Recenze  |  Aktuality  |  Články
Doporučení  |  Diskuze
Fotoškola  |  Seriály
Fotoaparáty  |  Objektivy
Fotomobily  |   Software
Příslušenství  |  Ostatní
Svět hardware  |  TV Freak
Svět mobilně
Komentáře od focusx (3)
focusx (397) | 26.1.201023:34|Maska
[QUOTE=didik46­]Určitě bych tom ořízl na výšku, ten orluj steně každý zná. Mám taky kodaka 5MG, jsou z něho lepší snímky než Lumixe FZ 50. Teď ho používá rodina.­[­/QUOTE­]

Možná že máš pravdu, ale já tyhle fotky nerad, jsou nějak proti přírodě :­) ­(A zornému úhlu očí)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 26.1.201023:32|Maska
[QUOTE=stalak­]tak další ukázková z Kodaku,špatně fotit asi opravdu nebude,ve směru pohledu bych ale dal více místa ;­)­[­/QUOTE­]

Ten Kodak Z915 je parádička :­) A dnes jsem byl v Datartu a už ho zdražili o 1t. Kč :D
Odpovědět0  0
Pěkné doplnění recenze, bravo. Proč sis nepočkal na Samsung NX10 ?
Odpovědět0  0
a ten stařičký foťák je jaký ? Laica M4 :D:D:D
Odpovědět0  0
Canon SX120 je hračka a Fuji F200EXR je kvalitní foťák s výstupem blížícím se zrcadlovkám.
Odpovědět0  0
Canon rapidně klesá s cenou, asi o něj není moc velký zájem, už se dá sehnat za 4,6t. Kč:
[odkaz, pro zobrazení se přihlaste]
Kodak C140 s objektivem 2,7­-4,7 je za parádních 1,6t. Kč
teda bez dvou stovek za cenový rozdíl mezi Fuji a Canonem :­)

