Komentáře

2xs
2xs
Level Level
1. 5. 2022 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to na mobil až překvapivě dobré a série svatebních snímků, kdy často není čas na rozmýšlení a ladění pozice, úhlu, času, clony, je zcela uspokojivá pro průměrného svatebčana. A ti mega-nároční si pozvou ověřeného fotografa se špičkovou mašinou a budou pak hledat hnidy a zrno ap.

2xs
2xs
Level Level
11. 12. 2019 13:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Souhlasím. Než nosit tenký mobil plus těžký foťák, je lepší jeden trochu tlustší a KVALITNÍ foťák i s funkcemi mobilu... navíc se tlustší tělo bude při focení lépe držet. Taky baterie se do silnějšího přístroje vejde kapacitní. Jde ale hodně o to, aby bylo ergonomické ovládání, ne spoušť přes display, nebo objektivy na okraji (zastínění prsty).

2xs
2xs
Level Level
11. 12. 2019 08:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No konečně!

2xs
2xs
Level Level
29. 11. 2019 09:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek To je přece míchání jablek s babetami. To vůbec není o ideologii, ale o úmyslu něčeho zneužít pro svůj prospěch. To vůbec není o špatných nemotivovaných zaměstnancích, kteří si dovolili udělat něco proti vůli Googlu. To vůbec není o stropu v oblasti technologií - ten prakticky není. A už vůbec to nesouvisí s Černobylem.

2xs
2xs
Level Level
9. 10. 2019 09:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Taky bych to neviděl tak kriticky. Mně se dokonce barevné a světelné podání levého snímku zdá hezčí (kontrast). Jediný problém je skutečně v detailech vlasů... zubatá schodovitost. Ale toho si všimne až ten, kdo si něčeho všimnout chce. První dojem je lepší na levé straně.

2xs
2xs
Level Level
4. 8. 2019 17:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Ty jsi asi debilní, když jsi nepochopil. Ostatně to potvrzuješ i jinde... rozdováděný mladíčku z neziskového sektoru. Tys tady fakt chyběl...

2xs
2xs
Level Level
23. 7. 2019 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Volební právo žen nemělo být zavedeno :-)
A politika je už i ve focení!

2xs
2xs
Level Level
13. 7. 2019 14:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 No vidíš... tak předpokládej dál.
Zbývajících 0,318 kilogramu dává prostor pro další snažení.

2xs
2xs
Level Level
12. 7. 2019 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 >ostatní se musí po...
---zase nějaký tvůj iracionální dojem? musí? kdo? ty musíš? tak se třeba klidně po*er, když nesneseš, že někdo něco četl, napsal, a když nejsi schopen pochopit proč.
malý chlapečku, už ti někdo řekl, že nemusíš reagovat, když nechceš? když se tě to netýká? když nemáš co rozumného říct?

2xs
2xs
Level Level
12. 7. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 Chlapečci nejsou schopni číst a chápat význam. Chudáci...

2xs
2xs
Level Level
12. 7. 2019 13:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 --Tobě sa vidí??? (pocit?)
--z nejakého nejasného pocitu???
já nepředpokládám. já čtu. všímám si parametrů. já uvažuju. já chci. já formuluji správně (na rozdíl od pocitových dojmů tebe či jiných) a dokonce píšu příměry a vysvětluji svůj typ pohledu a kudy asi by se mohlo jít. -- pokud to nejsi schopen přečíst, pouvažovat, a POCHOPIT co píšu a proč, ale přesto máš POCIT, že mi musíš napsat, tak je diskuse s tebou jen ztrátou času a dalším pokračováním se vyvine v nepřínosnou hádku.

2xs
2xs
Level Level
12. 7. 2019 08:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 Milý Milane Šurkalo, vidím, že jsi člověk iracionální, řídící se emocemi a dojmy.
1) já nemám pořád pocit - já mám jen vizi, cíl, potřebu. A ověřenou zkušenost, že vždy a stále je co zlepšovat. Někdy snahou, někdy technologickým pokrokem/skokem.
2) já jsem nepsal naprosto žádné teorie o Canonu, že se o něco nesnaží. Já vidím fakta: 340g a okolo tohoto modelu desítky podobných ale spíš méně podařených (tedy zbytečných) modelů konkurenčních.
3) já nepsal o zmenšování, ale o odlehčování (protože malý ale macek o "hustotě" hmoty vyšší než cihla mi bude nepříjemně tahat kapsu).

