Zpět na článek

Diskuze: Šokující Canon PowerShot SX30 IS s 35× zoomem

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
18. 5. 2011 00:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S HS10 se to trochu musi umet. Jde o to, ze je to proste Fuji. Nevim, kdo jim programuje firmwary (fotoaparat urcite nikdy nedrzel v ruce), ale nektere veci jsou tak uzasne otravne zakopane v menu, pripadne se jen tak samovolne prepinaji,... Ostatne vcera vysla na DPreview recenze na Fuji X100 a ten fotak je tak zabugovany chybami firmwaru a nesmyslnymi nastavenimi, ze tomu vyhradili celou stranku recenze. Fuji ma totiz "skvelou" tendenci zabijet hardwarove dobre fotaky nedokonalym ovladanim, coz muze byt duvod prodeje. Ne kazdy je schopen se s nim szit. Jinak receno, kdo je schopen akceptovat velmi "vesele" a nekdy zdlouhave ovladani nekterych funkci (kazdy fotoaparat Fuji ma jinou "perlu"), dokaze z nich vytriskat hodne. HS10 rozhodne patri ve tride ultrazoomu k tomu lepsimu.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
17. 5. 2011 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co se tyce odsumovani, tak SX10 byla skvelym ultrazoomem. Ve sve dobe o neco prekonavala FZ28, ktera byla o trochu lepsi nez FZ38,... Problemem SX10 IS je vsak horsi ergonomie (ta tri tlacitka vpravo nahore jsou... no o nicem, totez plati o otocnem volici), objektiv je docela slusny prusvih (velmi silna aberace, zkresleni, spatny prubeh svetelnosti). Za urcitych okolnosti s SX10 lze fotit velmi pekne a kvalitni snimky, ale... nevim, me ten fotak moc neoslovil). Uz od dob FZ28 je Panasonic neprekonatelnou jednickou na trhu strednich ultrazoomu (cca 400-600 gramu).

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
17. 5. 2011 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na nejnizsi citlivosti tam sum bude, to uz je bohuzel dan za vysokou pixelovou hustotu. Pokud Vam vyhovuje brutalne rozpatlany obraz bez detailu, vyber mate siroky. Pokud chcete aspon trochu rozumne detaily (ale s trochou sumu), tak je tu napr. Panasonic. Samozrejme, kazdy ma sve osobni preference, a ty Vam nechci brat, ale ja bych teda fotak, ktery mi napr. z travy udela jednu obrovskou jednobarevnou odsumenou patlanici, nechtel. Trocha rozumneho sumu neni na zavadu, dava snimkum prijemny "fotograficky" vzhled. Ale samozrejme musi byt "rozumny".

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
17. 5. 2011 19:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevim, co porad vsichni maji s tim sumem u Panasonicu. Vzdyt ostatni jsou na tom jeste hure (osobne mam radeji sum, pokud jsou zachovany detaily, a to Panasonic splnuje lepe, byt patla taky). S FZ45 se daji poridit urcite nejkvalitnejsi fotografie ve tride ultrazoomu (a dokonce na to neni treba ani RAW), dobre je na tom i Fuji HS10, ostatni nestoji temer za nic. Zejmena denni fotky jsou u Panasonicu vyborne, pokud se pouzije ISO 400 a vyssi, je pravda, ze tam uz to zacina byt dost spatne. Co se tyce barvicek, je pravda, ze nekdy jsou trochu zvlastni, ale nemyslim si, ze by to byla nejaka tragedie.

vortex1394
vortex1394
Level Level
17. 5. 2011 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

a co fotit do RAW-u a odsumovanie a farby nastavit rucne ?

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
17. 5. 2011 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S tymi max. 10 megapixelmi je to zial tak trosku v dnesnej dobe nesplnitelna poziadavka :(((

Najlepsi ultrazoom v sucasnosti je Panasonic Lumix FZ45, ma vynikajuci objektiv daleko lepsi nez ultrazoomy ostatnych vyrobcov. Ale zial ma az 14 megapixelov. Avsak z megapixelov strach mat netreba. Je pravda, ze cim viac megapixelov tym vyssi sum a horsie fotky na vyssich ISO, avsak zase na druhej strane, kvalitny odsumovaci soft tu ma vecsie pole posobnosti, alebo pri tlaci bude tento sum jemnejsi a viac "rozptyleny" po obrazku.

vortex1394
vortex1394
Level Level
17. 5. 2011 12:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

sam som mal sx120is , u ktoreho by ti zrejme vyhovovalo vsetko okrem zoomu ktory bol iba 10x. recenzia je na tomto webe.

metyn
metyn
Level Level
16. 9. 2010 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ty si teda struktura, doufám že ne stará :-) :-) ale to sa stane aj mistr tesař sa utne, jen na vysvětlenou - já proti UZ nic nemám, sám takový mám tz1, akorát je to asi už dost zhovadilost takový "videodalekohled", nu což, proti gustu žádný dišputát

Choakinek
Choakinek
Level Level
15. 9. 2010 23:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Výborné, lépe bych to nenapsal...

