Zpět na článek

Diskuze: Canon PowerShot G7: Kvalita především

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
6. 10. 2007 21:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jen několik doplnění:

S bleskem lze dosáhnout velmi dobrých výsledků, ale jen s důsledným používáním korekcí bleskové expozice a s odraženým světlem z externího blesku. Jinak s Vámi naprosto souhlasím. Blesk rovněž využívám minimálně.

...a k Vaší poslední větě: Jsou i špatné fotoaparáty. I z nich však jde většinou "vymáčknout" pěknou fotku.

besik33
besik33
Level Level
6. 10. 2007 15:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mily Atomicu. Uznavam ze kritiky na Canon som napisa vela, ale mohol ste si precitat vsetko.

Fotit makro s bleskom?
Vam sa to moze zdat divne ale pre mna je to nevyhnutne. Samozrejme svoje miesto tu maju i specialne druhy osvetlenia ako su napr. kruhove svetla. Ale tie maju tie iste nevyhody

besik33
besik33
Level Level
6. 10. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besik33 http://besik33.borec.cz/zuby/1-premolarizacia.htm

besik33
besik33
Level Level
6. 10. 2007 15:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besik33 co myslite ako som urobil tieto fotky.

Zialbohu sa rozpisovat viac nemozem kedze tu nejde posielat normalne prispevky

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
6. 10. 2007 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besik33 Prosím, napište nám, jaké příspěvky by jste ocenil. Snažíme se s kolegy, aby magazín Digimánie vycházel svým čtenářům vstříc, což se netýká jen článků a aplikací, ale samozřejmě i diskuzí. Vaši (konstruktivní) kritiku jen uvítáme;-)

besik33
besik33
Level Level
6. 10. 2007 21:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@besik33 Dobry den,
pravidelne sa mi stava ze ked odoslem prispevok tak sa neulozi.
Nedokazem vystopovat cim to je.
Jeden takyto neulozitelny prispevok som dal tu
http://besik33.borec.cz/a.txt

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
18. 6. 2007 14:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...a napište nám prosím, jak dopadnete s reklamací. Podle vlastních (krátkých) zkušeností s G7 předpokládám, že jste jen natrefil na vadný kus a nejedná se o konstrukční chybu modelu. Nicméně na základě podobných "jobovek" popsaných na světu hardware jsem si nekoupil notebook Asus, ale Dell.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
18. 6. 2007 14:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Upřímně - to je síla! Akle mohu Vás uklidnit alespoň v jedné věci. Slyšel jsem, že Canon má dobrý servis.

Dobré světlo.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
17. 6. 2007 00:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...objektiv, který u E400 nelze zasunout. Ici už přestaň.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
17. 6. 2007 00:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ice infikoval svými příspěvky i tento web:)

..., ale v podstatě má pravdu. Olympus nyní nabízí E400 (nikoliv E410) za 15500,- s objektivem i brašnou a stvává se tím přímým konkurentem Canonu G7. Vývojáři Canonu asi předpokládali, že G7 je spíše pro majitele poloprofi DSLR, kteří potřebují G7 jako kompakt na každodenní nošení. Stejně je však nabídka Olympusu zajímavá.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
17. 6. 2007 00:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S kartou SDHC o kapacitě 4GB bude bez problémů fungovat.

Omezení určitých funkcí je sice smutné, nijak závažný problém to však není (viz předešlé příspěvky).

Jinak Vám děkuji za Vaše osobní zkušenosti. Dobré světlo.

Hirogen
Hirogen
Level Level
16. 6. 2007 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, že sis jej koupil a takto jej hodnotíš, je škoda. Ale pokud si přečteš ty námitky a zamyslíš se nad nimi, tak zjistíš, že ten kdo je psal, toho moc o focení neví. To, že nejde na kompaktech provádět korekce expozice v kombinaci s vynuceným bleskem je běžná věc. To že extrémním makro režimu použil interní blesk a diví se co mu to udělalo... no raději se k tomu dál vyjadřovat nebudu. Trvám na tom, že G7 je super!

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
17. 6. 2007 00:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hirogen Souhlasím se čtenářem Hirogen. G7 sice není ideální foťák (mě opravdu velmi chybí formát raw), ael to nejdůležitější je stále kvalita výsledných fotografií a v tomto ohledu exceluje.

