To se může zdát jako řešení ale není to na telefonování ani Skypování uzpůsobeno - ergonomicky instalovaný mikrofon a reproduktor :-(
Odpovědět0 0
Vím, že to bylo panm Šurkalou napsáno, že se bude Koala střídat s mobilníma krabicema ale jsou skoro 2 měsíce v luftu a Koala nikde. To má prázdniny? Doudám, že se v září vrátí, protože všechny články z její série byly vtipně ale SROZUMITELNĚ podány. Díky, pane Šurkalo.
Odpovědět0 0
a co ty barvy? Není to nějako přesaturovaný? Ten "mostek" přeci není normálně fialový. Nebo to je mnou nepochopený "umělecký záměr"?
Odpovědět0 0
Moc pěkná, cítím z ní klid. já mám tyhle "středovy" stejně rád. Mohl bys napsat kde to je + něco málo z exifu? Škoda, že se tu prakticky neukazuje i když jej člověk ve fotce ponechá. Nebe jsi vytáhnul nějakým přechodovým filtrem, nebo až v postprocesu?
Tomash.
Tomash.
Odpovědět0 0
Zřejmě to je jen taková pohlednicová "kýčovka" a žádné "umění"... Každopádně ti za zastavení moc děkuji,
Tomash.
Tomash.
Odpovědět0 0
to Hupp: díky za komentář, tvůj názor beru. Každopádně jsem si moc dobře vědom toho, proč jsem zvolil právě tuto kompozici. Pokud jsi v Jindřichově Hradci byl, tak víš, že vpravo od snímku už je hráz a vlevo pivovarský komín (ta plechová střecha se mi díky celkem decentní barvě zdála jako nejmenší zlo). Proto jsem chtěl chytit tento výřez. Navíc se mi líbilo, že silueta dělá "rybu" - vlevo čumák a vpravo ocas.
- V případě, že bych to vyfotil standardně (na šířku a zase by to dopadlo na středovou souměrnost), přišel bych o prostor, který mi udává hladina.
- Pokud bych seříznul oblohu na čtverec (který nemám rád) tak, aby mi zůstal prostor daný hladinou a osa odrazu by se tedy dostala do horní třetiny, budovy by "vysely" nepřirozeně ve vzduchu.
- Pokud bych to oříznutí otočil (uříznul spodní pruh hladiny a tím posunul osu do spodní třetiny), zdůraznil bych prázdnotu oblohy. Za to, že tam nebyly zajímavé mraky nemůžu :-)
Proto jsem došel k závěru, že pokud tam dám středovou souměrnost, tak zachovám jakš takš nějakou hloubku a struktura hladiny divákovi bude trochu kompenzovat prázdnotu oblohy. Takže tohle je moje úvaha. Na tý fotce spíš nejsem moc spokojenej s přetaženýma barvama. Měl jsem půjčenej foťák a trošku mě vypekl...
Ještě jednou díky za koment a pokud jsem se v něčem mýlil, rád se poučím (a to jako fakt - to není ironie), Tom.
- V případě, že bych to vyfotil standardně (na šířku a zase by to dopadlo na středovou souměrnost), přišel bych o prostor, který mi udává hladina.
- Pokud bych seříznul oblohu na čtverec (který nemám rád) tak, aby mi zůstal prostor daný hladinou a osa odrazu by se tedy dostala do horní třetiny, budovy by "vysely" nepřirozeně ve vzduchu.
- Pokud bych to oříznutí otočil (uříznul spodní pruh hladiny a tím posunul osu do spodní třetiny), zdůraznil bych prázdnotu oblohy. Za to, že tam nebyly zajímavé mraky nemůžu :-)
Proto jsem došel k závěru, že pokud tam dám středovou souměrnost, tak zachovám jakš takš nějakou hloubku a struktura hladiny divákovi bude trochu kompenzovat prázdnotu oblohy. Takže tohle je moje úvaha. Na tý fotce spíš nejsem moc spokojenej s přetaženýma barvama. Měl jsem půjčenej foťák a trošku mě vypekl...
Ještě jednou díky za koment a pokud jsem se v něčem mýlil, rád se poučím (a to jako fakt - to není ironie), Tom.
Odpovědět0 0
Byla to náhoda, tu lahev jsem našel přesně v této poloze - nic jsem nearanžoval a ani jsem do kompozice tedy nemusel zasahovat. Jindřichův Hradec rozhodně stojí za fotovýlet. Kdo ho nezná, ať se podívá sem (konečně kvalitní PR!!!): [url]http://youtu.be/BRAWlvr--CI?hd=1[/url]
Odpovědět0 0
Myslím, že to je o elementární slušnosti a vzájemném respektu. Jako posluchač jsem zažil koncert BohemiaJazz Festivalu na Staromáku. Od lidí k pódiu daleko, závěrka nebude hudebníka rušit. Ale když se jedno "fotohovado" v křiklavé vestě press a s výbavou za částky, o kterých se mi může jen zdát postavilo mezi diváky hned vedle mne...
