Zpět na článek

Diskuze: OM Digital slibuje nové fotoaparáty i objektivy včetně 8-25mm F4.0

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

panasonicgm
panasonicgm
Level Level
23. 2. 2021 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hlavne nech vrátia PENu acessory port pre Olympus VF-4. A mohli by zmenšiť rozmery a váhu na úroveň Olympus E-PM2.

blue.sun
blue.sun
Level Level
23. 2. 2021 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@panasonicgm Kvůli pěti lidem na světě, kteří by to použili? Zbytečnost.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
23. 2. 2021 21:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun zbytečnost je leda tenhle tvůj slabomyslný žblept.

panasonicgm
panasonicgm
Level Level
23. 2. 2021 21:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Ja cez displej ani nefotím, len natáčam video. Na fotky poriadny hľadáčik.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Zdechni, hloupé zvíře.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 08:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Pokud chceš něco s pořádným hledáčkem a na video, tak to fakt není PEN....

panasonicgm
panasonicgm
Level Level
24. 2. 2021 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Nikde nepíšem, že to chcem na video, len že fotím cez hľadáčik. Video PENom netočím väčšinou, ale ak áno, tak na to hľadačik nepotrebujem. A PEN mám kvôli rozmerom.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Myslel jsem to jinak. PEN (a E-PM zvláště) prostě není vhodný ani na jedno. Není dobrý na video, a ten hledáček zase není na dnešní úrovni kvality. Nehledě na focení s bleskem, které vylučuje použití hledáčku. Celkově je to drbání se pravou rukou za levým uchem, jen kvůli rozměrům (které si pak hledáčkem stejně uměle zvětšuješ).

panasonicgm
panasonicgm
Level Level
25. 2. 2021 08:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Ja bleskom nikdy nefotím, mám dostatočne svetelné objektívy. A Olympus VF-4 je v triede malých bezzrkadloviek stále jeden z najlepších hľadáčikov. Áno FF sú kvalitou ďalej, ale tá váha a rozmery sú na cesty už pre mňa za čiarou,

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
25. 2. 2021 10:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Zase na druhej strane, malo svetelne objektivy nie su jediny dovod pouzivania blesku. Napriklad taky fill-in blesk sa neda nahradit ani tym najsvetelnejsim objektivom.

blue.sun
blue.sun
Level Level
25. 2. 2021 18:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Busy to napsal poměrně hezky, já doplním jen to, že blesk má spoustu způsobů použití. Při sportu jsem jej používal poměrně často i ve slunečném počasí, protože to bez něj někdy prostě nešlo. Světelnost objektivů s tím nemá vůbec nic společného.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
28. 2. 2021 10:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Můj kocour je mnohem inteligentnější, než ty. (kočky, podle mnoha odborných studií jsou na tom s inteligencí stejně, jako čtyřleté děti). Už umíš chodit na nočníček?

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
28. 2. 2021 10:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Pod pojmem pořádný hledáček si představuješ co? Pořádný hledáček, podle mne, ukazuje data, na která ty musíš brejlit na stavový displej, ukazuje rozsah hloubky ostrosti podle toho, jak je nastavená clona a uvidí i černocha v tunelu.

Choakinek
Choakinek
Level Level
23. 2. 2021 22:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@panasonicgm Mně se velmi líbí PEN-F. Škoda, že to byl a stále je příliš drahý přístroj, nicméně design má opravdu vybroušený, zvláště pak stříbrná verze. Někomu by pochopitelně mohl chybět grip.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
2. 3. 2021 18:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Mne zajímá v první řadě, jak to fotí. Design těla je až to poslední. Co s ,,krásným" foťákem, ze kterého lezou patlaniny.

třebaň
třebaň
Level Level
23. 2. 2021 09:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

byla a je velmi populární značka v Japonsku, kde MFT má asi třetinu trhu MILC. Od roku 2016 značka recyklovala 20MPx MOS sensor se 121 DPAF body a určitě nastal čas na inovaci. Dnes se vývoj ubírá směrem k vrstveným (stacked, laminated) senzorům, které umožňují rychlý prediktivní AF pomocí AI algoritmů a vyčítání dat. V tomto ohledu má Olympus několik zajímavých patentů a doufejme, že je také vtělí do nové generace OM Digital. Lehký a superrychlý MFT s velmi dobrým zoomem 150-400/f4.5 by určitě potěšil zájemce o wildlife a birding.