Já jsem měl několikrát Canon SX120 v ruce a připadal mi jak plastová hračka pro děti, co se ti rozletí na sto kusů při prvním pádu na zem. Fuji je kvalitou zpracování úplně jinde. Je kovový a lifestyle :­) Fuji má taky aku a nabíječku v ceně. Fotky obou jsou taky úplně jinde, např. na ­"Názor megapixelu­" v jejich galeriích k oběma foťákům :)
Odpovědět0  0
Tak to nevím, asi ne. Jinak krásné fotky uděláš i s Kodak C142 a ten má lepší průběh světelnosti ­(2,7­-4,7­) a lepší ohnisko ­(34mm­) než Canon a povedenou fotku ti bude závidět i kdejaký majitel trcadlovky :­) A stojí jen 1800,­- Kč.
http:­/­/www.imaging­-resource.com­/PRODS­/C142­/C142A.HTM
Odpovědět0  0
tak to je pěkný bagr i s příslušenstvím :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 23.1.201023:52|Ostrov pokladů
Kompo toho nápisu, působí nějak mile a nestrojeně :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 23.1.201023:48|200811080169
Pěkný, ruský člověk si poradí vždycky :­) Parádní kšiltovka :)
Odpovědět0  0
Vem si kartu SD a jdi si do obchodu udělat s oběma zkušební fotky a pak je doma porovnej. U Fuji si musíš nastavit např. v prioritě času ISO 100, protože v automatu tam dává automaticky vyšší. Co dělá Canon 120 v automatickém režimu nevím, nefotil jsem s ním. Když dám za kvalitu fotek lepšímu z nich 100 bodů a druhému tolik o kolik je horší, pak Canon dostane asi 60. Podle fotek na webech. Uělej 10 kroků dozadu a buděš mít vykompenzovaný rozdíl mezi ohnisky 28 a 35mm :­) A to je proklatě hodně i venku.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 23.1.20108:40|Diktátor
Krásná fotka. Je vidět že Kodak umí a fotograf taky :­) Tohle by si filmová společnost Metro­-Goldwin­-Mayer mohla dát místo toho lva do svého znaku :D
Odpovědět0  0
focusx (397) | 22.1.201017:50|Ruze krepova
Pěkně nasvícené. Líbí :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 22.1.201017:38|Hodiny
didik46 ­- to je tím Pentaxem? Tak jsem ho poznal, viz. můj koment nahoře :­) Jsem si hned říkal že to bude nějaké dělo :D
Odpovědět0  0
focusx (397) | 22.1.201017:34|Zimní potok
Paráda. Krásný motiv a skvělá TK made in Pentax :)
Odpovědět0  0
Pěkná náladovka. Nejvíc se mi tam líbí ta silueta stromu vlevo v dálce.
Odpovědět0  0
Doporučuji FujiFilm F200EXR. Má tebou požadovaný širokoůhlý objektiv 28mm, je poměrně levný ­(5,2t. Kč­) a především má o skoro 50% větší čip, než Canon SX120 a to 1­/1,6 kdežto Canon má prťavých 1­/2,33. Objektiv je parádní a kreslí ostré fotky jako břitva a pro ženu taky nepodstatná věc ­- má parádní design a je tenký do kabelky nebo do kapsy jeans. Na párty ti ho budou všichni závidět a to nejen holky, má i plný manuál, takže můžeš dělat i umění. Za tu cenu není na trhu nic lepšího a slogan ­"šlape kvalitou zrcadlovkám na paty­" zde platí na 100%. Podívej na fotky z FujiFilm F200EXR:
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1597
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1557
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1558
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1540
Odpovědět0  0
focusx (397) | 22.1.20100:28|Hodiny
:­) Já tam teda šum nevidím. Kde si myslel ?
Odpovědět0  0
No chce si to pohrát s expozicí clonou, bude to ještě chtít dopacovat :­) Řezat je až to poslední řešení, ta věž mi neuteče a tak to ještě zkusím :)
Odpovědět0  0
Taky jsem o něm kdysi uvažoval, ale pak jsem vzal profi kompakt Kodak Z915 má:
Plný manuál, všechny priority, pamatuje si nastavení, takže když přehodíš program, nemusíš znovu nastavovat,
2 druhy AF ­- střed, zónové se zdůrazněním na střed, zonové,
bodová expozice ­- to nemá ani Canon 1000D,
3polohovou ruční clonu a tak můžeš měnit např. hloubku ostrosti
kontinuální ostření na pohyblivý cíl,
3 druhy ostrosti ­- jemná, normál a ostrá,
živý histogram,
slušné makro,
panoramatické fotka za pár vteřin,
rychlá reakce na spoušť asi 0,2s,
až 16 vteřinová expozice
bracketing pro vykreslenější detaily ve stínu a světle ­- 3 obrázky po 1­/3 EV
skoro žádné soudkovité zkreslení na nejširším ohnisku, export fotek na YouTube, Facebook, Twiter, e­-mail atd,
k fotce i videu si můžeš přiřadit hudební klip
nastavení pixelů snímače na velikosti 1,2 ­(4:3­), 2,1 ­(16:9­), 2,2 ­(3:2­),3,1 ­(4:3­), 5 ­(4:3­), 7,5 ­(16:9­), 8,9 ­(3:2­), 10 ­(4:3­) MPx.
Parádní mechanická stabilizace 10x zoomu
nízká spotřeba, po 160 fotkách se mi nehla čárka měření kapacity ­(2tužky­)
Je maličký do kapsy, ale působí velmi bytelně a pevně
Zkrátka Kodak jak ho znám z modelu Z8612IS, nabitý funkcemi a férová cena Můžu jen doporučit, za tu cenu ­(v akci 2,99t. Kč­) není nic lepšího na trhu.

