Zpět na článek

Diskuze: Výstava Jana Styblíka: Země uzavřená v čase

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

PetrP7
PetrP7
Level Level
12. 5. 2010 15:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vážený pane, nebudu dál pokračovat v diskusi k tématu, své jsem již řekl. Nedá mi to ale, abych nereagoval na Vaše přemoudřelé poučování:
1) "navážet" se můžu do toho, co uznám za vhodné. Pokud někdo něco zveřejní, musí počítat, že na to budou lidé reagovat i jinak, než by si on přál. Pokud toto nechce a neustojí, tak ať neleze na veřejnost;-)
2) je mi 52 let a odseděl jsem si v komunistickém kriminále 21 měsíců za § 100, 104 a 288, takže ČSSR si budu pamatovat nadosrti, a ujišťuji Vás, že se mi po tom Vašem "poklidu" nestýská
3) nikde jsem nenapsal, že autoři fotografií a článku jsou Velký Satan, jen svůj skromný názor k věci, že takováto turistika totalitní režimy jen legitimizuje a finančně upevňuje. Možná jsem ale na některé věci trochu háklivější z důvodů ad 2)...
Tímto se odhlašuji z fóra, mějte se všichni hezky...

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
12. 5. 2010 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrP7 Pokud udelam chybu, tak to samozrejme uznam a ustojim. S timhle vazne nemam nejmensi problem, par chyb uz jsem udelal. Nicmene tohle neni ten pripad. Alespon ne z toho, co jste Vy uvedl. I zde uznavam, ze jsem to mohl formulovat trochu vice pochopitelne, Vase namitka ale jednoduse byla ponekud mimo misu :-)

PetrP7
PetrP7
Level Level
11. 5. 2010 10:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Klid a pokoj je v Barmě (nyní Myanmaru!!!) asi jako v Severní Koreji. Autor, evidentně zaslepený barevností snímků, jinak nechápe vůbec nic... Že je Barma jednou z posledních opravdových diktatur, to v životě neslyšel. Vážně idylka a ti mniši jsou přece tak barevní..:-(((((((
Může se poučit zde: http://cs.wikipedia.org/wiki/Myanmar

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
11. 5. 2010 13:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrP7 O rezimu je zde snad rec, naucte se prosim cist, nez zacnete psat. Je to napsano hned ve vete za tim. Jde spise o to, jak to v Barme vypada, jak o spoustu let zpatky v minulosti bez hektickych shonu moderni doby, v tom byl ten klid a pokoj. O tom byla rec, evidentne jste vubec nic nepochopil. Trochu jsem to upravil, at Vas to tak neirituje a vyzni to vic tak, jak ma. Ale priste, nez se zacnete do nekoho navazet, zkuste si poradne precist to, nac reaguejete. Obcas to neuskodi. BTW, cerpal jsem z oficialni tiskovky one vystavy... :-)

PetrP7
PetrP7
Level Level
12. 5. 2010 10:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Pane Šurkalo, nezlobte se na mě, Vaše články mám docela v oblibě;-) ale jediná větička "To vše bylo umocněno i režimem, který zemi uzavřel před vnějším světem" působí pomalu, jako by šlo o nějaký klad...;-) A jestli někdo bere jako úžasnou krásu, že v zemi není "hektický shon", nebo jinde mají zase "nádherně oprýskané baráky a stará americká auta" (Kuba), to mě doopravdy irituje.
Pokud jste čerpal z oficiální tiskovky, tak to je o to horší. Rozmazlení fotografové a turisté už nevědí, kde v globalizovaném světě nafotit či zažít něco "pořádně romantického" a tak vlastně tyto diktatury legitimizují... Jak se v takových zemích OPRAVDU žije, to se z jejich fotek nedozvíte. Jistě, oni se mohou po pár dnech romantiky a nepohodlí vrátit do svých hektických sice, ale demokratických zemí...

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
12. 5. 2010 11:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Me nastvalo to, ze se mi tu snazite tvrdit, ze o rezimu jsem v zivote neslysel. Pritom to bylo napsano hned v te dalsi vete. Ano, uznavam, nenapsal jsem to tak, aby to z toho bylo uplne patrne a vzdy se to dalo pochopit tak, jak melo. Ale jestli mi vyctete neco, co v clanku je, tak pochopte, je to od Vas trochu nefer.
Mimochodem, kdyz se poradne podivate, k cemu byla uvozena ta veta, nebylo to k ZIVOTU v Barme, ale k tomu CASU. A to je trochu rozdil. Porad tady argumentujete tim, jak se tam zije, v tom s Vami souhlasim a mate pravdu. Ta veta nechtela rici, ze zivot je tam klidny, ale ze cas tam plyne, jako by se nic nedelo, zadny pokrok. O zivote v Barme tam nebyla zminka, tak proc mi to stale vycitate? Ostatne i nazev te vystavy je takovy, o tom, jak je Barma o spoustu let zpatky (rezim tuto zaostalost pouze zpusobil a napomohl ji).

Reklama
Reklama