Co se týče baterií, je mi to jasné, proto jsem trpělivej, v klidu. Jen mi vadila tupost v tom negativistickém náznaku, že nic nejde a nepůjde. Když se chce, všechno jde.
Větě "Tam nějaká velikost a kapacita nikoho až tak moc nezajímá" nerozumím. Velikost i kapacita zajímá každého a ve všech segmentech.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 23:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 Jinak co se týče designu, je ta Fabia hezčí, pro město, nákupy, jízdy do práce ideální, motoricky pro město a okolí plně dostatečná (stejně se většinou jede do 50 km/h) a vzhledem k rozměru se dobře parkuje. Zde naprosto nevidím využitelnou výhodu Hondy Jazz (dražší o 100.000 až 200.000 Kč). Ale není to výzva k hádce - podstata té myšlenky a příměru byla ve zbytečnosti přílišné diverzity, zejména té absurdně kvalitativně horší (při nějakém poměru cena/výkon).

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 23:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 PROSÍM, nebuď magor. Šlo o příměr. Jsou to malá auta. Jak jsem psal, je mi fuk, co bude tím referenčním kusem.
Že se vyrábí zbytečně kvanta duplicitních i horších analogů, to je myslím bez debat. A že to není přínosné pro zákazníka, prodejce, servicemana ani pro ekologii/přírodu, to je asi také jasné.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 23:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 Fakt??? Co zeštíhlení některých skel objektivu na okrajích, jimiž obraz neprochází? co nové materiály místo skla, vhodné pro optiku? akumulátory jsou velmi různé - tedy i různě těžké.
už před lety jsem četl článek o jakémsi pěnovém nebo velmi porézním materiálu elektrod, což znamená mnohem větší povrch elektrod, tedy i výrazně vyšší kapacitu. a porézní nebo pěnové materiály jsou kupodivu i lehké, že? šlo o nějaké rakouské vědce - výsledky jsem v praxi nezaznamenal, ale to neznamená, že snad akumulátory být lehčí nemohou.
Dále: užití hořčíku nebo titanu nebo uhlíku/kompozitu s pevností oceli ale hmotnosti mnohem nižší, to neznamená u tak malého foťáčku výraznou změnu ceny. Těch kritických dílů o rozměru pár centimetrů není mnoho. Cenový rozdíl odhaduju cca na stovku.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 G5 X Mark II je už prostě lepší než G7, který se jeví jen jako do počtu... "ze sentimentu zachováme starou řadu téměř bez vylepšení".
Obecně se domnívám, že to měl být jeden přístroj a ještě trochu vytuněnější (ostření, hmotnost)... hlavně ale mělo jít o kvalitní foťák do kapsy na denní nošení a focení... tedy ne pro spojování s externím bleskem ani s externím mikrofonem - tyhle další krámy po kapsách netaháme. Samozřejmě jeden jack konektor navíc by výrobu nezbortil, ale nedává to smysl vzhledem k rozměrům a kategorii.
Kdo chce více kvality, koupí si CSC nebo zrcadlovku, které disponují jak sáňkami pro blesk, tak i nějakým konektorem navíc.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 Opravuji se:
u té římské III jsem měl na mysli samozřejmě ten druhý právě uváděný přístroj G7 X Mark III.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 Nevím, třeba máte pravdu. Třeba ne a vždy je co zlepšovat... snižovat hmotnost čoček, použít někde hořčík, hliník, vhodný plast... ale zdá se mi, že 3,5 krát deset deka vlašáku v kapse je na tak malý přístroj víc, než bych chtěl stále nosit.
Do 200 gramů jsem napsal úplně nahoře - je to vysoce motivační ideál. Ale 50 gramů že by nešlo sundat??? A hned by papírový parametr 290 gramů vypadal MNOHEM lépe!!! A pokud by mi dali POTOM, ještě NAVÍC možnost modulárně vyhodit EVF a vestavěný blesk (a zaslepit to plastovou krytkou), zcela jistě bychom se dostali na 240 gramů, a to už ujde.

