Přál bych si ohlášení trochu jiného kompaktu, ále budiž :-).
Odpovědět0 0
Osobně fandím všem výrobcům kamerové techniky od mobilů až po exotické přístroje třeba Youngnuo, Pixii, Zenit M a dokonce AI nebo snahám Jeffa Bridgese o znovuvzkříšení analogové Widelux Camery.
I ve filmu jsou vidět různé trendy a např. Oppenheimer byl točen na analogovou IMAX kameru s ekvivalentním rozlišením kolem 18k a bude promítán v 30 světových IMAX 70 mm kinech. Půjde o absolutní lahůdku - kvantová fyzika v analogu :-)))
Dánská firma má ve svém portfoliu nejen Phase One ale i vyvolávací software Capture One a aktuálně asi představuje v digitálu maximální možnou kvalitu obrazu.
Odpovědět1 0
Reálně je daleko nižší. Navíc jako v každém filmu je tam spousta digitálních efektů, takže je to celé stejně zpracované digitálně a na konci je zase jen nějaká exhibice se stokilovými cívkami.
Odpovědět1 0
Nolan je známý IMAX exhibicionista :-).
Ale točí (obvykle) skvělé filmy, takže "v pohodě".
Odpovědět0 0