Odpovědět0  0
Tak si kup dřevěné sáňky, na sníh :­) Nevím na co potřebuješ u ultrazoomu 26x externí blesk. To si myslíš že ti dosvítí na 100m při focení detailu :­) S dřevěnými sáňkami si tam dojedeš po sněhu a vyfotíš si to zblízka a na to ti stačí zabudovaný blesk :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 21.1.201014:48|Racek a já
Subaru ­- já myslel provnat TK na jedné straně fotky pořízené profi kompaktem Kodak Z915 a zrcadlem Canon 450...
Odpovědět0  0
focusx (397) | 21.1.201014:01|Letní hrátky
A zase si nás dostal všechny, sýkorku, racka i čajku :­) A to mobilem :D Kdy už ten svůj zázrak ukážeš, co si na to montuješ ? :D
Odpovědět0  0
focusx (397) | 21.1.201013:51|Čajka
To je pěkné ­(až na tu ostrost­) :­) čím jsi to fotil ?
Odpovědět0  0
focusx (397) | 21.1.20101:04|Racek a já
Stovnej tu sýkorku dělanou zrcadlem vedle ve zvířatech a toto, jaké vidíš rozdíly?
Odpovědět0  0
focusx (397) | 21.1.20101:01|Racek a já
Mohlo to být ještě ostřejší, neměl jsem tam totiž nastavenou ostrost fine :(
Odpovědět0  0
Mrkni na Kodak Z915. Je to dábelský strojek s profi nastaveními a 10x zoom, tady v diskuzi máš i jednotlivé funkce popsané a stojí jen 2,9t. Kč :­)
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1726
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1727
https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1729

Je to vůbec to nejlepší v poměru cena­/výkon na trhu.
Odpovědět0  0
Z tohoto Kodaku Z915 jsem nadšený. Za 2,99t. Kč je to naprostá bomba.
Plný manuál, všechny priority, pamatuje si nastavení, takže když přehodíš program, nemusíš znovu nastavovat,
expoziční backeting 0,3­-0,7­-1,
2 druhy AF ­- střed a zonové,
bodová expozice ­- to nemá ani Canon 1000D :­) ,
kontinuální ostření na pohyblivý cíl,
3 druhy ostrosti ­- jemná, normál a ostrá,
živý histogram,
slušné makro,
panoramatické fotka za pár vteřin,
rychlá reakce na spoušť asi 0,2s,
skoro žádné soudkovité zkreslení na nejširším ohnisku, export fotek na YouTube a spol,
nastavení pixelů snímače na velikosti 1,2 ­(4:3­), 2,1 ­(16:9­), 2,2 ­(3:2­),3,1 ­(4:3­), 5 ­(4:3­), 7,5 ­(16:9­), 8,9 ­(3:2­), 10 ­(4:3­) MPx.
Parádní mechanická stabilizace 10x zoomu
nízká spotřeba, po 160 fotkách se mi nehla čárka měření kapacity ­(2tužky­)
Je maličký do kapsy, ale působí velmi bytelně a pevně
Zkrátka Kodak jak ho znám z modelu Z8612IS, nabitý funkcemi a férová cena :­) Můžu jen doporučit, za tu cenu není nic lepšího na trhu.
Odpovědět0  0
Šel na mě chytře, napřed mi dal dárky ­(musel jsem uhodnout hádanku :­), pak mi řekl že mi dá slevu na další. Já kdybych měl prachy sebou, tak by mě ukecal :­) Pak jsem musel zase všechny jeho dárky vyndat z tašky a vrátit mu je :­) Tak jsem mu řekl, že ho vyfotím a kde fotku najde :)
Odpovědět0  0
Úpravy jsem nedělal žádné, aby bylo vidět co z toho foťáku vypadne. Sehnal jsem ho v Datartu, mají ho v akci za 2,99t. Kč ­(v Praze U Anděla a na Černém Mostě­). Je to zajímavý foťáček, má dokonce živý histogram, skládání panoramatických fotek, přidání hudebního klipu k fotce, export na YouTube atd. a samozřejmě plný manuál s 3 hodnotami clony. Právě zkoumám, co umí.

