Mohla by Leica spravit podobny ulet ako Leica M monochrom, ale ulet by spocival v tom ze by do tohto V-LUX 40 dala iba 8-megapixelovy CCD cip (samozrejme navrhnuty a vyrobeny sucasnymi technologiami). Alebo este lepsie live MOS cip ako ma FZ150 (ale 8 megapixelovy). Myslim ze vela ludi (vratane O.Neffa) by Leiku za tento _nemoderny_ pocet megapixelov kritizovalo, ale na druhej strane mnohi by sa potesili nizkej pixelovej hustote...
Odpovědět0 0
To nema ten isty snimac ako FZ100 ?
Odpovědět0 0
Panasonic ma, pokud se nepletu, dva snimace MOS, 12MPx z FZ150 a modifikovany 14MPx, ktery je v TZ30. Ten je podle vseho lepsi nez ten ve FZ100/TZ20, ale horsi nez ten v FZ150.
Odpovědět0 0
Proto by pro Leicu bylo lepší, kdyby modifikovala TZ25 ;-). Ale jak jsem se díval, tak TZ25 na TZ7 nemá. Ale jenom kvůli příliš agresivnímu odšumování. Měli by konečně výrobci pochopit, že regulování jasového odšumování by mělo být něco tak běžného, že možnost volit různé úrovně by měli dávat i do kompaktních ultrazoomů, ne-li do všech fotoaparátů.
Odpovědět0 0
Moznost volit rozne urovne, ale aj vratane uplneho vypnutia odsumovania. Pretoze co sledujem nastavenie odsumovania v kompaktoch, mam z toho obcas pocit, ze napr. moznosti -2,-1,0,1,2 zodpovedaju odsumeniu na 60%, 65%, 70%, 75% a 80% ...
Odpovědět0 0
No, jak jsem se díval, tak možnost regulovat odšumování barevného šumu je uživateli zcela zapovězena a to u většiny, ne-li u všech fotoaparátů. Možnosti -2, -1, 0, 1, 2 má Panasonic. Tak zrovna LX3 mám, tam bych to viděl, že to asi odpovídá zhruba 50% 80% 100% 120% 250% :-). Ale třeba bez zrcadlovky Panasonicu to mají ještě jinak, tam to slušně vyhlazuje i na -2 a např. rozdíl mezi "málo" a "hodně" u zrcadlovek a bez zrcadlovek Sony jsem vůbec nepostřehl. Je tedy pravda, že nepřesné to tedy je, rozhodně by tak bylo co vylepšovat.
Odpovědět0 0
U Sony to maji napr. ultrazoomy HX100V a HX200V, otazkou je funkcnost.
Odpovědět0 0