Absence korekce expozice při vynuceném blesku by mi však také vadila. Interní blesk a makro?:) Měl jsem podobný problém: Fotil jsem s nasazenou sluneční clonou na objektivu a s vestavěným bleskem. Výsledek byl podobný. Inu, chybami se člověk učí. A podruhé se mi to už nestalo.

Některá funkční omezení byla aplikována u motivových expozičních programů (automatika, portrét, krajina, ...), ale u pokročilých režimů P, Av, Tv, M a C1, C2 by neměl být problém. Jen v manuálním režimu není dostupná korekce exozice, ale my víme proč:)

...pro neznalé - v manuálním režimu si fotograf určuje parametry expozice sám (clonu a čas) svým úsudkem tak nahrazuje automatické měření fotoaparátu, které tudíž není aktivní. Korekce expozice slouží jako "oprava" zmíněného automatického měření v EV stupních.

besik33
besik33
Level Level
17. 6. 2007 02:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Čerbák po i nejde zadat :(
J)lisia sa expozicne casy podla specifikacii (15-1/2500sec) oproti realite (AUTO 1/8-1/2500; P a Av je to 1-1/2500sec). Ked sa ma opytate ci som si myslel ze automatika bude fotit na 15sec, tak Vam odpoviem ANO. Lebo 4roky stara F200 ma na AUTO expozicny cas az 4sec. Nemyslel som si ze po 4 rokoch si kupim horsi fotak ako som mal doteraz. A to ze Canon neuvideol presnu specifikaciu ani do manualu tak to povazujem za klamlivu reklamu a za zavadzanie zakaznika.
K)nefunguje korekcia expozicie ak by sa mal prekrocit shutter>1sec.
L)nemoznost zmenit nastavenie ostrosti a kontrastu bez toho aby som nezasiahol do nastavenia farieb - ale vzhladom k tomu ze tieto operacie podla vsetkeho prebiehaju az dodatocne a nemaju nic spolocne s informaciami s cipu tak mi to moze byt ukradnute kedze si to istym urobim na PC.

besik33
besik33
Level Level
17. 6. 2007 02:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Čerbák Neviem ako sa to pozdava vam pan Cerbak, ale mne osobne pride tych chyb az nad hlavu . . . . S takym niecim som sa u minolty nestretol a toto co predviedol Canon je smutne.

besik33
besik33
Level Level
17. 6. 2007 02:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Čerbák inak sa ospravedlnujem za taketo rozkuskovanie odpovede ale som narazil na nejaku chybu a neslo odoslatr prispevok. Odstranil som odseky ktore neslo pridat, ale znak ktory sposoboval: null exception sa mi nepodarilo najst. Ak mate zaujem tak Vam niekam preposlem plny prispevok .. mozno najdete ten inkriminovany znak.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
15. 6. 2007 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To, co jsem napsal o stabilizaci je všechno pravda. Prosím, upřesněte své výhrady. Děkuji.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
18. 6. 2007 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jan Čerbák Napsal jste: "Dovoluje exponovat s časy a o 3 EV kratšími"

Správně je: "Dovoluje exponovat s časy až o 3 EV delšími"

:-)

besik33
besik33
Level Level
18. 6. 2007 09:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka tak tomu se rika buzerace :p

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
18. 6. 2007 14:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Ach ty překlepy:)

Každopádně děkuji za informaci. Údaj neprodleně opravím.

Jan Čerbák
Jan Čerbák
Level Level
21. 6. 2007 12:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka 2 besik33: Děkuji, že jste se mě chtěl zastat. Příspěvky obsahující nekonstruktivní kritiku (tedy buzeraci) jsou opravdu zbytečné, ničemu nepomohou a maximálně někoho naštvou. To však není případ Pavla Matějky, který mne jen upozornil na překlep, který by mohl některé méně zkušené fotografy dezorientovat. Podobně mne opravil i ve článku o Panasonicu Lumix L1. Takováto kontrola je velmi důležitá a přínosná. Okamžitá zpětná vazba od kolegů i čtenářů je asi největší výhodou internetových magazínů oproti těm tištěným.

Reklama
Reklama