Ta expozice je trochu moc, souhlas se všemi. Včera pršelo a tak jsem dlouho nenastavoval, ale jen cvaknul a honem domů do sucha.
Odpovědět0  0
Co ti brání si to ve foťáku nastavit? :­) U mého Kodak Z915 si můžu nastavit velikosti: 1,2­-2,1­-2,2­-3,1­-5­-7,5­-8,9 a 10 MPx :­) A to mě stál 2,9t. Kč včetně plného manuálu a živého ­(!­) histogramu...
Odpovědět0  0
focusx (397) | 19.1.201023:22|Dáš si?
to je paráda, ta Minolta válí :)
Odpovědět0  0
Já nemůžu najít v menu nastavení JPEG na FINE :­) Fotky mají velikost mezi 1,64 ­(tahle celá­) a 2.8 MB. Podle mě by měly mít tak kolem 3­-3,5MB. Asi hacknu firmware a bude to :)
Odpovědět0  0
Milan Šurkala ­- co si myslíš o tomhle Kodaku Z915 a jeho kresbě: xxx
Odpovědět0  0
Viděl jsem nedávno na satelitu reportáž o milionářích a ti přišli k dalšímu na návštěvu do bytu a seděli u vína ve slunečních brýlích :)
Odpovědět0  0
A to za zlomkovou cenu Panasonicu TZ7. Například Kodak Z915 má tychlou reakci na spoušť jako zrcadlovka ­(0,15s­), je malý a dělá slušné fotky. Napájení je řešeno 2 tužkami. Oba modely mají dobrý objektiv Z950 dokonce HD video s použitím optického zoomu. Z915 seženeš za bezkonkurenčních 2200 Kč. Škoda že Kodak přestal dělat zrcadla, jeho DSC pro SLS­-s byl podle testů velmi zajímavý a kvalitou vykreslení drtil Canony 20D a pod.
Odpovědět0  0
Tak když někdo chce něco malého na tůry, pak bych spíš doporučil FujiFilm F200EXR. Má skvělou kvalitu fotek a díky mnohem většímu čipu se nemusíš bát výřezů a hlavně plný manuál, kde nejsi odkázán na to, co ti nastaví často chybně automatika. A stojí polovinu, 5200,­- Kč. Video umí taky skvělé a objektiv je velmi slušný, jak tu bylo v recenzi napsáno ­- šlape zrcadlovkám na paty, co se týká kvality fotek, to se o TZ7 rozhodně říct nedá.
Odpovědět0  0
Naprostý souhlas, nekonečné vlákno :­) Je to tzv. lifestyle přístroj. Vypadá efektně, ale nic nedělá a co udělá je k nepotřebě.
Odpovědět0  0
Já bych si ho nevzal ani zadarmo, sorry Panasonic. Ten TZ7 je opravdu k ničemu, malý čip, zoufale pomalý, neostré fotky a za přemrštěnou cenu. Cena je dokonce vyšší než cena zrcadlovky s objektivem, která je dokonce k sehnání levněji a je 100x lepší.
Odpovědět0  0
Aha, tak sorry, v roce 2007 to bylo v Nevadě :)
Odpovědět0  0
:­) Tos mě špatně pochopil. Já žádné zrno na fotkách se zrcadlem Sony A200 nemám :­) Naopak, tam kde má Canon vyžehlené detaily do ztracena, pleť lidí je jak u voskových figurín, že se na to nedá koukat, mám já krásné zřetelní kontury.
Odpovědět0  0
Právě jsem se vrátil z nákupu a koukl taky do fotoobchodu: TOTALNI VYPRODEJ PANASONIC TZ7 !! Stálo tam na velkých plakátech. To znamená jen jedno, přichází nový model a asi zase o něco lepší. Chtějí se zbavit zásob.
Odpovědět0  0
Je to v Nevadě.
Odpovědět0  0
Vím, to je ten úplně nový Tamron 90­/2.8, ta firma se zlepšuje, už i na Tamron 17­-55­/2,8 se pěla chvála. Říkáš Zeiss až takhle :­)­) ? Já říkám KZ je a bude KZ, to máš jako s Laica, kdo by ji nechtěl mít :­)­) Neplatí to však o všech Tamronech. Např. Tamron 18­-270 s Canon 500D má na nejdelším ohnisku daleko horší kresbu než KOMPAKT ­(!­) Sony DSC­-HX1 :­) zajímavý link na PR Canonu nezávislý server: http:­/­/www.traumflieger.de­/desktop­/videos­/videos.php#500d1a a já bych jim věřil i když je to tam skoro jen o Canonu :­)­)

Toho že na imaging­-resource.com není uvedený požitý objektiv mě taky trochu mrzí, ale když se podívám na dpreview ­- srovnání Pentax vs. Canon, tak i tam Pentax šumí na vysokém ISO trochu víc než Canon a to mě utvrzuje v kvalitě Pentaxu. To s tou velikostí snímků je taky fakt, ale textury jsou viditelně vymazané a s tím už nic nenaděláš i když to bude v originálním měřítku, kdežto u Pentaxu jsou zřetelné.