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 18:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kdyby to melo vystup jako SX10, to by byla bomba (SX10 IS totiz byl jeden z nejlepe foticich pristroju, ktere mely 1/2,3" cip s 10 megapixely). Tam totiz bylo dobre pouzitelne i ISO 800! (v ramci moznosti - sum v podobe ustrelenych pixelu, ale byly tam detaily)

riman
riman
Level Level
15. 9. 2010 11:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Velmi pochybuji o reálné využitelnosti celé poloviny rozsahu zoomu, notabene s šumícím pidisnímačem.

Phoenixcqcq
Phoenixcqcq
Level Level
15. 9. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@riman Reálná využitelnost pro vás nemusí bý stejná jako pro někoho jiného. Tenhle foťák je zaměřen pro naprosté amatéry, kteří nepotřebují špičkový obraz. Můj starý ultrazoom (18x) a naprosto bez problémů využiju i dlouhé ohnisko a docela často. Stabilizace se za 5 let jistě zdokonalila, tak bych se toho zas až tak nebál. Jasně, že to bude šumák jak prase a fotky nebudou ostré... Ale to amatéry moc nezajímá...

vortex1394
vortex1394
Level Level
16. 9. 2010 00:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phoenixcqcq poznam zopar ludi z kategorie ultrazoom - moje postrehy: kupia si novy zoom a znamym (taktiez odbornikom) sa pochvalia zoomom (rozumej ako sa to vysunie). fotiek s max zoomom urobia asi 10 a potom zistia ze je to k nicomu. fotia: svoje auta, domy, dedi, psy/macky, obcas les (stromy + stany z vzdialenosti asi 5 metrov). a este ked idu na vylet do ineho mesta alebo na dovolenku. kvalita fotky ich nejak zvlasy netrapi.a ked sa to pokazi kupi sa novy a vsetko sa opakuje...

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 11:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@riman Canon mival v ultrazoomech vetsinou objektivy, ktere kreslily velmi pekne (na sirokem ohnisku hodne aberovaly, ale na dlouhych ohniscich mely prekvapive ostry obraz, coz se napr. neda rict o Nikonu a jeho derivatech Pentax, kodak a Samsung, kde ty fotky vypadaji jako priblizene digitalnim zoomem a ne optickym). Nedelam si iluze, ze to bude nejaky zazrak, ale take si nemyslim, ze to bude vylozene spatne.

Hirogen
Hirogen
Level Level
15. 9. 2010 23:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Souhlasím, že to je k ničemu, ale lidi to chtěj. Kolik lidí mi v obchodě říkalo: příbuznej má foťák, nějakou pořádnou mašinu, má to 20x zoom... Nebo pokud vidí můj objektiv na zrcadle (17-40L), tak skoro pokažé slyším: to musí mít zoom jak kráva. Nemá cenu takovým lidem vysvětlovat, že mám "jen" 2x zoom. Co k tomu dodat. Lidi co to nerozlišujou, jim je jedno, jakou to má optickou kvalitu, tak ať si to koupí.
A proč by to Canon neudělal, přece je nepošle k Olympusu, nebo někomu jinému. Tak to prostě je.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
15. 9. 2010 08:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ukažte mi toho, kdo to udrží z ruky, já teda ne, už při šestistovce se mi to třepe jak sulc a i na stativu je to vychrlaté, tak jedna ze tří. A to mám 5kilový železný s dvoubodovou podpěrou ( http://www.frantisekzemek.estranky.cz/clanky/udelatka-zlepsovaky/dzindziky-a-udelatka---003-podpera-dlouhych_-tezkych_-objektivu.html )
nevím, nevím.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek S timhle souhlasim. Ono nejde ani o to, zda to ta stabilizace dokaze stabilizovat, ale pri ohniscich nad cca 500 mm se uz dost spatne komponuje.

