Zpět na článek

Diskuze: Nové firmwary pro Fujifilm X-S1 a X100

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
16. 4. 2012 14:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

X-S1 je bezesporu vynikající ultrazoom, nicméně blooming jsem v takové míře doposud viděl jen u některých fotomobilů. Tady na tom není nic záhadného, nic se nenafouklo, je to průšvih a rozhodně ne malý. Ctí Fujifilmu je to, že se k problému postavilo čelem, uznalo chybu a vyvíjí nový čip, který by tu měl být v květnu. S poslední větou moc nesouhlasím, vyzkoušel jsem X-S1 a spoustu dalších ultrazoomů a nemyslím si, že X-S1 je nejlepší. Patří k nejlepším a celkové hodnocení už záleží na tom, co kdo preferuje. Pro někoho jistě může být nejlepším. Kdybych si měl koupit ultrazoom, X-S1 by to nebyl, i když se mi hodně líbí.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
27. 3. 2012 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jj, prave tyto fotoaparaty totiz mam na mysli (radu HS a X) :-)

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
27. 3. 2012 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechci to pausalizovat na vsechny Fujifilmy, mluvim spis tak o prumeru, obecne. Napr. Panasonic take casto vydava nove firmwary, ale opravi se tam jedna dve veci, a to jeste takove, ktere vlastnosti fotoaparatu vylepsuji (napr. zlepsuji funkcnost jiz fungujiciho), nikoli opravuji. V tom je trochu rozdil. Kdyz Fujifilm vyda novy firmware, je to celostrankovy seznam oprav a par vylepseni nebo novych veci, ktere by clovek cekal uz v zakladu.
Samozrejme souhlasim, ze ne vsechny modely maji nove firmwary (zejmena cim mensi fotak, tim mene - ono se tam toho i mene da pokazit). Pochopitelne u vyspelych pristroju jsou revize obsahlejsi, to se tyka i zavedenych vyrobcu zrcadlovek, v tom s tebou souhlasim.

Choakinek
Choakinek
Level Level
26. 3. 2012 22:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, ty noční přepaly, to je fakt průser, zajímalo by mě, jestli bych měl nárok na vrácení peněz a vrácení fotoaparátu nebo jeho výměnu za jiný, kdybych to koupil, protože to je podle mě naprosto jasná vada. Dále, jak tohle může projít skrz kontrolu kvality v takovéto firmě je naprosto "obdivuhodnou" skutečností.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
26. 3. 2012 22:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Tak Fujifilm je znam tim, ze jaksi nikdy nic netestuje a resi vse za pochodu... Teda aspon to tak vypada, viz jeho "uzasne" firmwary, kde kazdy fotak ma minimalne tri nove firmwary a kazdy opravuje alepson 5, ne-li 10 chyb. Nicmene co se tyce tohoto cipu, tak pokud jsem to spravne pochopil z tiskovky, bude vymenen za ten novy v ramci zaruky (podobne jako kdysi menil Canon vadne cipy ve svych kompaktech).

Choakinek
Choakinek
Level Level
27. 3. 2012 00:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Tak aspoň že tak, no. To se teda ta sranda hochům z Fujifilmu pěkně prodraží. K tomu ještě újma na pověsti firmy násobená ještě tím, že se vada projevila na profi kompaktech, kteří obvykle kupujou lidi, jenž nejsou závislí pouze na libovůli "odborného prodejce", ale čtou především recenze.

Reklama
Reklama