pekne **** rovno na zákazníka, a ani sa to nesnažia vydávať za zlatý dážď...
Odpovědět1 0
No, navrhovat jako řešení problému koupi nového fotoaparátu je sice trochu blbé, ale zas tak blbě bych to neviděl. Leica nabízela bezplatnou výměnu čipu po dobu 6 let, což mnohonásobně přesahuje záruku. To mi až tak hrozné nepřipadá.
Odpovědět0 0
No, keby to bol kompakt za 5000 czk, tak by som to bral ako chvályhodnú vec...
Odpovědět1 0
Ak by ponukla, ze poskytne na novy fotoaparat zlavu vo vyske ceny M9, aby zakaznik nebol stratovy, tak to by bolo podla mna korektne riesenie.
Ale inak suhlasim s Milanom, 6 rokov menila snimac zadarmo, to je viac nez dost a urcite nad ramec jej povinnosti voci zakaznikom.
Odpovědět1 0
Ano, náhrada za nový fotoaparát (se slevou na protiúčet za vadnou Leicu M9) byla jednu dobu také jedna z možností. Nevím tedy jak moc velká tato sleva byla, ale ze strany Leicy mi to prostě nepřijde jako něco, co by bylo třeba kritizovat. Sice je pravdou, že se podmínky akce měnily ze nepříliš dobrých na dobré a zase špatné, ale ve výsledku to byla výměna 6 let zadara, protiúčet na nový fotoaparát, dalších 5 let možnost placené výměny, tedy výroba snímače jako náhradního dílu po dobu 11 let. Dá se vůbec oficiálně sehnat nový čip na 11 let starou DSLR? Nevím, nezkoušel jsem.
Odpovědět0 0