Phoenixcqcq
Phoenixcqcq
Level Level
15. 9. 2010 08:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechápu, proč někdo musí neustále kritizovat ultrazoomy a snahu o velký zoom. Sám mám jeden z nejlevnějších ultrazoomů Fujifilm S8000fd a v blízké době pořizuji Nikona D90+18-105. Ano se zrcadlem získám větší dynamiku, mnohem lepší krasbu, rychlost a spoustu dalších věcí, funkcí a možností. Půjde pak můj ultrazoom do koše? No nepůjde. Proč? No protože nebudu mít makroobjektiv a tele. Takže Příklad. D90 + 18-105 + 70-300 + 105 (všechny objektivy beru Nikoňácké) Cena: přez 60000,- Fujifilm jsem pořídil za 5500,- Čili pohybujeme se úplně někde jinde. Jak kvylitou, tak cenou. Další věcí je váha, nutnost měnit objěktivy, což ne každému vyhovuje. Jasně, poříil bych jinou zrcadlovku, s jinýma objektivama třeba za cca 30000,- Ale i to je pro někoho dost. Takže prosím nesrovnávejte něco co spadá do jiné kategorie, nehodí se to.
18x zoom využiju naprosto bez problémů a pokud nefotím příliš vzdálené věci, tak výsledek není niktrak strašný. Napříklat fotografie ze zoo jsou bez problémů. Růžných vad si všimnu jen při plném zvětšení 1:1, ale tak si fotky přece neprohlížím. 35x zoom si bez problémů umím představit v praktickém využití (pokud je dobrá stabilizace a světlo) Věřím úspěchu tohoto stroje...

Billi
Billi
Level Level
15. 9. 2010 11:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Phoenixcqcq Nekritizuji ultrzoomy, sám jsem měl před lety fujifilm S7000 a nemohl jsem si jej vynachválit - než mi ho nějaký s***ě ukradli. Jen jsem chtěl poukázat na to, že 549eur je za takovej foťák moc. Přesně jak jste napsal - máte EVF-ku za 5500,-. Pro mě by přijatelná cena za SX30 byla tak do 8000,-.

Billi
Billi
Level Level
14. 9. 2010 23:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za €549 si dnes zájemce pořídí parádní zrcadlo v kitu se dvěma objektivy a bude, co se týče fotografie, svým pánem bez zbytečných omezení typu nízkého rozlišení hledáčku...
Zkrátka by cena musela být podstatně nižší abych si takový foťák koupil.

metyn
metyn
Level Level
15. 9. 2010 05:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Billi za ty éčka si koupím nx 100 od samsunga a ještě mi zbyde na hledáček, už se těším

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
15. 9. 2010 06:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Billi Vazne ? Tak daj typ na nejaky dobry kit zrkadla v tejto cene s objektivmi ktore pokryju cely ohniskovy rozsah SX30.

metyn
metyn
Level Level
15. 9. 2010 06:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy busy a tys viděl, že bych psal něco o ohnisku 800 mm příp. 4x digi to je 3200 mm? takto vožené éčka do nx 100 se mi zdají nepoměrně líp investované

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
15. 9. 2010 07:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Pisal si "bez zbytocnych obmedzeni" ... a pre mna by bolo znacnym obmedzenim nemoznost pouzit tak dlhe ohniska. Preto som bol zvedavy, ci by si dokazal v tej cene najst nejaky zrkadlovkovy kit pokryvajuci tento ohniskovy rozsah.

Billi
Billi
Level Level
15. 9. 2010 11:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Takže, tady jsou příklady jak snadno koupit zrcadlo se dvěma objektivy za stejnou a nižší cenu než SX30-tku.
Obzvláště bych se zastavil u Canonu 1000D (poslední odkaz) s teleobjektivem 75 - 300mm, protože v přepočtu na APS-C se dostáváme na reálné ohnisko 480mm a pokud si dotyčný našetří do prasátka nějaké dva-tři tisíce na telekonvertor(2x), tak získá 960mm, což je víc než slušný výsledek.
Bez konvertoru samozřejmě takový rozsah ohnisek nemá, ale o tom jsem prve nemluvil.

http://www.alza.cz/sony-dslr-a230y-d129490.htm

http://www.alza.cz/olympus-e-450-double-zoom-kit-d159974.htm

http://www.alza.cz/canon-eos-1000d-double-d100726.htm

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 11:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy No dobre, ale podivej se, jakou to bude mit svetelnost, kdyz na to placnes telekonvertor :-D To uz bude z ruky naprosto nepouzitelne, zatimco SX30 IS jeste s trochou odvahy ano.

