Tisková zpráva od NIKON s.r.o. - zahájení programu NPS
7.8.2006, Jaroslav Kopečný, aktualita
Společnost NIKON s r.o. si dovoluje oznámit zahájení programu NPS (Nikon Professional Services). Služby NPS jsou určeny k podpoře a poradenství všem profesionálním fotografům, společnostem či agenturám, které vlastní profesionální techniku Nikon.
Pro členství NPS je nezbytnou podmínkou registrace minimálně dvou kusů profesionálních fotopřístrojů Nikon a tří kusů profesionálních objektivů Nikkor, které musí být vlastněny daným subjektem. Přesný seznam techniky, která je zařazena do programu NPS a na níž lze tedy uplatňovat služby NPS, je uveden na internetových stránkách www.nps.cz.
Hlavním benefitem služby NPS je oprava závady přístroje do tří následujících pracovních dnů v autorizovaném servisním středisku Nikon. V případě překročení této lhůty nabízí NPS svým členům bezplatné zapůjčení náhradní techniky do doby ukončení opravy. Více informací o službách a podmínkách NPS naleznete na internetových stránkách www.nps.cz.
Pro členství NPS je nezbytnou podmínkou registrace minimálně dvou kusů profesionálních fotopřístrojů Nikon a tří kusů profesionálních objektivů Nikkor, které musí být vlastněny daným subjektem. Přesný seznam techniky, která je zařazena do programu NPS a na níž lze tedy uplatňovat služby NPS, je uveden na internetových stránkách www.nps.cz.
Hlavním benefitem služby NPS je oprava závady přístroje do tří následujících pracovních dnů v autorizovaném servisním středisku Nikon. V případě překročení této lhůty nabízí NPS svým členům bezplatné zapůjčení náhradní techniky do doby ukončení opravy. Více informací o službách a podmínkách NPS naleznete na internetových stránkách www.nps.cz.