Vlastníte a používáte stativ?
Vlastníte a používáte stativ?
Poznámka: Pro hlasování je anketa k dispozici na homepage magazínu Digimanie v pravém sloupci.
- Ano, používám jej téměř vždy
- Ano, ale téměř jej nevyužiji
- Ne, avšak jeho koupi plánuji
- Ne, nevyužil bych jej
Poznámka: Pro hlasování je anketa k dispozici na homepage magazínu Digimanie v pravém sloupci.
Ano, ale téměř jej nevyužiji
Pro pocit, že jsem velký fotograf :-) :-) jsem si ho koupil, ovšem velkým fotografem nejsem a tak ho moc nepoužívám.
Pro pocit, že jsem velký fotograf :-) :-) jsem si ho koupil, ovšem velkým fotografem nejsem a tak ho moc nepoužívám.
No, já to vidím podobně :-) Sice jsem si ho ještě nekoupil, jen o tom uvažuji, ale bojím se, že kdybych si ho koupil, používal bych jej tak dvakrát (možná třikrát) do roka.
U recenzí jej používám dost často. Jednak, abych měl ostré testovací fotografie, jednak, aby byly vždy ze stejné pozice. Mimo to jej občas použiju, protože si moc rád hraju s dlouhými expozicemi, ale na více než 2% fotografií to stejně nevidím. Raději se pokusím to udržet z ruky.
[quote=Petr S.;768]No, já to vidím podobně :-) Sice jsem si ho ještě nekoupil, jen o tom uvažuji, ale bojím se, že kdybych si ho koupil, používal bych jej tak dvakrát (možná třikrát) do roka.[/quote]
IMHO i když ho člověk použije jen 2 až 3krát do roka (já tak pětkrát:cool:), je v určitých situacích k nezaplacení.
IMHO i když ho člověk použije jen 2 až 3krát do roka (já tak pětkrát:cool:), je v určitých situacích k nezaplacení.
deeean: tj :-)
Momochodem stativ netaham i z duvodu slozitosti ovladani :-), rozkladani, skladani atd... proste me to neba. Proto chci koupit monopod. Nejde sice vyuzit na vse jako stativ, ale prece jen mi prijde v praxi pouzitelnejsi.
Momochodem stativ netaham i z duvodu slozitosti ovladani :-), rozkladani, skladani atd... proste me to neba. Proto chci koupit monopod. Nejde sice vyuzit na vse jako stativ, ale prece jen mi prijde v praxi pouzitelnejsi.