Ostatně, když mi někdo řekne, že můj foťák šumí trochu víc než jeho Canon, raduji se jako malé dítě :­)­) Vím že je to vyšší kvalitou zabrazení detailů a že mi fotku neničí agresivní algoritmus odšumování, to si totiž udělám sám v editoru a jen když budu chtít a nepotřebuju, aby mi to dělal foťák, od toho chci kvalitní surový přirozený snímek :­)

Odpovědět0  0
To je pravda, Sony např. A200 šumí opravdu jen nepatrně víc než Canon např. 500D, ale je to tím, že nemá tak drastickou redukci šumu a fotky jsou kvalitní a zobrazení přirozené. Měl jsem oba a Canon jsem rychle prodal, byl nepoužitelný a vrátil se zase k Sony. Sony totiž tolik nezasahuje do fotky jako Canon, ten dělá jakési omalovánky z fotek, na pleti tak vyhlazuje, že lidé vypadají jako z vosku a přeexponovává a fotky jsou pak nepoužitelné. Taky jsem měl u Canonu tolik přepalů , jako s nějakým kompaktem, to se mi se Sony A200 nestalo.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 17.1.201015:14|Ladovská
Pěkné atmo :)
Odpovědět0  0
Dám sem ještě dva odkazy: 1.cena TrustedReviews Awards 2009 http:­/­/www.trustedreviews.com­/laptops­/review­/2009­/11­/25­/TrustedReviews­-Awards­-2009­/p10, kde poráží Canon D7 i dokonce Sony A900.
Porovnáni s Nikon D3x vykreslení detailů: http:­/­/www.imaging­-resource.com­/IMCOMP­/COMPS01.HTM
zadej si tam například obrázek dlouhovlasé dívčiny u Pentax K7 a Nikon D3x na ISO 800 a rozklikej na plné rozlišení. Když se podíváš na výřez výstřihu s klopami její bundy, uvidíš u Nikonu D3x zmatlané textury a u Pentaxu K7 jsou krásně vykreslené. Totéž je, ovšem daleko horší, u Canonu 5D Mark II, zejména u barevného podání na obrázku s bankovkou a mincemi, kde Pentax poráží Canon 5D Mark II rozdílem dvou tříd.
Dá se říct, že Pentax K7 nemá v současné době na trhu svoji kvalitou výstupu konkurenci.
Odpovědět0  0
Já tě zdravím Taffey ­/Tady Robert Simel, kterého zabanovali v fotoaparat.cz za příliš otevřené názory, ale moje fotky si tam chtěli nechat a až po nesčetných urgencích jejich pirátství je smazali :­) ­/ Víš že Pentax K7 dostal vloni nejprestižnější cenu za nejlepší foťák ? Pentax K7 zatím bohužel nemám, ale snad brzo budu. Viděl jsi srovnávací testy s ostatními fotoaparáty ? Já ti dokonce řeknu, že je jeho kvalita detailů výstupu lepší než u Nikon D3x za 180t. Kč. Nesouhlasíš a důvod?
Odpovědět0  0
Dík :­) Vyfotil jsem obyčejnou šedou dlažbu v Praze u Petrského nám. a doma jsem zjistil, jak jsou jednotlivé kameny tvarově i barevně zajímavé :)
Odpovědět0  0
A aby jsi mezi zrcadlovkami nemusel tápat, máš jen dvě možnosti: Vyber si tu nejlevnější a nebo tu nejlepší ­(ta není ale nejdažší­). Za 10,9t. Kč dostaneš set Sony A230 10.2 MPx i s exter. bleskem Sony v hodnotě 3,2t. Kč, tedy za 7,7t. Kč ­(!­) mají ji např. v Datartu v Praze na Černém Mostě a nebo tu nejlepší co lze dnes koupit Pentax K7. Za set Pentax K7 dáš sice 29t. Kč, ale budeš mít nejlepší foťák co se dnes vyrábí a který strčí do kapsy kvalitou fotek i fulframe jako Canon 5D Mark II a Sony A900 v cenách kolem 80t Kč za sety.
Odpovědět0  0
[QUOTE=FotoZemek­]Tadle je lepší, v té ležaté je hluché popředí­[­/QUOTE­]

