Články

Samsung Galaxy S23/S24 Ultra Cyber: limitovaná edice s designem Cybertrucku

Samsung Galaxy S23/S24 Ultra Cyber: limitovaná edice s designem Cybertrucku

Společnost Caviar International představila unikátní designovou verzi mobilních telefonů Samsung Galaxy S23 Ultra a S24 Ultra, které napodobují Teslu Cybertruck. A to nejen materiály nebo barvami, ale i tvarem.

3. 4. 2024 12:30
1
Xiaomi uvedlo telefony Redmi Note 13 Pro+ a Note 13 Pro s 200MPix fotoaparátem

Xiaomi uvedlo telefony Redmi Note 13 Pro+ a Note 13 Pro s 200MPix fotoaparátem

Xiaomi uvedlo nové telefony v produktové řadě Redmi Note, které jsou na našem trhu oblíbené díky svému příznivému poměru ceny a výkonu. Nové modely nabízí 6,67" OLED displej s rozlišením 2712x1220 a frekvencí 120 Hz. Kapacita baterie je na úrovni 5000 mAh.

25. 9. 2023 05:35
tydenni-sance-vyhrajte-zoner-photo-studio-18

Týdenní šance - vyhrajte Zoner Photo Studio 18

Získat hodnotnou cenu za zodpovězení 1 otázky? Taková byla od 15.2. do 21.2. naše Týdenní šance se společností ZONER software, v které jste mohli vyhrát krabicovou verzi Zoner Photo Studio 18. Doplněno o vyhodnocení.

15. 2. 2016 00:00

Komentáře

test5
test5
Level Level
20. 6. 2024 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Proč by to nutně mělo někoho jiného zajímat? Mám tisíce vlastních fotek (dobrých i všemožných "výcvaků") ze svých cest, které nemám potřebu někde zveřejňovat a je mi tak naprosto lhostejné, zda zajímají někoho jiného nebo ne, nebo jaký má někdo jiný na tuto činnost svůj názor. Prostě mě bavilo ty fotky pořizovat a rozhodně v tom budu nadále pokračovat, když pojedu na nějaké zajímavé místo, protože mě to prostě baví. A občas na ně zpětně kouknu pro oživení vzpomínek.

test5
test5
Level Level
26. 3. 2024 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Souhlas, Dunkerk v kině byl asi nejlepší zážitek, jaký jsem kdy z návštěvy kina měl :-)

test5
test5
Level Level
26. 3. 2024 08:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Musím se přidat, že je to vážně jak loterie ohledně toho, jací lidé budou zrovna v sále. A dát takovou cenu za lístek do kina, aby pak člověk poslouchal nejen šustění a další zvuky doprovázející konzumaci všeho možného, ale třeba i rozhovory jiných lidí, protože si dali rande v kině (zkušenost z poslední návštěvy ještě před Covidem), to už fakt ne. Chodil jsem do kina rád, ale lidi v sále ten zážitek dokáží tak znepříjemnit, že o to už nemám zájem.

test5
test5
Level Level
23. 1. 2024 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Smazán nefunkční odkaz.

Prosím, nepište už takovéto ukázkové adresy začínající standardně protokolem, v kterých jsou pak hvězdičky - po uložení vznikne nefunkční odkaz.

test5
test5
Level Level
15. 3. 2019 13:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@fotoartin Pokud člověk vyjádří svůj názor na něco, v čem není nějak ekonomicky zainteresován, tak je to jakože špatně? Jedna věc je, že se kolikrát lidé přidávají do anti kampaní bez znalostí kontextu, ale to nemá nic společného s tím, zda z dané věci člověk reálně něco má nebo ne.

test5
test5
Level Level
22. 9. 2016 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim To není o tom, jak tomu říkám já nebo někdo jiný. Předplatné prostě není to samé jako mít něco na dluh.

