profile-image

zdenekjh

ZdenekJH
Registrace 15. 6. 2011
ID 1106864418
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
20. 7. 2011 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Jasné, to jsem četl, ale myslel jsem, že se tu najde někdo, kdo má Canon a ulehčí mi svými zkušenostmi práci...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
19. 7. 2011 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ahoj.

Jsem nový majitel této zrcadlovky a prosím Vás o několik rad.

Zakoupil jsem objektiv: CANON EF-S 15-85 F/3,5 - 5,6 IS USM

Prosím o radu, jak vše správně nastavit, abych mohl své potěšení za několik desítek let ukázat svým dětem, jak jsem je fotil a dělal si radost s tím, že budou mít krásné fotky.

Je zde tolik možností a co je ve finále správně?

Co pak třeba měření, jaké? Bodové,... atd?

Velmi Vás prosím o rady co a jak nastavit.

Moc Vám bude celá má rodina vděčná a radost všech je to nej...

Zdeněk

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Zbytečně se asi do toho pletu. Jste profesiálové a já Vám každopádně moc děkuji.
Strašně mi tedy vadí, že si Nikon dělá v P co chce a neposlouchá mé nastavení. Dítě a cokoliv jiného tedy budu fotit DOMA na S, kde budu mít jasně konec 1/125s a venku je to pohoda. Tam se P chová v pohodě.
Při menším světle má prostě nějaký problém a neumí ho řešit, než že si udělá to co chce. A to mi nevyhovuje. Jelikož tedy Nikon má takové situace za správné, tak v mém případě je toto známka, že tuto značku už nebudu preferovat při další koupí.

Ještě bych ale měl prosím další otázky. Jak správně nastavit?

Činnost AF polí:
- prioritně ostření na obličej
- Auto
- střed

Měření:
- Matrix
- Zdůrazněný střed
- Bodové
- Bod. měření v místě AF

Režim Autofokusu:
- Jednorázový AF
- Nepřetržitý AF

Ostření:
- AF
- Nekonečno

Toto mě asi už jen trápí....

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Právě to si myslím. Když je něco nastavené, tak to má dodržet... Když je to už pro Nikon neúnosné, tak mě má Nikon nafackovat ať něco udělám já a ne, že si dělá co chce. Udělá s tím něco přímo společnost Nikon?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Nastaveno je Auto... tj.ISO 160-800; čas závěrky 1/125
Tak jsou pořízeny všechny fotky. Když fotím doma, tak čas hodí hned na 1/30s. Neposlechne a neposlechne jeden Nikoňák...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Jinak vše nej k svátku, Milane...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Špatně na tom je to, že režim P nesplňuje moje podmínky a nastaví větší čas, než má nákázáno z menu. A to, že musí být maximálně do 1/125s. Vše je dobře nastaveno a i uloženo...
Mohu poslat i návod na Nikon P100 v CZ jazyce. Ach jo... Není nějaká akce, že za starý Nikon můžu koupit jiný? :-)

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Ryba je focená bez blesku.
Jde právě o to co napsal Busy. Má pravdu.
Režim P neposlouchá to, co já mu navolím. Někde je tedy chyba.
Maximální doba času závěrky má být 1/125.
Chyba je tedy ve firmware podle mne.
Nebo se to nastavuje snad nějak jinak? Jinde se ale toto neukáže. Tak k čemu je tam tedy tato funkce?

Zde je další foto. Dnes ráno focené...

