Zpět na článek

Diskuze: Sony Cyber-shot W570: jde to i s 16 megapixely

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
20. 1. 2012 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud vim, tak W580 se na náš trh oficiálně nedodává.

stanleypqr
stanleypqr
Level Level
25. 3. 2011 15:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

16Mpix na takom malom cipe nevesti nic dobre a tomu aj zodpovedaju fotky - je to jedna velka mazanica bez kresby a detailov. Presne taketo fotky mi robil moj telefon Nokia 6233. Na 1/2,3'' sa da pozerat na fotky do 10Mpx. Ta fotka v protisvetle - na zemi by malo byt listie, ale namiesto toho je tam nieco co sa hadam ani neda identifikovat. Podla hesla cim viac Mpix tym lepsie. Len hlupak si kupi nieco taketo. Treba zaujat jednoznacne stanovisko k recenzii. V poslednom case citam recenzie so zaverom typu "ma svoje klady aj zapory" akoby sa recenzenti bali vyjadrit svoj vlastny nazor. Ked je to raz shit, tak je to shit a nepomoze mnu ani keby bol namalovany na zlto.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
25. 3. 2011 15:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@stanleypqr Vite, jenze kdyz chcete kompakt rekneme do 5000 Kc, extra dobre fotici kompakt urcite nenajdete, nicmene rozhodne jsou zde i lepsi. Na rozliseni 16MPx mi prijdou fotografie docela slusne (jen za dne na nizsi citlivosti), coz je pri dnesnim typickem patlani docela s podivem. Bezne denni fotky ma W570 urcite dobre. Problem je v tom, ze nezvlada nocni fotografie se strednimi a vyssimi citlivostmi a rovnez ani stiny se mu nedari prokreslovat nejak dobre (coz je pripad fotografie, o ktere mluvite).
Ono to rozliseni je hodne diskutabilni. Kdyz budete mit fotografii s vyssim rozlisenim, ale rozpatlanou, po zmenseni (rekneme na 10 MPx) se to patlani lehce ztrati a vysledky budou podobne s nativnimi 10MPx kompakty. Cim vyssi ISO, tim na tom budou 10MPx kompakty lepe diky mensimu sumu (zmenseni ten sum, zejmena barevny, prilis nesnizi). Takze pri prohlizeni 1:1 je na tom 16MPx kompakt hure, v praxi zhruba stejne, aspon u dennich fotek. A ted, srovnavat 1:1 nebo praxi? Kazdy si razi svou teorii. Osobne bych se priklanel spise k 1:1, a to z jednoducheho duvodu. Kdyz uz mi tam nacpou 16 megapixelu, tak tam tech 16 megapixelu chci. Nechci stejny (nebo horsi) vystup jako z 10 MPx...
Z recenze vyplyva, ze W570 neni prilis dobry fotoaparat, ale za urcitych podminek s trochou sikovnosti umi fotit velmi dobre.

stanleypqr
stanleypqr
Level Level
25. 3. 2011 22:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Dovolim sii nesuhlasit... za 4500 Kc sa este da kupit FUJIFILM FinePix F70EXR, ktory je v tej istej kategorii, ale kvalitou fotiek je v uplne inej lige. Niektore novinky, ako napr. tento W570 je holt slapnutim vedla. Zakaznik reaguje na pojmy ako GIGA a MEGA a ma pocit, ze tych 16Mpx naozaj potrebuje. Namiesto toho aby sa doviedol fotak k dokonalosti, tak sa na rovnaky cip len navysuje pocet Mpx. Ja by som bol osobne radsej keby tam bolo 6Mpx, ale minimalny sum. Holt vyrobcovia by s takouto filozofiou asi neprezili.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
25. 3. 2011 22:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 No, do 5 tisic bych sel spis do Panasonicu TZ8 nez F70EXR (byt jiste kvality modelu F70EXR nelze uprit). BTW. to se da jeste sehnat? A nevim s cim nesouhlasite, kdyz tvrdim, ze W570 je nepovedeny a Vy tvrdite totez :-)

stanleypqr
stanleypqr
Level Level
25. 3. 2011 22:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ja by som skor siel do TZ7 (kvoli 45 MP/cm?), ale ten fotak je uz asi minulost. Fotky robi na kompakt naozaj vo velmi peknej kvalite. Skor som nesuhlasil, ze do 5tis sa neda kupit dobre fotiaci kompakt. F70EXR som nasiel na Alze.cz ako alternativu ku TZ7. Rozdiel medzi TZ7 a TZ8 je len v pocte Mpx a rozdiel vo fotkach je poznat. TZ7 ma velmi pekne, lubive farby a peknu kresbu na rozdiel od TZ8, ktora je navyse aj drahsia.

Choakinek
Choakinek
Level Level
24. 3. 2011 22:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

... protože ten foťák je prostě nemá. Má sice 16 milionů buněk na snímacím čipu, ale nemá rozlišení 16 Mpx. Dělá to otřesné fotky, vrchol je pak to červené křeslo na ISO 400, to už snad nemůžou myslet ani ze srandy.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
24. 3. 2011 23:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek No, 16MPx detailu rozhodne nema, to je jasne. Kazdopadne denni fotky na ISO 80 jsou dle meho nazoru docela solidni a do ISO 200 jeste akceptovatelne. Nad ISO 400 vcetne to uz ale fakt nejde.

snejdy
snejdy
Level Level
24. 3. 2011 17:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

třeba je to pravda, u 16Mpx na 1/2,3" asi opravdu ISO 160 silně degraduje detaily ;-)

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
24. 3. 2011 19:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy Suhlasim :)

stanleypqr
stanleypqr
Level Level
25. 3. 2011 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy velky suhlas

snejdy
snejdy
Level Level
24. 3. 2011 12:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

digitální šum,protisvětlo- poslední fotka: Citlivost ISO 6,3 :-)

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
24. 3. 2011 12:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@snejdy Dekuji za upozorneni, opravil jsem to.

Reklama
Reklama