Ale nemá to atmo a je tuctová. V předchozí verzi byl právě zajímavý ten přechod ze stínu do světla.
Odpovědět0  0
Tak na závěr, kup si nejlevnější zrcadlovku a kompakty nech být. Je to zoufalství a dáš za to stejné peníze. Tvrzení o 19 monitoru neobstojí, protože neuděláš kvalitní výřez a ze zrcadlovky ano. Takže s kompaktem i s větším čipem 1­/1,6 budeš plakat i nad 19 monitorem ve výřezu a to nemluvím o nočních fotkách, které ti budou hyzdit fialové fleky a bílé pixely a nekoukatelný šum, neuděláš ostrou fotku pohybu atd.
Odpovědět0  0
Souhlas s Taffey. Na kompakty zapomeň, jsou to oproti zrcadlovkám šumítka a bez vykreslených detailů ve srovnání i s nejlevnější zrcadlovkou. Pokud budeš chtít kvalitu do kapsy, počkej si na nový Samsung NX10.
Odpovědět0  0
Neobávej se :­) Nebylo o co stát. Ten Canon A620 stál 11t. Kč viz. http:­/­/www.aaafoto.cz­/df­-canon­-powershot­-a620 , a za to dnes seženeš set zrcadlo s 10MPx .
Odpovědět0  0
Tak nevím nad čím tak jásáš? Nad hodnotou F3,5­-4,6 ? Canon A620 ­(např.­) má světelnost F2,8­-4,1 :­)
Odpovědět0  0
Hirohen ­- lepší ?
Odpovědět0  0
Tato Sony má na nejdelším ohnisku ostřejší obraz než Canon 500D s objektivem Tamron 18­­-270­­/3.5­­-6.3 na nejdelším ohnisku!

Dělá panoramatické fotky tak, že se zmáčkne spoušť a otočíš se jednou dokola a pustíš spoušť a je to :)
Odpovědět0  0
spacirx ­- no, se ho zeptej. Já myslím, že ty nejstarší kameny jsou ty světlé a růžové, asi nějaké druhy křemene. Vím že chodníky se ve středověku dláždily břidlicí, ale ta se jen málokde nezachovala. Jsou to takové proužky štípané břidlice usazované jako plátky kolmo do země a vyčuhovaly jen vrchní hrany a v zimě se po tom dobře chodí, protože to je jak profil zimní pneumatiky :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 12.1.201019:27|Fintilka
Ta fotka se mi líbí čím dál tím víc :­) Zase jsem se vrátil, abych si ji prohlédl. Myslím, že by šla zarámovat a pověsit na zeď a že by u návštěv sklidila obdiv:­) Je to dobrá poza a hlavně to světlo na hřívě je parádní.
Odpovědět0  0
[QUOTE=spacirx­]­[QUOTE=focusx­]V linku je to 23 obrázek z prava :­) Můj je lepší :­) V New Yorku totiž nemají 500 let staré kameny v dlažbě...­[­/QUOTE­]

Zase jak s těma aktama...
Tak tedy je to 23. obrázek z leva! :D ­(nebo taky 13. z prava­) :D­[­/QUOTE­]

