Seznam kapitol
Týden uběhl jako voda a naše pravidelné středeční video okénko přináší závěrečnou část červnového Digitestu. Dnes se tedy konečně dozvíme, která kamera se stane vítězem tohoto třítýdenního putování.
Druhé ukázky by měly o kvalitě kamer vypovídat o dost více, neboť se jedná o videa z mizerně osvětleného interiéru. Rozdíly by měly být patrné především v šumu. K pořízení těchto ukázek jsme použili automatický režim bez jakýchkoli přisvětlovacích prostředků (kamery tak měly stejné podmínky).
 
	 | 
 
	 | 
Canon MV900 pro spuštění klikněte  | Panasonic GS37 pro spuštění klikněte  | 
Šum, šum, šum. U obou kamer je jeho míra až nezdravá. Zdá se, že o něco méně šumí Panasonic, ovšem Canon zase lépe zobrazuje barvy. O obou lze však beze studu prohlásit, že se na nahrávání interiérů nehodí.
 
	 | 
 
	 | 
Panasonic GS180 pro spuštění klikněte  | Canon MVX460 pro spuštění klikněte  | 
	
Sony HC46
pro spuštění klikněte
Ve střední třídě to je jiné kafe - šum je sice pořád značný, nicméně jeho míra je podstatně nižší než u předchozích dvou modelů. Nejlépe dopadla novinka od Sony, která šumí minimálně (má však problémy s barvami), na druhém místě je GS180 a s malou ztrátou skončil na třetím místě Canon MVX460.
	
Sony HC96
pro spuštění klikněte
Standardně nejlépe dopadla HC96, jejíž míra šumu a podání barev je opět na nejvyšší úrovni. S interiérem se opět rozloučíme šesticí fotek z jednotlivých videí:
 
	 | 
 
	 | 
Canon MV900 pro zvětšení klikněte  | Panasonic GS37 pro zvětšení klikněte  | 
Vyšší míra šumu u Canonu bude zcela jistě dána vyšší světlostí celé fotky.
 
	 | 
 
	 | 
Panasonic GS180 pro zvětšení klikněte  | Canon MVX460 pro zvětšení klikněte  | 
	
Sony HC46
pro zvětšení klikněte
Zajímavé je, že oba Panasonicy, které máme v testu, mají za stínítkem lampy fialový nádech. HC46 vypadá až na to slité světlo nejlépe.
	
Sony HC96
pro zvětšení klikněte
Taktéž HC96 má velké problémy s intenzivním zdrojem světla v tmavé místnosti. Jinak obraz na jedničku.