Irving
Irving
Level Level
23. 2. 2021 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@třebaň Je otázka, jestli je vrstvený senzor u MFT opravdu nutný. Jde o dost drahou technologii a je otázka, jestli za to ty výhody stojí. Ano, rychlost vyčítání je mnohem vyšší, ale už nynější 20 mpix senzor není žádný louda, a to už má pěkných pár let. Více PDAF bodů by to určitě chtělo, stejně jako zapracovat na AF algoritmech. Kopie Sony Real-time tracking by stačila...

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
23. 2. 2021 05:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To bylo pohřebních řečí.....
no, uvidíme ;-)

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 08:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Sliby ještě nejsou zárukou budoucnosti, to bys mohl vědět.

Choakinek
Choakinek
Level Level
24. 2. 2021 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun MFT musí být úspěšné už jen kvůli své ceně základních sestav, např. jistá MFT sestava tělo + 12-32 + 35-100 + 50 F1.7 stojí cca 27 tisíc Kč. Zkus mi ekvivalent najít v segmentu FF CSC a sdělit mi cenu.

Je to bezkonkurenčně nejlevnější CSC řešení. Až tomu bude FF CSC segment konkurovat cenou, existence MFT může být ohrožena. Do té doby smůla.

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
24. 2. 2021 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Nemyslim si zeby bolo MFT cenovo ohrozene od FF CSC. Predsa len vyroba FF snimacov je cenovo ovela nakladnejsia, a pokial by aj nove technologie podstatne znizili vyrobne naklady FF snimacov, znizi to tak isto aj naklady na vyrobu MFT, takze MFT v podobnej triede bude vzdy podstane lacnejsie nez FF CSC.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 18:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun A proto MFT paběrkuje na okraji zájmu trhu... Prostě ty křápy nikdo reálně nechce, akorát poťapaní Japonci. Čísla podílů na trhu ti tu znovu dávat nebudu, nechci tě zase zbytečně ztrapňovat.
Ale jako vždy, jdeš jen po ceně, a nechápeš, že to už dávno nikoho nezajímá. A jestli na lepší nemáš, není to chyba výrobců.

Choakinek
Choakinek
Level Level
24. 2. 2021 19:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun No samozřejmě že lidi cena zajímá! Jako je to snad v každém segmentu výrobků, tak nechápu, proč by to u foťáků bylo jinak. Mě do toho vůbec netahej, tenhle fakt je prostě platný, jako když každé ráno vyjde slunce.

Choakinek
Choakinek
Level Level
24. 2. 2021 19:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Pravda, díky za upřesnění.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Kdyby cena byla skutečně tak důležitá, bude Olympus na prvním místě v prodejích a Panasonic na druhém. A realita je kde? Panák jen díky FF drží necelých pět procent trhu a Olympus brečí kdesi v hloubi.
A tebe do toho tahám zcela záměrně, protože jsi snad jediný, kdo tu pořád takhle sockaří.

blue.sun
blue.sun
Level Level
24. 2. 2021 21:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun To může platit za předpokladu, že se obou typů snímačů bude vyrábět stejné množství. Jenže tomu tak není, MFT je mnohem méně, a tak jejich výroba je nákladnější. Proto taky E-M1 stojí podobné peníze jako kvalitativně a výbavou odpovídající Sony, Canon nebo Nikon.

Choakinek
Choakinek
Level Level
24. 2. 2021 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Ne, je důležitá pro určitou část zákazníků, což neznamená, že kvůli ní nějaký výrobek musí dosahovat první místa v prodejích, nicméně to znamená, že to nikdy nebude nula nebo nějaké jiné "hovno" odpovídající skoro nule, takže se bude stále vyplácet to vyrábět.

blue.sun
blue.sun
Level Level
25. 2. 2021 18:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Jenže ta část zákazníků, která jde po co nejnižší ceně, výrobce neuživí. Naopak, dožene je jen ke krachu, což nám Olympus sám dokázal nejlíp.
Ale to už jsme ti tu mnozí psali snad stotisíckrát, a stejně to nechápeš.

Choakinek
Choakinek
Level Level
25. 2. 2021 18:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun OK, o tom se ovšem můžeme pobavit až v době, kdy alespoň jeden z hráčů na poli MFT zavře svůj krám. Tedy buď OM Digital anebo Panasonic. Nejlépe pak oba dva.

