Zpět na článek

Diskuze: Canon představuje hybridní optickou stabilizaci

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
31. 7. 2009 13:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ktovie ci by kreslila lepsie aj v pripade ze by bolo nutne z ruky drzat cas 0.1 sec ... :)

Filcka
Filcka
Level Level
3. 8. 2009 19:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Určitě líp než ta tvoje pseudo-Leica :)))

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
3. 8. 2009 20:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka Lepsia pseudo-Leica ako ta tvoja neznackova pseudo foto-vybava Made In China :)))

Filcka
Filcka
Level Level
3. 8. 2009 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka Aspoň vím, že sklíčka jsou Hoya, ty v tom máš čočky z recyklovaných PET lahví... :)))

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
3. 8. 2009 21:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka Lepsie recyklovane PETky Made In Japan ako Hoya Made In China. :)

Filcka
Filcka
Level Level
3. 8. 2009 23:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka Jasne, Hoya made In China... Už to nehul, kolego. :)))

Hirogen
Hirogen
Level Level
31. 7. 2009 08:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

- podívej se, jestli jsem to použil na někoho, nebo na něco...
- Ono těch nejdůležitějších výrobců dslr je tak 7. Canonu patří 50 procent, na druhém místě je Nikon. Je zajímavé, že dva největší hráči stále používají stabilizované objektivy...
Jinak s váma končím, za chvilku odjíždím ;-P

Hirogen
Hirogen
Level Level
29. 7. 2009 12:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No vy jste se sešli.
- To, že to Pentax neumí prodat je jeho problém.
- To že i bez hybridní stabilizace má Canon stabilizaci nejúčinnější, je taky pravda (říkejte si co chcete, koukněte třeba na dpreview
- Proč by Canon kupoval licenci na stabilizaci čipu, když investoval a vyvinul jako první stabilizaci optiky
- Jak může někdo říct, že to zhoršuje opt. kvalitu? Naopak pohybující se čip vybočuje z osy optiky...
- To že je Canon se stabilizací dražší taky může říct jen nevzdělanec, koukněte na ceny stabilizovaných skel u Canonu a nestabilizovaných třeba u Sony. Hlavně srovnávejte srovnatelné... Ne shit od Sony s L od Canonu!
- Stabilizace čipu taky nepracuje korektně úplně se všemi objektivy. Pro každé ohnisko musí stabilizace pracovat jinak Objektiv MUSÍ mít kompatibilní elektroniku/firmware.
Je vidět, že jste dost zmanipulovaný reklamními slogany
hawk!

Filcka
Filcka
Level Level
30. 7. 2009 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Hirogen 8o ty ses teda povedl...Stabilizovaný čip vychlyjicí se z osy optické soustavy má nějaký vliv na kvalitu použité optiky? LOL Stabilizace obrazu na čipu funguje na jakémkoli objektivu, i na objektivu plně mechanickém, na objektivech připojených k tělu přes redukci...a funguje i tehdy, fotíš_li přes dírku v zátce objektivu. Už ten Canon fakt nehul...

Hirogen
Hirogen
Level Level
30. 7. 2009 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka - Pro každé ohnisko musí stabilizace jinak reagovat, pokud objektiv tento údaj nepošle řídící elektronice, nebude to fungovat tak jak má.
- Nepoužil jsem jediné neslušné slovo, tak s tím hulením si to vynech.

strecha
strecha
Level Level
30. 7. 2009 13:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka to je samozrejme, ze lze i pro manualni objektivy nastavit ve fotaku ohnisko, pro ktere ma stabilizovat obraz. Obcas se mi to stane i se sigmou, ze spatne komunikuje s telem a potom se me fotak zepta jake pouzivam ohnisko...

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
31. 7. 2009 03:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filcka Cip moze byt stabilizovany sebedokonalejsie, ale stabilizacia v objektive je sice drahsia, ale v praxi lepsia - jednak objektiv sam najlepsie vie, ake ma ohnisko (vid obcasne problemy s komunikaciou objektiv-telo) a dvak - ucinok stabilizacie vidno v hladaciku, co je casto velmi uzitocna pomocka pri vecsich ohniskach a dlsich casoch.

Samozrejme, pokial niekto pouziva jeden objektiv a k nemu niekolko roznych tiel, v tom pripade je pre neho stabilizovany objektiv lacnejsie riesenie :)))

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
27. 7. 2009 07:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Canon s velikou slávou objevuje Ameriku - teď ještě založit kolonie a vybrakovat, co se dá.

Nechápající se mohou podívat na funkce stabilizátorů v DSLR Pentax...

Martan67
Martan67
Level Level
27. 7. 2009 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Souhlasím s P. Matějkou. To, co nyní Canon ohlašuje s velkou pompou jako chystanou novinku, to má Pentax již zvládnuté a na trhu. I když on používá techniku stabilizace pohybem snímače v těle, a ne jako Canon/Nikon/Sigma pohybem čoček v objektivu. Bohužel, nejen kvůli většímu podílu na trhu a mezi fotografickou i nefotografickou veřejností i novináři známější značce, ale především i díky lepšímu marketingu, si myslím že na této své novince vyzíská Canon mnohem více nežli Pentax. Uteče pár let, a možná ani to ne, a já se někde dočtu bláboly, jak tuhle myšlenku Pentax odkoukal od Canonu :o(.

strecha
strecha
Level Level
28. 7. 2009 18:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martan67 Taktez souhlasim...kdyz se nekdo drzi hesla: "Proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite!"...tak pak to ani jinak nemuze dopadnout ;) Myslim ze uz bylo davno dokazano, ze opticka stabilizace vytvari slozitejsi konstrukci, ktera bezpochyby vede ke zhorseni optiky.
Jen by me zajimalo kdy prijde canon s prevratnou stabilizaci rotace, kterou pentax u sveho cipu plovouciho v magnetickem poli uz davno podporuje...

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
31. 7. 2009 03:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Martan67 Hehe ... a potom pride s velkou slavou Olympus, ze jeho uplne novy a prevratny opticky stabilizator je schopny kompenzovat nielen pohyby horizontalne, vertikalne, uhlove a rotacne, ale dokonca aj pohyb dopredu-dozadu (co moze byt zvlast pri makrach s malou hlbkou ostrosti dost kriticke) ! :-))

Reklama
Reklama