https://www.digimanie.cz/galerie/showimage.php?i=10563

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Ano, to tak je... Režim P. V Menu nastaveno ISO - Auto od 160 do 800.
Nejdelší čas závěrky je 1/125s! Tak nějak Nikon neposlouchá to, co jsem mu nastavil, ne?
Čas u fotky je větší než moje maximální doba, ne?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
17. 6. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Tak jsem vše nastavil jak je tu napsané. ISO max do 800. Čas 1/125.
Mám dáno P a když udělám fotku, tak čas je 1/30. To je špatně, ne? Nebo já už nevím...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
16. 6. 2011 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Z toho jsem tedy velmi zklamaný. Koupil jsem si tento přístroj, abych měl co nej fotky, kvalitní, ostré, nerozmazané a můj dřívější Panasonic za 3tis dělal na automat mnohem lepší fotky než toto...
Přece to je špatně, né? Má to udělat vše samo na automat a ne, že musím vše nastavovat sám. Pak nebudu fotit podobnou fotku a mám tam dát co? Děti budou třeba tančit, pak budou stát... Chci dělat momentky a ne, že vždy nastavím jiný režim a to nej, co jsem mohl vyfotit už nestihnu. Je to tedy pěkný šmejd.
Automat to nezvládne, ale udělá ostřejší fotku. Když dám P, tak taky ne a fotka není tak výrazná. Ach jo...
Hodím ho z okna a koupím ten nejobyčejnější kompakt a fotky budou ostré a fajn...
To mám sám takový problém? To všichni nastavujete a nastavujete a ve své podstatě nic nevyfotíte. Nebo tedy jen to, co stihnete?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
16. 6. 2011 00:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Z toho jsem tedy velmi zklamaný. Koupil jsem si tento přístroj, abych měl co nej fotky, kvalitní, ostré, nerozmazané a můj dřívější Panasonic za 3tis dělal na automat mnohem lepší fotky než toto...
Přece to je špatně, né? Má to udělat vše samo na automat a ne, že musím vše nastavovat sám. Pak nebudu fotit podobnou fotku a mám tam dát co? Děti budou třeba tančit, pak budou stát... Chci dělat momentky a ne, že vždy nastavím jiný režim a to nej, co jsem mohl vyfotit už nestihnu. Je to tedy pěkný šmejd.
Automat to nezvládne, ale udělá ostřejší fotku. Když dám P, tak taky ne a fotka není tak výrazná. Ach jo...
Hodím ho z okna a koupím ten nejobyčejnější kompakt a fotky budou ostré a fajn...
To mám sám takový problém? To všichni nastavujete a nastavujete a ve své podstatě nic nevyfotíte. Nebo tedy jen to, co stihnete?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
17. 6. 2011 23:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Tak jsem vše nastavil jak je tu napsané. ISO max do 800. Čas 1/125.
Mám dáno P a když udělám fotku, tak čas je 1/30. To je špatně, ne? Nebo já už nevím...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 00:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Ano, to tak je... Režim P. V Menu nastaveno ISO - Auto od 160 do 800.
Nejdelší čas závěrky je 1/125s! Tak nějak Nikon neposlouchá to, co jsem mu nastavil, ne?
Čas u fotky je větší než moje maximální doba, ne?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Ryba je focená bez blesku.
Jde právě o to co napsal Busy. Má pravdu.
Režim P neposlouchá to, co já mu navolím. Někde je tedy chyba.
Maximální doba času závěrky má být 1/125.
Chyba je tedy ve firmware podle mne.
Nebo se to nastavuje snad nějak jinak? Jinde se ale toto neukáže. Tak k čemu je tam tedy tato funkce?

Zde je další foto. Dnes ráno focené...

https://www.digimanie.cz/galerie/showimage.php?i=10563

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Špatně na tom je to, že režim P nesplňuje moje podmínky a nastaví větší čas, než má nákázáno z menu. A to, že musí být maximálně do 1/125s. Vše je dobře nastaveno a i uloženo...
Mohu poslat i návod na Nikon P100 v CZ jazyce. Ach jo... Není nějaká akce, že za starý Nikon můžu koupit jiný? :-)

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Jinak vše nej k svátku, Milane...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Nastaveno je Auto... tj.ISO 160-800; čas závěrky 1/125
Tak jsou pořízeny všechny fotky. Když fotím doma, tak čas hodí hned na 1/30s. Neposlechne a neposlechne jeden Nikoňák...

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Právě to si myslím. Když je něco nastavené, tak to má dodržet... Když je to už pro Nikon neúnosné, tak mě má Nikon nafackovat ať něco udělám já a ne, že si dělá co chce. Udělá s tím něco přímo společnost Nikon?

ZdenekJH
ZdenekJH
Level Level
18. 6. 2011 20:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ZdenekJH Zbytečně se asi do toho pletu. Jste profesiálové a já Vám každopádně moc děkuji.
Strašně mi tedy vadí, že si Nikon dělá v P co chce a neposlouchá mé nastavení. Dítě a cokoliv jiného tedy budu fotit DOMA na S, kde budu mít jasně konec 1/125s a venku je to pohoda. Tam se P chová v pohodě.
Při menším světle má prostě nějaký problém a neumí ho řešit, než že si udělá to co chce. A to mi nevyhovuje. Jelikož tedy Nikon má takové situace za správné, tak v mém případě je toto známka, že tuto značku už nebudu preferovat při další koupí.

Ještě bych ale měl prosím další otázky. Jak správně nastavit?

Činnost AF polí:
- prioritně ostření na obličej
- Auto
- střed

Měření:
- Matrix
- Zdůrazněný střed
- Bodové
- Bod. měření v místě AF

Režim Autofokusu:
- Jednorázový AF
- Nepřetržitý AF

Ostření:
- AF
- Nekonečno

Toto mě asi už jen trápí....

Reklama
Reklama