Zda je výhodnější to nebo ono, to je věc druhá, nicméně tento trend bude pokračovat a moc bych do budoucna nepočítal s tím, že vždy půjde něco stáhnout a cracknout.

test5
test5
Level Level
22. 9. 2016 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Tento model placení neznamená, že byste měl "SW v počítači na dluh". Znamená pouze to, že si předplatíte jeho používání na dobu určitou a po vypršení této doby jej už nebudete moci používat. Dluh ovšem nevzniká, pokud si tedy daný uživatel na zaplacení ročního předplatného někde nepůjčí, ale to už je jiný příběh :-).

Že to pro Vás v případě zájmu o daný SW představuje závazek spočívající v průběžném placení, je věc druhá a ani mě se tento model moc nelíbí. Resp. třeba s průběžným placením za Office 365 nemám problém, ale cena předplatného u Adobe za Photoshop mě už přijde dost vysoká, jelikož daný SW nevyužívám tak intenzivně jako právě Office. Kdybych byl grafik, díval bych se na to samozřejmě jinak.

Nicméně pro firmy je tento model předplatného výhodnější, jelikož to představuje stabilnější průběžný zdroj příjmů, s čímž lze pak lépe nakládat. Proto lze očekávat, že s placením pomocí předplatného se budeme u SW setkávat stále častěji.

A že to pak bude pro uživatele nákladné na provoz, pokud by měli průběžně platit za všechno možné? Ano, to bude. Ale co už.

test5
test5
Level Level
9. 10. 2015 23:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Raďaja Nevím, kdo by měl být tím "někým" (jestli nějací výrobci, nebo my, nebo úplně všichni), nicméně fakt je ten, že se české zastoupení Pentaxu o zápůjčky dlouho nestaralo, přestože z naší strany zájem byl. Proč teď najednou změnili svůj postoj sice nevím, ale určitě na to půjde naroubovat nějaká konspirace :-).

test5
test5
Level Level
18. 6. 2015 16:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Takže postupný vývoj s tím nemá vůbec nic společného? Tzn. podle Vás by ten režim dával od těchto záležitostí ruce pryč i v roce 2015? Opravdu si něco takového myslíte? Jedna věc je přepisování historie, druhá věc je izolovaně vnímat jednotlivosti bez kontextu.

test5
test5
Level Level
18. 6. 2015 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka <ironie>Předlistopadový režim by jistě dával od internetového prostředí nebo otázky autorských práv trvale ruce pryč a nechával by všemu zcela volný vývoj.</ironie>

test5
test5
Level Level
30. 5. 2015 11:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Taky jsem si při pohledu na tyto fotografie (hlavně na tu první) vzpomněl na Julese Verna :-).

test5
test5
Level Level
27. 9. 2014 23:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek12 "Takže se taky bude moct stát, že něco dostane Trefu s odřenýma ušima a příští měsíc, chápu že zcela vyjímečně, vzroste cena a Trefa nebude. To by byla docela rarita ve smyslu hodnocení."
Nikoli. V článku je jasně napsáno: "Na ocenění TREFA toto nebude mít vliv, jeho udělení se vztahuje jen k době publikace recenze."

test5
test5
Level Level
27. 9. 2014 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek12 "Ale obrazový výstup je snáď pri fotoaparátoch tou top položkou."
Toto bohužel nekoresponduje s tím, jaké fotoaparáty dnes lidé kupují, proč a za jakým účelem je kupují (často v podstatě jen kvůli sociálním sítím) a podle čeho si je vybírají. Je třeba se na fotoaparát dívat komplexně, protože to rozhodně není pro každého pouze přístroj na tvorbu fotografií s pokud možno co nejvyšší technickou kvalitou. Často hodně rozhodují i takové faktory jako zoom, velikost, hmotnost, rychlost, displej, hledáček atd. A cena, tzn. výhodnost koupě? Ta snad u lidí rozhoduje nejvíce, jako je tomu u všeho, zejména pak dnes, kdy si mnoho lidí při výběru fotoaparátu (ale i jiné spotřební elektroniky) nastaví nějakou cenovou hranici, přes kterou prostě jít už nechtějí. To, že by o 1 000 Kč dražší přístroj měl třeba při vyšším ISO méně šumu, pak pro ně může být naprosto irelevantní, protože za tuto věc už tolik zaplatit prostě a jednoduše nechtějí.

