Recenze Fotomobily

Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu | Kapitola 8

Milan Šurkala

Milan Šurkala

41

Seznam kapitol

1. Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu 2. Ostření, expozice, videosekvence, bokeh 3. Portréty, přední fotoaparát, displej, GPS 4. Digitální šum 5. Protisvětlo
6. Vlastnosti objektivu 7. Zoom, rychlost, scénické režimy, panorama 8. Noční a standardní scéna 9. Galerie ilustračních snímků 10. Závěr

Jedním z nejoblíbenějších telefonů na českém trhu, ne-li nejoblíbenějším, je superlevný Xiaomi Redmi 4X LTE. Nabídne slušný hardware, 5,0" HD displej, čtečku otisků prstů a 13MPx fotoaparát se světelností F2,0 a podporou Full HD videa.

Reklama

Noční scéna

Pro noční snímky není Redmi 4X vůbec vhodným telefonem. Není tu stabilizace a s maximálním časem 1/12 sekundy se vám nebude dařit ani se stativem.

Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu

expoziční čas 1/12 s, clona F2, citlivost ISO 2526, ohnisko 33 mm, klikněte pro zvětšení

Výsledek pak vidíte zde. Prosvětlení snímku je nedostatečné, chytá barevný nádech a většina detailů je odšumováním hodně rozmytá. Podíváme se dále na snímky při různých citlivostech, budou mít ale nižší vypovídací hodnotu, protože byly všechny foceny se stejným časem, ale jen jinou ISO citlivostí (jsou v podstatě jen prosvětlením téhož).

Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu

Všechny snímky byly foceny s časem 1/12 sekundy a až u nejvyšší citlivosti začal být jas téměř takový, jaký by měl být. Jenže zatímco to platilo o stínech, světla se už přepalovala.

Standardní scéna

Standardní součástí recenzí jsou i následující dva snímky krajiny a budovy mlýnů.

Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu

expoziční čas 1/2322 s, clona F2, citlivost ISO 100, ohnisko 33 mm, klikněte pro zvětšení

Výsledek je průměrný. Detaily jsou v pořádku, barevně to ale zase vypadá moc "mobilově".

Xiaomi Redmi 4X LTE: miláček davu

expoziční čas 1/2268 s, clona F2, citlivost ISO 101, ohnisko 33 mm, klikněte pro zvětšení

Ostré detaily jsou v pořádku, ale ty méně výrazné (větve stromů) se dost rozmývají.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama