Jenom 2,2 krát dražší? Leica začíná upadat :-)
Odpovědět1 0
Za symbol obchodního úspěchu se považuje např. Apple, ale tam jsou proti Leice úplní žabaři.
Leica sice nejede v tak velkých sériích, jako např. Apple, ale prodat zákazníkovi za 1796 dolarů pouhý textový potisk na objektivu, to je podle mě neuvěřitelný obchodní úspěch. Apple za podobné peníze musí nabídnout alespoň nejnovější verzi telefonu iPhone Pro Max (nejvyšší řada).
Odpovědět0 0
"Za symbol obchodního úspěchu se považuje např. Apple, ale tam jsou proti Leice úplní žabaři. "
No to si úplně nemyslím. Není zas tak složité prodávat high-endová množství za high-endové ceny (Leica), to zvládne po celém světě spousta firem. Velkým problémem je však prodávat low-endová množství za high-endové ceny (Apple). I proto je Apple nejhodnotnější firmou na světě.
Odpovědět0 0
Není už nějaký čas nejhodnotnější firmou Nvidia?
Odpovědět1 1
Ne, není. Nvidia sice byla chvilkami první, obvykle se ale drží na třetí pozici za Applem a Microsoftem. Nyní má 2,65 bln, zatímco Microsoft má 3,08 bln. a Apple 3,35 bln.
Odpovědět0 0