Choakinek
Choakinek
Level Level
15. 9. 2010 15:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Ve dne? Navolí ISO 800 - 1600, což podle mě hodí udržitelný čas snímání i při nižších (s vyšším číslem) clonách. A výsledek bude stále lepší, než na ISO 100 z týhle 14 Mpx hrůzy s 35xzoomem, si myslim. Někde sem ale viděl, že nějaký telekonverter potřeboval min. F4, jinak nefungoval autofocus. A to tyhle levné teleobjektivy na nejdelších ohniscích nemají. Ale nevím, jestli to platí pro všechny telekonvertery a fotoaparáty.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy No dobre, priznejme si ale, ze z obou budou ty snimky dost spatne. Jestli ma Canon 840 mm a svetlelnost F5,8, pak bude muset byt sakra hodne svetla, aby byl pouzit nejaky rozumny cas (a myslim, ze automatika stejne poleze tak na ISO 200-400 i za krasneho dne). Se zrcadlovkou se svetelnosti F11,2 (F5,6 na 2x konvertoru) to prvne nejspis nezaostri - z ruky opravdu jen tezko pouzitelne, a aby tam byl udrzitelny cas (jak co se tyce udrzeni z ruky, tak i pohybove neostrosti objektu), pujde to minimalne na onech ISO 800-1600. Takze co se tyce sumu, bude na tom zrcadlovka o neco lepe, opticka kvalita asi o trochu take (ty telezoom objektivy maji dost slusny obraz a telekonvertor to zas az tak nezhorsuje).

Nicmene zpatky k cene. Zmineny Canon stoji 14000 Kc. 2x telekonvertor k tomu je za 9000 Kc, to mame 23.000 Kc. Canon SX30 IS bude stat zhruba 11-13 tisic. To je myslim hodne velky rozdil, v podstate dvojnasobek ceny.

metyn
metyn
Level Level
15. 9. 2010 18:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy busy kup si brýle, já sem nic takového nenapsal, to si přečti to vlákno znovu. omezený si iba ty když nevidíš co kdo píše.

Billi
Billi
Level Level
15. 9. 2010 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Samozřejmě jsem neměl na mysli nějaký značkový konvertor od Canonu. Je pravda, že jsem se v té ceně trochu sekl - nejlevnější 2x konverto jsem našel od Kenka: KENKO Telekonvertor 2X MC7 za 4180,-. Uznávám, že je to dost, hold v tomhle státě jsou všichni zloději:D. Ještě vloni se prodával starší model MC4 a ten se dal sehnat za cca 3000,- ...tak jsem si mysel, že letos jeho cena přirozeně trochu klesne a on se místo toho přestal prodávat.
Ale zpět: je jasné, že když bych bral v úvahu tele s konvertorem, tak to bez stativu prostě nejde, ale to nepůjde ani u SX30-tky. Nehledě na nejspíše nejzásadnější výhodu zrcadlovky - tou je APS-C snímač, který podle mě určitě podá lepší výsledek než 1/2,33" čip SX30. Pravda je, že za vyšší kvalitu by si tu člověk musel připlatit právě za ten konvertor.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 9. 2010 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy I tak jsme stale o polovinu vyse (14000 + 4000 = 18000 Kc). Pokud to clovek hodi na stativ, tak ano, zrcadlovka i s levnejsim telekonvertorem poda lepsi vysledek. Bavili jsme se tady o te pouzitelnosti bez omezeni, proste cvakani na velkou vzdalenost. Bez stativu si ta zrcadlovka temer neskrtne (napr. ta nemoznost pouzit autofokus), ultrazoom bude pouzitelny snaze, samozrejme jak jsem psal uz jinde, ohniska nad 500 mm se v ruce komponuji hodne spatne. V zasade mi jde jen o to, ze ten ultrazoom muze mit sve vyuziti. Kazdopadne bych ted o tem nediskutoval, nebot fotky z toho jsme jeste nevideli. Canon muze prekvapit a ty fotografie mohou byt velmi slusne. U 14MPx cipu ma na Canon nizsich citlivostech spise slabe odsumovani, takze na snimcich je sice sum, ale i detaily (zkusenosti z SX210 IS). Pokud bude i na dlouhych ohniscich kreslit pekne jako predchudce (a nedelat takove patlaniny jako Nikon P90/P100 a pribuzne modely), myslim, ze ty vysledky mohou byt i rozumne pouzitelne. Samozrejme, pokud to bude kreslit jako zmineny Nikon P100 (tj. takhle https://www.digimanie.cz/digimanie/media.nsf/v/0194BDBAF736D826C12577160073A5AC/$file/gallery5big2.jpg), tak neni o cem mluvit a zrcadlovka bude lepsi, at se tam placne konvertor jaky chce. Proto rikam, se soudem vyckejme do doby, az se ten fotoaparat poradne otestuje :-)