Všimni si , ža jsou ty moje kameny úplně jiné, pěkné a různobarevné. To totiž není žula ­(jen ty tmavé, později doplněné­), ze které se dělá novodobá dlažby, ale druh barevného křemene a jsou hoodně staré :­) Vypadají jako mozaika.
Odpovědět0  0
V linku je to 23 obrázek z prava :­) Můj je lepší :­) V New Yorku totiž nemají 500 let staré kameny v dlažbě...
Odpovědět0  0
focusx (397) | 11.1.201022:50|Fintilka
:­) Tam je pozadí světlá obloha :­) To jsi měla o dobrý bokeh a kontrast motiv vs. pozadí postaráno tak jako tak :)
Odpovědět0  0
Barevné odstíny jsou živější, než při pohledu na motiv v reálu :­) Jinak je to variace na: ­[url­]http:­/­/www.dpreview.com­/gallery­/fujifilmf200exr_samples­/­[­/url]
Odpovědět0  0
To by bylo zajímavé porovnat. Fuji F200EXR umí v režimu EXR i 12MPx v nastavení priority rozlišení EXR režimu: https:­/­/www.digimanie.cz­/galerie­/showimage.php?i=1690 . Barevné odstíny jsou zřetelnější, než při pohledu na motiv v reálu.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 11.1.201019:35|2.skupenství
Kdyby to bylo bez toho tmavého místa vpravo, tak já taky. Byla by to pěkná tapeta :)
Odpovědět0  0
Navrhoval bych porovnat je ve srovnávacím testu s FujiFilm F200EXR. Jestli bude větší čip CCD 1­/1,6 u Fuji F200EXR stačit na 1­/2,3 ale CMOS s technologií BSI ?
Odpovědět0  0
focusx (397) | 10.1.201018:47|Fintilka
Pěkná poza a světlo na hřívu. Ale koník se ti pohnul a na takovou blízkost byl čas 1­/125s málo, asi proto je to neostré. Příště dej víc snímků za sebou a až se koník zastaví, bude to ostré, nebo foť s prioritou času.
Odpovědět0  0
spacirx ­- tak to jsem zvědavej :)
Odpovědět0  0
Ale sněhulák je povedenej, atypickej. Ta mrkev vypadá jako doutník, jen si tak bafá :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 9.1.201021:13|50m z ruky
To nepatrné rozpití bych viděl jako důsledek vyšší komprese, nebyl nastavený režim fine ... V režimu JPEG fine jsou fotky ještě daleko lepší. A stabilizace je myslím velmi účinná :)
Odpovědět0  0
Vynikající parametry objektivu zřejmě opět Schneider Kreuznach, bezkonkurenčně účinná stabilizace a histogram atd. Kodak opět znalce nezklamal a nabízí zase víc než konkurence za slušnou cenu.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 9.1.201020:30|50m z ruky
spacirx ­- :D:D:D, ty myslíš že by měl tenhle Kodak velikost snímače jako LCD TV ? Koukni na rozlišení fotky :D
Odpovědět0  0
focusx (397) | 9.1.201012:47|50m z ruky
pavel_p ­- to je optický zoom :­) Je to fotka tak jak vypadla z foťáku :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 9.1.201012:45|50m z ruky
spacirx ­- Kodaky patří mezi nejlepší kompakty a zvlášť ty s objektivy Schneider­-Kreuznach, jako je tenhle kousek. Podívej na tu skvělou stabilizaci na zoomu 180mm z ruky. Když u Kodaku už vyráběli foťáky, u Canonu ještě vyřezávali dřevěné naběračky na saké :D:D:D
Odpovědět0  0
focusx (397) | 9.1.201011:30|50m z ruky
fotka je 1:1 :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 7.1.201020:29|Pavouk
Se přiznej, co používáš za makropředsádky na ty mobily :)
Odpovědět0  0
Pozor, to je jakási móda movitých na Západě, nosí sluneční brýle i na návštěvě v interiéru, restauraci , klubech atd. :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 7.1.201019:56|Pavouk
Tak co nám povíš k tomuto pavoučkovi ? :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 7.1.201019:16|Včelka
Povedená fotka :­) Líbí.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 7.1.201019:11|PF 2010
Pěkné :­) Asi pěkná rošťanda :­) Sluší jí to.
Odpovědět0  0
[QUOTE=Hirogen­]Jakkoli je kompozice pěkná ­(no ta hlava trošku, no­), já bych se určitě snažil trochu vyžehlit pokožku v pc, nebo použít nějaký mejkap, hlavně i na tu paži.­[­/QUOTE­]