test5
test5
Level Level
27. 9. 2014 12:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@marek12 "c­) nemá nic společného s kvalitou výrobku "
S kvalitou sice nikoli, ale při hodnocení výhodnosti, tedy smysluplnosti pořízení daného produktu, je pro většinu lidí zásadní. Zejména pak pro takové uživatele, kteří uvítají zjednodušené hodnocení pomocí %, hvězdiček, jakékoli stupnice s pevně daným počátkem a koncem, než aby museli pročítat tisíce znaků při porovnávání několika produktů.

test5
test5
Level Level
4. 8. 2014 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Rozumím Vašemu příspěvku, nicméně Vaše obavy zkrátka nesdílím.

Žije nebo přežívá - pokud by zde vycházel pouze 1 článek měsíčně a nic jiného, zatímco návštěvnost by rostla, bylo by to žití nebo přežívání? Takovéto soudy záleží na úhlu pohledu a z toho mého není důvod k nějakým obavám. Množství obsahu není parametr, který by pro mě byl aktuálně směrodatný, na rozdíl od kvality obsahu a návštěvnosti.

test5
test5
Level Level
1. 8. 2014 10:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 "Jistě já tu taky denně klikal na týden mrtvou stránku."
Hlavní roli dnes hrají přístupy z vyhledávačů (tedy obsah, který se tu již nachází), tzn. nelze to postavit jen tak, že sem někdo chodil se podívat, zda je něco nového nebo nikoli.

"Myslím si, že nějaký ansolvent VŠ umělecko­-průmyslové se zájmem o seznamování s technikou by se našel a po boku Milana vyrostl. Vše je to jen otázka lukrativnosti nejen finanční, ale taky náplně práce ­(aby mě recenzování naplňovalo ­- no comment­)"
Teoreticky je možné a snadné mnoho věcí, ale v praxi to zkrátka tak jednoduché není. Recenzování taky není kdo ví jak zábavná činnost, je s tím spojeno hodně práce, což je zejména u těch zmíněných mladých absolventů dnes problém.

"Já na toto téma už nevyplýtvám ani minutu!"
Rovněž Vaše volba :-). Zaměření Digimanie je dlouhodobě stále stejné. Nejsem si vědom toho, že by se v poslední době nějak změnilo.

test5
test5
Level Level
31. 7. 2014 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Když už tu byla řeč o tom, že tu chcípl pes...

"To, že tu měsíc nejsi se ale hrozně projevuje."
Avšak na návštěvnosti jako takové se to neprojevilo. Samozřejmě, pokud by Milan nebyl půl roku, bylo by to něco jiného.

"Proč vlastník webu s takovouhle návštěvností zaměstnává jen jednoho redaktora?"
Když mi dáte kontakt na někoho podobně schopného a věci znalého, jako je Milan, tak tu třeba budou dva. Před nějakou dobou zde působil ještě Michal Srna, jehož články byly také výborné, ale bohužel u něj došlo ke změně a kvůli novému pracovnímu vytížení se už psaní nemohl nadále věnovat. A nutně shánět někoho dalšího jen proto, aby byl někdo další, by nemělo smysl, naopak by to mohlo být ke škodě věci, pokud by se kvalita příliš lišila. Zásadní je konzistence předkládaných informací, a to i za cenu, že někdy bude útlum.

"Proč nemá v rukávu připravené nějaké cestopisy, tutoriály, články na téma jak fotit situace??"
Protože takové články jsou výrazně méně navštěvované než technické informace o fotoaparátech. Pokud je to na jiných fotoserverech třeba jinak, je to možné, u nás je to ale právě takto. Digimanie je zkrátka známá a vyhledávaná primárně kvůli technickým informacím.

