Seznam kapitol
Další test se podívá na nový Micro Four Thirds fotoaparát Panasonic Lumix GX80. Fotoaparát nabídne 4K videosekvence, nechybí dokonce ani podpora duální stabilizace obrazu a máme zde i hledáček. To vše nám Panasonic nabídne za solidní cenu.
Tato kapitola se podívá na focení v protisvětle. To vyžaduje značný dynamický rozsah senzoru a důležitý je také objektiv a jeho antireflexní vrstvy.
	
 expoziční čas 1/800 s, clona F10, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Zde byla použita technologie na prosvětlování stínů, což se bohužel projevuje ve velmi silném rozmývání stínů. Také vidíte jakýsi HDR efekt na střeše budovy, kdy hrany jsou znatelně tmavší než vnitřní část budovy. Odlesky objektivu jsou dost silné. Můžete se podívat na RAW snímek.
	
 expoziční čas 1/800 s, clona F10, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Objektiv opět ukázal výrazné odlesky. Stíny se znovu hodně rozmývají, z RAWu dosáhnete prosvětlením znatelně lepší kresbu.
	
 expoziční čas 1/800 s, clona F3,5, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Zde vidíte snímek bez jakýchkoli prosvětlovacích technologií. Obloha se přepaluje, stíny jsou rozmyté. K dispozici je RAW snímek.
	
 expoziční čas 1/1000 s, clona F3,5, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Funkce I-Dynamický nastavena na nejnižší hodnoty dokázala dodat trochu kresby obloze.
	
 expoziční čas 1/1600 s, clona F3,5, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Zde vidíte funkci I-Dynamický nastavenou na maximální hodnotu. Díky kratšímu expozičnímu času se do oblohy dostalo opět více kresby, nicméně stíny opět přišly o trochu kresby.
	
 expoziční čas 1/400 s, clona F6,3, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 K dispozici je i HDR režim. Jas je nejlépe srovnaný, kresba je jak v obloze, tak i stínech. Navíc i rozmytí kresby je nejmenší.
	
 expoziční čas 1/60 s, clona F3,5, citlivost ISO 320, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Opět je tu snímek bez prosvětlovacích technologií. Ve stínech je slabší kresba, v RAWu ji ale dokáže snadno získat, musíte však počítat s jasovým šumem. Tento snímek byl pořízen jiným objektivem než ve zbytku recenze (12-60 mm).
	
 expoziční čas 1/60 s, clona F3,5, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 U tohoto snímku byla opět použita prosvětlovací technologie. Je vidět, že jas je ve stinných plochách lepší a fotografie se tak netopí ve stínu.
	
 expoziční čas 1/60 s, clona F3,5, citlivost ISO 200, ohnisko 12 (24) mm, klikněte pro zvětšení
 Hardwarové HDR je na tom s jasem opět o něco lépe. Stíny jsou lépe prosvětlené a je v nich i lepší, méně rozmytá kresba.