Mě se to zdá vyhlazené až až. Já bych to nechal naopak víc přirozené, je to zajímavější a dělá to ženu hezčí, žádná vosková figurka. Zjistil jsi, že milenci na sobě milují např. mateřská znaménka ? :D
Odpovědět0  0
[QUOTE=Filcka­]Jak masařky na vejletě... :D :D :D­[­/QUOTE­]


To nee :­) Jsou naopak milé a pak jsem se s nimi dal do řeči. Nejlepší byla ta třetí zprava a je to vidět i na fotce :­) Otevřená, milá a neafektovaná.
Odpovědět0  0
stalak ­- to víš, že mě ta noha mrzí :(
Odpovědět0  0
[QUOTE=spacirx­]žádnej ochranářskej výraz nevidím, spíš vidím: Co mě fotíš ty uchyle! :­-D­[­/QUOTE­]

A to je přeci ten ochranářský výraz, ona dobře viděla že mi jde o to vyfotit toho klučinu :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 6.1.201019:59|Za mřížemi
modelka vpravo je...
Odpovědět0  0
Vybavený ještě starým CCD bayerovým snímačem, který už nestačí soušasným nárokům a je to docela smutný počin fy. Canon, že ještě pouští tuto technologickou relikvii na trh, kde zřejmě zapadne bez povšimnutí v záplavě přicházejících nových snímačů back­-side CMOS.
Odpovědět0  0
focusx (397) | 6.1.201018:25|Za mřížemi
Perfektní nápad a skvělá kompozice. Ale všechno to hatí nasvícení, modelka vlevo je úplně zašumělá a tamavá ­- ruce atd. Škoda, jinak perfektní.
Odpovědět0  0
Pěkné a zároveň typicky ženské pojetí :­) Žena a její fetiš ­- boty :)
Odpovědět0  0
Mě tam vadí ta levá noha, umělecky fotka nic nenaznačuje, jaké tajemství žena skrývá... Nápad s tou síťovinou je ale dobrý :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 6.1.201018:16|Detaily zadeček
Tak já bych volil druhou stranu, nevím proč, ale ta mě z nějakého důvodu vždy více přitahuje :)
Odpovědět0  0
focusx (397) | 6.1.201018:13|Detaily prso
Pěkné. Tipycky žensky ztvárněné ­- decentní a estetické :­) A míří pěkně nahoru :)
Odpovědět0  0
Každá z těch šesti má jiný výraz a jinak reagovala na focení, všimni si :­) Čím sympatičtější, hezčí jsou , tím pozitivněji reagují na fotografa :)
Odpovědět0  0
No trochu nadšení jsem vzbudil u děvčat já, když jsem je tam začal ze všech stran fotografovat :D:D:D Ale je zajímavé, že nejvíc citliví na fotografování jsou Japonci a nechtějí se nechat fotit a přitom je každý z nich ověšený foťáky :)
Odpovědět0  0
No nějak se mi ta ostrost taky nezdá, asi jsem na to vnoci už neviděl, zkůsím dát doostřenou :(
Odpovědět0  0
focusx (397) | 6.1.201017:57|The pirat No.86
Je to sympaťák a hraje si jak každý malý kluk :)
Odpovědět0  0
Tak to já bych rád viděl tenhle čip v kompaktech alespoň ve velikosti 4­/3. To by měl rozlišení 21MPx a pokud by tam skutečně už před buňkami nezacláněly vodiče :­), tak by to i mohlo něco vykreslit :­) Každopádně krok správným směrem a výrobci mobilů by to mohli začít kompaktům natírat, viz. fotky Stalak...a test fotomobily vs. kompakty. Mezi výrobci mobilů zřejmě je skutečná konkurence i vzhledem k většímu množství prodaných přístrojů, u foťáků to spíše vypadá na domluvu...
Odpovědět0  0
focusx (397) | 5.1.201022:35|The pirat No.86
zatím malý, ale až vyroste :)
Odpovědět0  0
Mondénní, že jí to sluší :­) To jsou fotky z doby, kdy jsem Fujinu neměl a tahal se se zrcadlovkami :D:D:D
Odpovědět0  0
No hotové drama :D A kamarádka volala, skočil na mě ... koník. Hotová červená knihovna :D
Odpovědět0  0