Bylo by fajn, kdyby tu byly všechny typy článků, které se fotografování týkají, ale těžko do toho někdo půjde jen proto, že by to bylo fajn, když čísla čtenosti jednotlivých typů článků jsou proti této myšlence. Online médium má v porovnání s printem tu výhodu, že zájem o jednotlivá témata a typy článku u čtenářů lze jednoduše a přesně vyhodnotit. Občas se tu takový článek objeví, ale je to spíše pro oživení, než že by to mělo nějaký viditelný dopad na cokoli.

"Proč žije z ruky do huby???"
A to je právě to - nic takového není. Je to dané i tím, že Digimanie je "pouze" jeden z magazínů, jež provozujeme. Navíc samotný provoz našich magazínů je pouze malou částí toho, čím se naše společnost zabývá (primárně jde o technologický vývoj e-shopů, s čímž tedy my coby redakce sice nemáme nic společného, ale když je řeč o provozovateli, je třeba si to uvědomit). Čistě hypoteticky, i kdyby příští měsíc spadla návštěvnost a příjmy z reklamy na Digimanii na 0 návštěvníků a 0 Kč, provozovatele Digimanie by to finančně nijak neohrozilo. Proto se opravdu ani v nejmenším nelze bavit o tom, že by provozovatel tohoto serveru "žil z ruky do huby", naopak jde z hlediska své existence o stabilní subjekt.

Závěrem - celková návštěvnost serveru meziročně spíše o něco povyrostla, kvalita předkládaných informací se nijak nesnížila a médium jako takové je po finanční stránce v černých číslech, a proto není důvod dělat nějaké zásadní změny. Digimanie tak jen nepřežívá, ale normálně žije. A to přestože tu už delší dobu nebyla naše Koala :-).

test5
test5
Level Level
3. 4. 2014 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Tato diskuze začala komentářem, že jsou jiné typy článků (recenze jiných produktů), které by čtenáři chtěli číst stokrát raději - nicméně to, co čtenáři chtějí nebo nechtějí číst, můžeme jednoduše vyhodnocovat podle čtenosti jednotlivých témat, tedy konkrétních článků, tedy kliků na jejich nadpisy. Takže ano, pokud na jedné straně argumentujete zájmem čtenářů, tak na straně druhé se jedná o údaje, která máme k dispozici, a tedy lze snadno rozlišit, zda se zájmy o témata diskutérů shodují se zájmem o témata většiny čtenářů nebo nikoli. To je celé.

test5
test5
Level Level
2. 4. 2014 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ano, 10 recenzí v rámci 3 měsíců považuji za dobré číslo. K tomu ostatnímu - viz předchozí komentář, požadavky a názory lidí jsou zkrátka různé a pokud je něco ukazatelem toho, jak moc je téma článku zajímavé pro co největší množství čtenářů, je to logicky jeho čtenost.

test5
test5
Level Level
2. 4. 2014 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 - Návštěvnost je dobrá díky obsahu, který se tu nachází.
- Není pravda, že recenze vychází jednou za uherák. Od začátku tohoto roku bylo na Digimanii publikováno už 10 recenzí, viz: https://www.digimanie.cz/recenze/ (že zrovna Vás třeba tyto recenze neoslovily, neznamená, že ty recenze neexistují a že neoslovily ani nikoho jiného).

test5
test5
Level Level
1. 4. 2014 13:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Pokud vím, něco takového jsem zmiňoval pouze ve spojitosti s Pentaxem, který skutečně nemá zájem své produkty za účelem recenzí zapůjčovat (zkoušel jsem to znovu před pár měsíci a zůstalo to opět bez odezvy).