Jednalo se o koncert komorního švédského kvarteta, kdy hudbu nestačí jen poslouchat ale prožívat. Jenže tento profík s cigárem v koutku spustil: "No ták, ku*do, wotoč tu dr*ku na mě, nemám na tebe celej den. Bože, to je ale pí*a, wona se ani do toho foťáku nekoukne." Se svojí postavou jsem byl bohužel o 2 hlavy menší než on, takže na moji poznámku, jestli by si zen komentář nemohl nechat pro sebe mne doslova a do písmena poslal do pr*ele...
Jakou krásnou škodolibou radost jsem měl z toho, když mu asi za 30 minut, kdy už lezl po pódiu, tašku opustil objektiv s nenápadným červeným kroužkem u přední čočky a po elegantním odrazu od prkenného pódia si to obloukem zamířil ze 2 metrů na dlažební kostky. Lidi, z toho objektivu bylo takovýho sajrajtu, to jsem ještě neviděl :-D :-D :-D A sprosťákovi zůstaly oči pro pláč. A je pravda, že i švédská zpěvačka se škodolibě ušklíbla, zakže jeho chování se očividně nezlepšilo ani na pódiu.
V tu chvíli jsem si řekl - boží mlýny melou.
Btw.: v kombinaci s tím tvým příběhem je ta fotka perfektní. Je to podstata reportážní fotofrafie, kdy jdeš fotit na konkrétní místo ale nikdy nevíš, jaký výjev tě osloví.
Jednalo se o koncert komorního švédského kvarteta, kdy hudbu nestačí jen poslouchat ale prožívat. Jenže tento profík s cigárem v koutku spustil: "No ták, ku*do, wotoč tu dr*ku na mě, nemám na tebe celej den. Bože, to je ale pí*a, wona se ani do toho foťáku nekoukne." Se svojí postavou jsem byl bohužel o 2 hlavy menší než on, takže na moji poznámku, jestli by si zen komentář nemohl nechat pro sebe mne doslova a do písmena poslal do pr*ele...
Jakou krásnou škodolibou radost jsem měl z toho, když mu asi za 30 minut, kdy už lezl po pódiu, tašku opustil objektiv s nenápadným červeným kroužkem u přední čočky a po elegantním odrazu od prkenného pódia si to obloukem zamířil ze 2 metrů na dlažební kostky. Lidi, z toho objektivu bylo takovýho sajrajtu, to jsem ještě neviděl :-D :-D :-D A sprosťákovi zůstaly oči pro pláč. A je pravda, že i švédská zpěvačka se škodolibě ušklíbla, zakže jeho chování se očividně nezlepšilo ani na pódiu.
V tu chvíli jsem si řekl - boží mlýny melou.
Btw.: v kombinaci s tím tvým příběhem je ta fotka perfektní. Je to podstata reportážní fotofrafie, kdy jdeš fotit na konkrétní místo ale nikdy nevíš, jaký výjev tě osloví.
Odpovědět1 0
aneb nad Národním divadlem se zatahují mračna...
Odpovědět0 0
[QUOTE=Tchutcho]Ohňostroje můžu.Tohle je zase z jinýho soudku a není to vůbec špatný.Pěkná fotka.:)[/QUOTE] ...to nebude ohňostroj, že?
Odpovědět0 0
já bych řekl, že to je spíš takové retro ze 70. let. Na osobní zkušenost jsem moc mladý ale když jsem od rodičů slyšel, že u nás na vsi byl chleba jen 1x týdně a pro držitele rudých knížek 2x týdně, takhle nějako musely vypadat výlohy. A ať jdou všichni levičáci někam, když už si nepamatují, jak to tady vedli.
Jinak ta fotka je tak na půl cesty. Není ani kolmo, ani s efektním využitím perspektivy. Vrchní hranu máš zarovnanou ale ta spodní prozrazuje "vyosení". Jinak zajímavá momentka ;-)
Jinak ta fotka je tak na půl cesty. Není ani kolmo, ani s efektním využitím perspektivy. Vrchní hranu máš zarovnanou ale ta spodní prozrazuje "vyosení". Jinak zajímavá momentka ;-)
Odpovědět0 0
...a kolik piškotů ti to žere na 100km??? Při dnešních cenách benzínu to není špatná volba :-D
Odpovědět0 0
Proč by neměla být D800 náhradou D700? Připadá mi, že kromě sekvenčního snímání, čili určitého limitu ve sportovní fotografii je ve všem stejná / lepší než D700. Nevidím důvod, proč by ji nemohl využít reportér, který ocení přijatelné rozměry oproti D4 a navíc jak tu už bylo psáno, je výrazně lepší pro studiovou fotografii než předchůdce.
Odpovědět0 0
to Hasse: no, toho levého blinkru jsem si všimnul až po uploadu... Holt začátečnické chyby. Ještě něco by chtělo poladit? Konstruktivní kritiku vítám.
Odpovědět0 0