2xs
2xs
Level Level
11. 7. 2019 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 Souhlasím, že by zákazník měl mít i rozumně široký výběr - což má. Vždyť v každém segmentu je na výběr mnoho různých výrobků na výběr od různých výrobců - ale plácá se to víceméně na "snadno splněné povinnosti". To co jsem psal je volání: použijte v daném segmentu to nejlepší, co je, a vyvíjejte to i k lepšímu. A ty horší a jasně zbytečné skoro stejné modely navíc ukončete -a ne naopak, aby Canon na trh nově uváděl G5 X Mark III, který nemá nic podstatného navíc oproti (stejně právě uváděnému) G5 X Mark II, jen je uváděn se starým horším objektivem a chybí mu EVF.
Ještě to ukážu na analogii s těmi auty:
Je to jako by s nějakým úsilím Škodovka vyvinula lepší auto, třeba Favorita, ale řekli by si: ale tu starou "dobrou" Škodu 120 budeme vedle nového modelu vyrábět a nabízet také... jen tam dáme trochu lepší koberečky (i když je to anachronismus, brzda, i když by to škodlivě alokovalo finance, zaměstnance, prostor, odebíralo část zákazníků, kteří si mohli koupit už pokročilejší model).
Právě nedávno jsem uvažoval, jak ta naše "civilizace volného trhu" zbytečně plýtvá - v segmentu malých aut se mizerně předhánějí skoro všechny značky - s nepatrnou výhodou, nebo dokonce ZCELA ZBYTEČNĚ uvede jakoby z povinnosti podobně malé auto (aby také jejich značka měla zástupce v té třídě), ale je to dokonce proti proudu vývoje - zcela zbytečné jasně horší auto uvedené na trh =trh zahlcující.
Škoda má v malých levných autech do města krátkou novou Fabii - 99% lidí by si spokojeně ten zcela vyhovující vůz koupilo, ale:
- Škoda marní čas a prostředky i s horším a ne o moc levnějším CitiGo
- Audi má A3
- VW má Golfa
- Peugeot zbytečně dělá odpornou, žravou a poruchovou 206-ku.
- Citroen dělá podobně blbou C3 ve variantách + C1 úplně k ničemu
- KIA trh zasírá se čtyřmi malými auty - Picanto, Rio, Venga, Ceed
- Ford se zbytečně sere hned s pěti zbytečnými krámy: KA+, Fiesta, Ecosport, Puma, Fiesta
- SEAT má Ibizu
- Dacia má Sandero
- Honda má Jazz
- Toyota má Yaris a nesmyslné Aygo
- Hyundai má i10, i20, i30
- Fiat dělá šílenosti jako 500X, Panda
- Alfa Romeo dělá Giuliettu
- Rusové se malinko vymykají a nabízejí trochu delší ale levnou Ladu Vesta
...
... a určitě jsem si nevzpomněl na všechny značky.
Do toho starší modely...
Výsledek? Po ulicích jezdí desítky zbytečných sra*ek, které o nic nepřevyšují třeba tu Fabii... ale klidně ať se vybere jiný referenční vůz... nebo dva... nebo tři, aby byla konkurence a bič na vývoj - ale proč ta nepřehledná záplava desítek pokusů o totéž, které nepřinášejí to nejlepší?
To stejné je v segmentu střední třídy a jen trošku menší diverzita v nejvyšší třídě a SUV... =další desítky zbytečných modelů, zbytečného úsilí, zbytečného ničení přírody, zdrojů, lidí, znepřehlednění trhu a servisu. Přitom rozumné by bylo (budu velkorysý) 3 malá auta, 3 střední rodinná, 3 z nejvyšší třídy a 3 do terénu -- ale vždy jen to technicky nejlepší, ne že svého zákazníka si najde každá srágora!!!

