Seznam kapitol
Otestovali jsme také digitální APS-C zrcadlovku Nikon D7200. Ta nabídne 24MPx CMOS snímač bez AA filtru. Fotoaparát patří do vyšší třídy zrcadlovek, takže tu najdete i stavový displej, možnost ladění AF nebo dvojici slotů pro karty.
Noční scéna
 Díky vysoké citlivosti AF modulu (až od -3 EV) není s D7200 problém ostřit i v noci. V tomto patří k nejlepším fotoaparátům a není mnoho konkurence, která by dokázala za špatného světla ostřit ještě lépe (z APS-C fotoaparátů je velmi dobrý také např. Samsung NX1, který umí ostřit již od -4 EV).
	
 expoziční čas 10 s, clona F9, citlivost ISO 100, ohnisko 28 (42) mm, korekce -1 EV, klikněte pro zvětšení
 Kvalita snímků je dost slušná, míra detailů je dostatečná. Objektiv dokonce vytváří kolem světel hvězdičky. Podívat se můžete také na snímek ve formátu RAW. Tam působí detaily o něco ostřeji. Při silném prosvětlení vyleze trochu jasového šumu. Podíváme se také na výřezy při různých citlivostech. Půjde o JPEGy a o RAWy převedené s vypnutým odšumováním.
	
 ISO 100 (JPEG / konverze z RAWu) 
 Nejnižší ISO nemá se šumem problém, vše je v pořádku.
	
 ISO 200 (JPEG / konverze z RAWu) 
 Ani ISO 200 není zašuměné, kresba je dostatečně detailní.
	
 ISO 400 (JPEG / konverze z RAWu) 
 ISO 400 má lehký jasový šum v RAWu, výsledky jsou nadále velmi dobré.
	
 ISO 800 (JPEG / konverze z RAWu) 
 Citlivost ISO 800 znovu lehce navyšuje jasový šum, pořád jde o docela kvalitní snímky s velmi malou ztrátou ostrosti.
	
 ISO 1600 (JPEG / konverze z RAWu) 
 ISO 1600 dále zvýšilo jasový šum, jemnější detaily se trochu ztrácí.
	
 ISO 3200 (JPEG / konverze z RAWu) 
 U citlivosti ISO 3200 je vidět znatelnější propad kvality v JPEGu, kde se méně výrazné plochy slévají do sebe, nelze mezi nimi už dobře rozlišovat.
	
 ISO 6400 (JPEG / konverze z RAWu) 
 Citlivost ISO 6400 přidala barevný šum v RAWu. JPEGy jsou jasově zašuměné s nevýraznými detaily.
	
 ISO 12800 (JPEG / konverze z RAWu) 
 ISO 12800 způsobuje modrý nádech stínů v RAWu. JPEGy jsou bez barev i detailů.
	
 ISO 25600 (JPEG / konverze z RAWu) 
 Nejvyšší standardní citlivost ISO 25600 je v RAWu celá modrá, JPEGy v podstatě žádnou kresbu už ani nemají.
	
 ISO Hi1 51200 (JPEG) 
 Rozšířená citlivost ISO Hi1 (51200) je na tom velmi špatně a k dispozici je pouze v černobílém ladění.
	
 ISO Hi2 102400 (JPEG) 
 ISO Hi2 (ISO 102400) má spoustu hrudek, ani dobře nasvícené plochy takřka nejsou vidět.
Standardní scéna
 Podíváme se také na standardní snímky.
	
 expoziční čas 1/100 s, clona F9, citlivost ISO 100, ohnisko 42 (63) mm, klikněte pro zvětšení
 Kresba 18-105mm VR objektivu se možná v JPEGu nejeví jako příliš výrazná, ale RAW ukazuje, že to není špatné a detailů umí vykreslit celkem dost. Dynamický rozsah čipu je velmi slušný.
	
 expoziční čas 1/160 s, clona F9, citlivost ISO 100, ohnisko 32 (48) mm, korekce +0,3 EV, klikněte pro zvětšení
 Díky vysokému rozlišení čipu jsme se dočkali i vykreslení čar na šedé stěně mlýnů. V horní části už ale vzniká moaré efekt. K dispozici je znovu i RAW.