Zpět na článek

Diskuze: Samyang 35mm F1.4 AS UMC (pro Canon)

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

peto33
peto33
Level Level
10. 2. 2017 20:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

zdravim, mam verziu s AE cipom - clona funguje cez fotoaparat. Pouzivam ho na Canon 1100 D. Som spokojny, ale aj pri vypnutom vypinaci na fotaku vybija baterku. Za tyzden nepouzivania je uplne vystavena, ze ho nezapnem. Musim baterku vybrat, ked nefotim. Mal som predtym setovy canon 18-55 a tamron 17-50 a tam to bolo ok. Tento Samyang je vraj apsc kompatibilny, ale asi to uplne pravda teda nebude. Slovensky samyang servis mi odpisal, ze sa s tymto este nestretol a ani nevedel, ze existuje model s ae cipom pre canon. Takze do servisu ho asi nedam. Ma niekto podobny problem? Full frame telo nemam, skusal som to len na 1100 D. Vdaka.

Vacátko
Vacátko
Level Level
15. 3. 2012 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Článek mi pomohl v rozhodování. Hodlám si pořídit tento objektiv (ve verzi pro Nikon) díky velké světelnosti pro foto v interierech (hrady, kostely apod.). Nedostatek v AF a chybějícím exif hodlám oželit.
Nechci dávat [https://objektivy.heureka.cz/nikon-35mm-f-1-4g-af-s/#c223|přes 36 tisíc] za značkový objektiv.
Cena objektivu [https://objektivy.heureka.cz/samyang-35mm-f-1-4-if-as-umc-nikon/#c223|necelých 11 tisíc].

lt
lt
Level Level
13. 3. 2012 19:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak cloveka to sice prekvapi, a dokonca ani ten obrovsky rozdiel v cene, nevyvazi autofokus a prenos clony (tolko to zas naviac nestoji), ale nieco naznacuje aj fakt, ze Samyang je tazsi (napriek tomu, ze nema AF), teda museli pouzit viac skla .. potom sa da dosiahnut lepsia kvalita v rohoch. Kazdopadne kedysi som si myslel, ze co ma natlacene na objektive CANON (eventualne NIKON), tak je to absolutna spicka. Uz som sa z toho omylu vyliecil.
Inak ale, ak by chlapci zo Samyangu nasadili prenos clony (podla mna par drotikov a koruniek naviac ), pridali AF, dali o 50% vacsiu cenu, tak by sa to predavalo jak teple rozky a Canon by utrel nos :)))))

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
13. 3. 2012 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Rozhodne nesuhlasim. Moji znami zijuci v zapadnych castiach sveta sa mi stazovali ze vzhladom na to, ze nemaju stredoeuropsku lokalizaciu Win, sa im namiesto nasich mekcenov a dlznov zobrazuju vseliake paznaky a tazko sa im to potom cita.

Ale k veci. Je mozne ze vecsina ludi co cita diskusie na digimanii ma potrebnu lokalizaciu narodnych znakov (ja mam), a tiez suhlasim s tym ze v oficialnych dokumentoch a publikovanych clankoch by sa diakritika pouzivat rozhodne mala (ja ju pouzivam), ale na druhej strane som nazoru ze nie je velky prehresok ked taketo uzivatelske diskusie su pisane bez diakritiky. Hlavne v pripade ked cloveku ide to pisanie bez diakritiky 10x rychlejsie nez s diakritikou :)

Ocenujem prinos Jana Husa co urobil pre nase jazyky a ako clovek som velmi rad ze vdaka nemu nemusime pouzivat sialenosti typu sch = st = sh = š, j = g = dž, ee = í a podobne, ale zase na druhej strane, ako "ajťák" mam na neho trosku tazke srdce lebo keby nevymyslal "blbosti" a my by sme pouzivali iba "pure ascii" tak by vela veci bolo v IT svete ovela jednoduchsich :)

pavka8
pavka8
Level Level
12. 3. 2012 20:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napsal MilosC. Nebo MilošC? Nebo MilošČ? Já nevím, mě to plete :)

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
12. 3. 2012 17:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Během těch desítek milionů napsaných znaků (v diskuzích, ICQ a podobných věcech) si na to člověk tak nějak zvykne... :-) Ale prostě to tam pořád automaticky naskakuje.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
12. 3. 2012 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud jsou tam preklepy, staci rici kde a ja je rad opravim. Kapitola "Opticky zoom" ma smysl. Testuje se zde vzdy jedna a tataz scena, je tedy zbytecne menit uz zavedeny nazev. I tento objektiv ma opticky zoom, jen ma hodnotu 1×.

Reklama
Reklama