test5
test5
Level Level
1. 4. 2014 13:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Pokud považujete neměnnou návštěvnost 100 000 unikátních návštěvníků měsíčně za mrtvý web, tak ano, máte pravdu. Pokud jde o produkty na recenze, nedávné recenze starých objektivů měly vyšší čtenost než recenze nových objektivů. Že zrovna Vás a další návštěvníky zajímají hlavně recenze novinek, tak tomu sice rozumím, nicméně názory a požadavky lidí se různí - jen na základě komentářů od řádově desítek uživatelů nelze utvářet závěry pro cílové publikum, které je o několik řádů početnější. A tím se dostávám k tomu dalšímu - není přímá úměra mezi počtem komentářů v diskuzích a čteností daného článku nebo návštěvností celého serveru. Viz třeba 3. aktuálně nejčtenější článek, u kterého není žádný komentář.

test5
test5
Level Level
15. 8. 2013 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vít Kadubec Pravidelná čtenost cenových zpravodajství jasně ukazuje, že jsou čtenáři, pro které jsou tyto články zajímavé, tzn. momentálně není důvod s nimi přestat. K tomu, že zrovna Vás nezajímají - však pro každého je užitečné něco jiného. Pro někoho jsou zase zbytečné podrobné recenze, jelikož je číst a zkoumat nebude (buď nechce, nemá na to čas, nebo jim nerozumí) - stačí stručný přehled toho, na co se při výběru zaměřit, což poskytne náš seriál doporučených fotoaparátů, který vychází každý měsíc.

Co se týče recenzentů jako takových, tak to nemá s cenovými zpravodajstvími opravdu vůbec nic společného. Cenová zpravodajství nejsou na úkor recenzí a naopak. Jinými slovy pokud by cenová zpravodajství skončila, neznamenalo by to více jiného typu obsahu.

test5
test5
Level Level
25. 6. 2013 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RiMr Možná proto, že zdejší cenzor je automatický filtr zadaných shluků znaků, nikoli člověk. Váš nezveřejněný komentář obsahoval sekvenci znaků, která odpovídá jistému přípravku na podporu erekce, jenž bývá často obsažen ve spamovacích komentářích :-).

test5
test5
Level Level
24. 6. 2013 19:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Předně mi není jasné, na základě čeho si od nás něco vynucujete takovým způsobem, jaký předvádíte v této diskuzi. Má snad někdo z nás vůči Vaší osobě nějaké závazky, které bychom neplnili, na základě čehož nás pomalu napadáte jen proto, že tu nejsou testovány takové produkty, jaké zrovna Vás zajímají?

1. Nikdo z výrobců, distributorů nebo e-shopů nemá povinnost nám cokoli půjčovat a naše redakce nemá povinnost cokoli recenzovat. Probíhá to na základě dobré vůle a zájmu obou stran. Představa, že každá firma musí mít zájem o kvalitní recenzi ve známém magazínu, je utopie.

2. Naše redakce nemá povinnost starat se o propagaci produktů od všech výrobců na našem trhu (Irving to zde v diskuzi celkem vystihl - všude je to samý Canon, Nikon, Olympus, Panasonic, Fujifilm, ale Pentax se propagaci svých produktů v ČR nevěnuje, v důsledku čehož o ně spotřebitelé a ani redakce nemají zájem - a když už redakce zájem projeví, stejně to nic moc neznamená).

3. Máme větší zájem o recenze produktů, o které je pokud možno co největší zájem ze strany spotřebitelů, což zrovna fotoaparáty Pentax nejsou, čímž se vracíme k předchozímu bodu.

4. Jelikož není v našich časových možnostech recenzovat všechny zajímavé produkty na trhu, je třeba dělat při výběru produktů na testy selekci, čímž se opět vracíme k předchozím bodům.

Chcete, aby bylo na českých webech o Pentaxu nebo o produktech jiného výrobce více informací, testů apod.? Máte možnost tomu pomoci - nabídněte subjektu, který má na starosti dodávky produktů Pentax (či jiné značky) pro ČR, své služby a udělejte něco s tím, aby měli o ně spotřebitelé větší zájem a aby měly redakce českých magazínů možnost je recenzovat, aniž by musely tyto produkty shánět složitěji, než jak je zvykem u produktů od jiných výrobců.

Reklama
Reklama