Zpět na článek

Diskuze: Huawei při propagaci telefonu opět zveřejnil fotku z fotobanky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
16. 3. 2019 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

On snad reklamě ještě někdo věří? Připomínáte mi mou tchyni, jak jásala nad Arielem, jak v reklamě tu košili krásně vypere. Dokud jsem jí nevysvětlil, že nejdřív se natočí čistá košile, pak se zasviní a pak se to správně sestříhá a spojí. Stačí se podívat na libovolnou reklamu v telce (místo odbíhání na WC) a dvě ze tří nestydatě lžou a ta třetí zamlčuje pravdu. Proč by právě Huawei měla dělat reklamy jinak, proboha?

fotoartin
fotoartin
Level Level
16. 3. 2019 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Jojo.
Ovšem na druhou stranu uznejte, že dnes je lidu nejmilejší zpravodajstbí bulvární kvality a to přináší i největší profit. Takže proč by odborné servry měly psát jinak? V ooodborných fotgrafických kruzích je to teď navíc velké téma, píše o tom třeba i pan Jakub Fišer ale i další. Taková je doba.

fotoartin
fotoartin
Level Level
15. 3. 2019 15:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

" Ono sice nikde nebylo napsáno, že jde o fotografii z telefonu, ale také to nebylo nikde vyvráceno, a protože jde o propagační materiály, evokovalo to dojem, že by měl snímek propagovat fotografické schopnosti smartphonu."

Jo takže když si od mala nečistím zuby a pak si koupím pastu na základě reklamy, kde je kočka s čistě bílými zuby a mi ty moje nezbělají, je to podvod výrobce, protože ve mne to evokovalo, že budu mít bílé zuby.

když si koupím jizdni kolo, kde v reklame na nem borec skace ze strechy na strechu, je nad slunce jasnejsi, ze to muzu delat taky.... mozna to zkusite nekteri mudrove ne?

a co kdyz nekdo v reklamnich materialech pouzije misto fotky 3d model, ktery vypada jako fotka, to je taky podvod?

Choakinek
Choakinek
Level Level
17. 3. 2019 16:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin No ale protože dodatečně přidali informaci o tom, že jde jen o ilustrační snímky (jak se píše v článku), tak v podstatě chybu uznali ;-).

zolo_sk
zolo_sk
Level Level
15. 3. 2019 13:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je to jasné zavádzanie budúcich zákazníkov. Na druhú stranu ale treba uznať, že za toto ich nikto nebude pokutovať a z ich strany to bol reklamný ťah, kde aj negatívna reklama je reklama. Koľko by ináč celosvetovo museli dať do reklamy, aby sa o nich písalo skoro na každom (aj ne IT) webe? A napriek zdvihnutej vlne odporu sa im predaje asi aj tak zdvihnú, pokiaľ správne nastavia cenu.

PetrP7
PetrP7
Level Level
15. 3. 2019 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

že to zdejším trollům ani nepřipadá jako podvod. Pokud použiju fotku z DSLR jako propagační fotku k fotomobilu, tak přeci automaticky každý předpokládá, že se o fotku z fotomobilu jedná. A to někomu přijde jako Antihuawei hejt????? Přitom jejich topmodely fotí opravdu dobře, takže fotka pořízená přímo z P30 a P30 Pro by jistě použít šla. Je to jen o tom, za jak velký debily nás ta firma má. :-P

Puppy8
Puppy8
Level Level
Fotomobil: Google
Fotoaparát: Sony
Objektiv: Tamron
15. 3. 2019 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrP7 To je tím, že lež se dnes stala široce akceptovanou součástí života.

fotoartin
fotoartin
Level Level
15. 3. 2019 15:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PetrP7 jak víš, že ten, kdo to uělal vůbec ví, co je to DSLR? nebo tady řešíš jak to děláš ty?
A o AntiHuawei hate tu nikdo nic nepsal. Nebo snad ano? Nebo o čem to vlastně píšeš?

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
15. 3. 2019 05:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

vsadím kecky, že to dělá kde kdo )))))))
eště fotografa budou platit za pobíhání s mobilem, ne )))))))

fotoartin
fotoartin
Level Level
15. 3. 2019 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Přesně tak, stejně jako kdejací troubové se přidají do anti Huawei kampaně aniž by na tom byli ekonomicky zainteresováni.

test5
test5
Level Level
15. 3. 2019 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Pokud člověk vyjádří svůj názor na něco, v čem není nějak ekonomicky zainteresován, tak je to jakože špatně? Jedna věc je, že se kolikrát lidé přidávají do anti kampaní bez znalostí kontextu, ale to nemá nic společného s tím, zda z dané věci člověk reálně něco má nebo ne.

fotoartin
fotoartin
Level Level
15. 3. 2019 14:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Není to špatně. Jen teda nevím, o kterém konkrétním případu jde nyní řeč. Já to napsal docela obecně, ale přijde mi, že reagujete, jakoby se to tákalo něčeho konkrétně. Pokud upřesníte čeho, mohu přesněji zareagovat i já. Já tam o názorech a ne-právu na jejich vyhádření přeci nic nepsal.
Se zbytkem, co jste napsal taky vcelku souhlas nicméně nepřijde mi to jakože trefná reakce na obsah mého příspěvku.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
16. 3. 2019 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Pžedpokládám, že jste myslel troubu Babiše a trouby z NÚKIB, kteří bez ohledu na zájmy našich občanů tupě podpořili ekonomickou válku USA proti Číně. A souhlasím s vámi.

fotoartin
fotoartin
Level Level
16. 3. 2019 12:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Ano, myslel jsem i tuhle ... jak to jen nazvat :)) řekněme tedy událost.

Choakinek
Choakinek
Level Level
17. 3. 2019 16:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Vždyť to normálně dělají... to jsou přeci ti různí ambasadoři značky (smartphonů). Co já vím, tak to jsou všechno profesionální fotografové, kteří používají foťáky (při své práci) a v podstatě přesně jak píšeš - v případě propagace foťáků v telefonu je v podstatě platí právě za pobíhání s telefonem :-).

Reklama
Reklama