Společnosti Leica se začíná dařit, ovšem nikoliv díky digitálům
21.11.2005, Petr Hájek, aktualita
Firma Leica dala ve známost, že za první polovinu fiskálního roku 2005/2006 vykázala oproti stejnému období v roce minulém nárůst obchodů o 6,7 % na 48 milionů EUR.
To se společnosti podařilo především díky produktovým řadám dalekohledů, teleskopů, mikroskopů a hledáčků, samotné fotoaparáty (analogové i digitální) zaznamenaly pokles o 55,6 % na 4,2 milionu EUR. I tak ale Leica doufá, že kolem letošních Vánoc zaboduje s kompaktem Leica D-LUX 2.
To se společnosti podařilo především díky produktovým řadám dalekohledů, teleskopů, mikroskopů a hledáčků, samotné fotoaparáty (analogové i digitální) zaznamenaly pokles o 55,6 % na 4,2 milionu EUR. I tak ale Leica doufá, že kolem letošních Vánoc zaboduje s kompaktem Leica D-LUX 2.