Ona zrovna nemusí být pro OM Digital nějaká super výhra sázka na FF CSC, když v něm působí dva silní hráči (Canon a Sony) a několik slabších. A to i přes ty "hvězdné" prodeje FF CSC.

DavidM1
DavidM1
Level Level
26. 2. 2021 09:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Říká ti něco ,,užitná hodnota,, ? Jianka řečeno,spousta lidí či spíše drtivá většina prostě není ochotná dát za foťák deset a více tisíc ale ne z důvodu že na to nemají ale že prostě nechtějí.Takže cenu do toho netahej...Osobně nemám problém dát 5 litrů za mechanickou herní klávesnici ale nedám 5 litrů za foťák prostě proto že mobil...

blue.sun
blue.sun
Level Level
26. 2. 2021 18:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Olympus už krám zavřel a svou divizi prodal, protože byla dlouhodobě prodělečná. A to i přes fakt, že v Japonsku je to nejúspěšnější systém. Střelil ses do vlastní nohy.
Takže kdy se o tom začneme bavit?

blue.sun
blue.sun
Level Level
26. 2. 2021 18:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Nerad ti kazím žblept, ale s cenou první přišel Choakinek, ne já. Já ho jen upozornil na fakt, že spojování ceny a úspěšnosti je zcela mimo (a vývoj trhu to jen potvrzuje).
Herní klávesnice... naprosto zbytečný nesmysl.

Choakinek
Choakinek
Level Level
26. 2. 2021 23:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun No, jenomže já jsem nespojoval výši úspěšnosti s nízkou cenou, jako spíš možnost existence kvůli nízké ceně. A do té doby, dokud tu bude OM Digital a Panasonic bude vyrábět MFT, tak proti tomu nemůžeš říct ani popel.

Plus tu je určitý malý bonus v podobě dalších výrobců, kteří ve svých přístrojích používají MFT snímač (byť typicky nejde o foťáky, ale spíše kamery či jakési hybridy).

blue.sun
blue.sun
Level Level
27. 2. 2021 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun "MFT musí být úspěšné už jen kvůli své ceně základních sestav" citát z tvého příspěvku. Víš, v diskusích se lhaní fakt nevyplácí, protože ta lež je snadno dohledatelná.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
28. 2. 2021 10:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Jen tak namátkou: Špičkové sklo M-Zuiko digital 40 - 150/2,8 vyjde na 32.000 Kč. Mnohem větší a těžší ekvivalent 80 - 300/2,8 na dvojnásobek. A příští rok se má objevit 50 Mpx MFT snímač. Pokud se objeví, (pravděpodobně v Panasonicu GH 6) tak si tu sestavu u Škodů půjčím a otestuji. Protože na bláboly ,odborníků" či spíše B. T. (blbců teoretiků), jako je Blue sun a jemu podobní, absolutně nedám.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
28. 2. 2021 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun S tebou je diskuse o čemkoli jen ztráta času.

blue.sun
blue.sun
Level Level
28. 2. 2021 16:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Jistě, protože proti mně prostě nemáš nic. Jsi podřadné, ubohé nic. Zastřel se konečně.

blue.sun
blue.sun
Level Level
28. 2. 2021 16:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Neotírej se o lidi, kteří jsou intelektuálně o světelné roky před tebou, ty hnusná špíno.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
28. 2. 2021 21:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Pánové, diskutujte jako dospělí lidé. Těmito výlevy neshazujete toho druhého, ale především sami sebe. Což jistě nechcete. Takovými výlevy bude působit uboze někdo jiný, než komu to adresujete, věřte mi. Já pořád nechápu, proč máte takovou potřebu se sami shazovat.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
2. 3. 2021 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@blue.sun Jsi prostě jen namyšlený pologramotný blb a tím také zůstaneš. Já si počkám, až si to budu moci vyzkoušet, protože jsou jen dvě možnosti: 1/ buď to bude lepší, než to, co mám a co mi bude ještě dlouho bohatě stačit a pak do toho půjdu, nebo 2/ to lepší nebude a pak si nechám to, co mám, bez ohledu na to, jak dlouhé to má fousy. Mne totiž nezajímá nějaký nablblý trend, ale pouze a jedině kvalita výstupu. A foťák nejsou fusekle, abych jej měnil jen proto, že někdo vyrobil nějaký jiný.

Reklama
Reklama