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 21:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@zorg_7390 Nezdá???
>Líbí se mi na tom všechno,
>kromě hmotnosti a ceny
Vše může být ještě lepší. Že někdy před 4 lety bylo cosi jiného a drahého, to přece není důvod pro dnešek. A je-li něco malého těžké 340 gramů, co je na tom divného, že uživatel uvažuje, jak hmotnost snížit, aby mu to neurvalo kapsu nebo netahalo bundu na jedné straně až k zemi? třetina kila je prostě dost. Jsem si jistý, že minimálně 50 gramů by se při dobré vůli dalo ušetřit, možná i 100.

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 21:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinX34 >Dělal z toho jeden model by nebylo ideální.
---dobré dogmatické tvrzení, ale logiku nemá.
>Máme tu rozdíl v EVF, hmotnosti, velikosti, zoomu, makru
---tak je-li něco jiné, lepší, tak tam asi nějaké ty rozdíly budou. Ovšem k lepšímu. Asi jako kdyby mi nabídli Fabii nebo Octavii, tak si za stejný peníz vezmu Octavii, i když tam bude rozdíl v délce, motoru, interiéru, objemu kufru... (jediné, co nesedí v tomto příměru je ten malý rozdíl v ceně, ale snad se chápeme). Úspora za jinou výrobní linku a další zaměstnance atd. by mohla cenu Octavií snížit, soustředění na jeden model a jeho vylepšování až do nepříčetnosti by znamenalo i méně zdrojů oddělení vývoje, asi i méně času, focus na jedno "místo" by vedl k rychlejším inovacím a tím pak i k náskoku vůči konkurenci v daném segmentu (lepší technicky, lepší cenově, lepší materiálově i designově, lepší nově vymyšlenýma novinkama, větší objemy prodeje daného typu Octavie znamenají snížení cen subdodávek, náhradních dílů...).

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs + a co odnímatelný ten vyskakovací hledáček, nahraditelný záslepkou? někdo to nutně nemusí a ušetřilo by to pár desítek gramů hmotnosti.

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs + a co fázové ostření?

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs A kdyby k tomu dali v ceně ještě odnímatelnou Tele předsádku (2x zvyšující max. zoom), byla by tím přilákána a uspokojena další skupina fotografů. A zabudováním modulu GSM telefonu se dalo jít ještě o kus dál, a i když je to integrované řešení jen pro někoho, určitě by to přilákalo pozornost.

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Líbí se mi na tom všechno, kromě hmotnosti a ceny, ale to asi při těch parametrech objektivu v kombinaci s velikostí snímače o moc lepší být nemohlo. Škoda, do 200 gramů a do 20 tisíc, to by byla dobrá výzva. A to i kdyby se těch limitů těsně nepodařilo dosáhnout.

Jinak moc nechápu politiku Canonu... stejný vrstvený chip i stejný procesor je v obou, tak proč se uvádí něco tak podobného jako PowerShot G7 X Mark III, a proč se prostě nevezme to nejlepší a neuvede se to v podobě jediného přístroje v této kategorii??????? Na co jeden 340g a druhý 304g? Na co jeden bez hledáčku, druhý s ním? Na co jeden se starým objektivem, když pracovali na novém a lepším? A cena rozdílná asi o 3800 Kč? Kdyby si zjednodušili život a udělali jen jeden přístroj, a ten ještě líp a za kompromisní cenu, ušetřili by nejméně jednu výrobní linku a dosáhli by zpřehlednění pro zákazníky (fokus trhu i reklamy na jeden vymazlený přístroj), a zjednodušení pro prodejce i pro techniky servisů.

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 10:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs A kdyby k tomu dali v ceně ještě odnímatelnou Tele předsádku (2x zvyšující max. zoom), byla by tím přilákána a uspokojena další skupina fotografů. A zabudováním modulu GSM telefonu se dalo jít ještě o kus dál, a i když je to integrované řešení jen pro někoho, určitě by to přilákalo pozornost.

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs + a co fázové ostření?

2xs
2xs
Level Level
10. 7. 2019 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@2xs + a co odnímatelný ten vyskakovací hledáček, nahraditelný záslepkou? někdo to nutně nemusí a ušetřilo by to pár desítek gramů hmotnosti.

Reklama
Reklama