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
15. 9. 2010 19:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Bryle, to je vlastne taka makropredsadka pre dalekozrakych :) No neviem ako si to myslel so svojim uplne povodnym prispevkom, ale ja som to pochopil tak, ze tvrdis (v kontexte toho clanku), ze za tu sumu, co stoji SX30, si radsej kupis zrkadlovku, ktora dokaze SX30 vo vsetkych smeroch plnohodnotne nahradit (naco by si to inak pisal?). Plnohodnotne znamena ze pokryje vsetky fotograficke potreby a moznosti kompaktu SX30. Teda aj dlhe ohniska. Ak som to pochopil zle, tak sa ospravdlnujem.

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
15. 9. 2010 19:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy A je tu este jeden aspekt ohladom ceny, ktory hovori v prospech SX30. Je to novinka a ako u vsetkych noviniek, je cena podla mna dost nadsadena a po par mesiacoch velmi vyrazne klesne. Naproti tomu u ceny najlacnejsich zrkadloviek (1000D) a skiel nejaky vyrazny pokles ceny v dohladnej dobe neocakavam (maximalne nejake lokalne kratkodobe vypredajove akcie).

Choakinek
Choakinek
Level Level
15. 9. 2010 23:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Mám takovou předtuchu, že na výše uvedeném odkazu se nachází úžasný snímek proti tomu, co SX30 bude dělat na nejdelším ohnisku a samozřejmě min. při ISO 800, aby se to dalo udržet...

Billi
Billi
Level Level
16. 9. 2010 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Abych to uvedl na pravou míru, pokud se podiváš úplně na začátek, tak jsem o ceně a zrcadlovce napsal jako první já, od daného přízpěvku se odvíjí celé tohle vlákno:)

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 9. 2010 21:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už Fujifilm, firma, která kdysi dávno vyráběla špičkové kompakty i ultrazoomy, se zcela ztrapnila svým HS10 a teď tohle, dokonce se 14 Mpx. To je hrůza. Výrobci kategorii ultrazoomů prostě definitivně odstřelili a taková to byla dobrá kategorie.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
14. 9. 2010 21:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Nezbyva nez koupit posledni kusy Fuji S200EXR :-)

Choakinek
Choakinek
Level Level
14. 9. 2010 21:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Tak ja mám zrcadlovku z bazaru, ale S200EXR bych se nebál doporučit. Tak nějak mi ale dneska vadí to tahat a tak čekám na to, s čím se vytasí Nikon a Canon v kategorii kompaktů s výměnnými objektivy a pak možná nějaký zakoupím, budu-li schopen na to vyhradit penízky ;-).

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
15. 9. 2010 07:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Zřejmě si počkáte ještě pár let - nebo se nedočkáte vůbec.

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
14. 9. 2010 21:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Obavam sa ze nie celkom rozumiem tomu vasmu nepriatelskemu postoju. Ved ten fotoaparat nemusite kupovat ked nechcete. Tych 90% co spominate, mate aj nejak statisticky podlozene ? Pretoze napriklad ja fotim s mojim ultrazoomom vecsinu fotiek prave na dlhych ohniskach (napr. telemakro s makropredsadkou). Je jasne ze ultrazoomy nikdy nebudu fotit tak kvalitne ako zrkadlovky, ale zase s tym maximalnym priblizenim to az tak zle ako popisujete rozhodne nie je a urcite nelutujem ze som si kupil prave ultrazoom. Canon proste dava na trh fotak, ktory si svojich priaznivcov urcite najde a pritom mu vobec nebude vadit, ze prave vy medzi nimi nebudete:)

metyn
metyn
Level Level
14. 9. 2010 20:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

velmi pěkný videodalekohled, myslíte si, že bude umět udělat aspoň semtam nějakou fitku?

vortex1394
vortex1394
Level Level
14. 9. 2010 21:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@metyn ano , na rozsahu ohnisk 35 - 80mm je tu ista sanca na dobru fotku...
ale zato nova G12 to je ine kafe...

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
14. 9. 2010 21:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex1394 To ano, a najlepsie na tom je, ze sa Canon neznizil k zvyseniu megapixelov :)

vortex1394
vortex1394
Level Level
14. 9. 2010 21:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@vortex1394 Canon presne vie co robi , resp. komu je kto ktory model urceny.
fakt neviem prakticke vyuzitie 35x zoomu pre siroke masy - ti ludia si len myslia ze ho potrebuju..

Reklama
Reklama