Komentáře

vitekv
vitekv
Level Level
1. 3. 2012 08:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

K NEXum lze pomoci patricnych redukci pripojit prakticky jakykoli objektiv. Napr. zde je popsan adapter na Canon objektivy: http://www.eoshd.com/content/7141/metabones-ef-to-e-mount-adapter-for-sony-nex-review

Problem je, ze krome objektivu s bajonetem A od SONY pak funguji vsechny jen s rucnim ostrenim. Takze pokud chcete NEX a zaroven zachovat autofokus, tak jedine nativni E-mount objektivy nebo adapter LA-EA2 a A-mount objektivy.

vitekv
vitekv
Level Level
11. 1. 2012 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Neoprasi. Zadna DSLR od Fuji uz nebude:

http://www.ephotozine.com/article/fujifilm-x-pro1-mirrorless-camera-interview-18012?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+Ephotozine+%28ePHOTOzine%29

Zajimave je oduvodneni: "the SLR market is extremely competitive and dominated by Canon / Nikon."

vitekv
vitekv
Level Level
20. 9. 2011 13:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Cim to cistis? Jen ofouknutim nebo i steteckem / mikrovlaknem?

vitekv
vitekv
Level Level
19. 9. 2011 11:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A predstav si, ze jsou uzivatele, kteri male telo oceni - treba ja.
Nikdo Ti jej nenuti, kazdy ma moznost volby.

vitekv
vitekv
Level Level
26. 8. 2011 09:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ve vyctu rozdilu A77/A65 by nemela chybet zminka o chybejici moznosti doladovat AF u A65. Oproti puvodnim spekulacim je tato funkce dostupna pouze u A77. Ze vsech rozdilu je pro mne tento nejzasadnejsi. Uz mesic a pul mam na reklamaci A33+16-80 kvuli backfocusu. Kdyby to slo poresit primo uzivatelsky, to by bylo! Ted mam strach, ze po ugradu na A65 toto martirium podstoupim znovu. To uz radsi CD-AF, kde backfocus nehrozi.

vitekv
vitekv
Level Level
10. 8. 2011 13:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sony Carl Zeiss 16-35 mm

vitekv
vitekv
Level Level
19. 5. 2011 16:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ono to ohnisko neni otazka lenosti, ale casu vyplyvajiciho z foceneho nametu. Kdybych fotil krajinu / makro / architekturu, tak pouzivam taky pevna skla, protoze mi namet neutece. Ale na foceni cehokoli ziveho mimo atelier (navic pokud rad kombinuji celek a portret) holt potrebuji byt schopen dostatecne rychle a s dostatecnym rozsahem prezoomovat.

Ano, fotky vetsinou prohlizim na monitoru, ale pro mne dostatecne kvalitni resampling provadi Irfan za behu. Zavody v rozliseni snimacu nenavidim, stacil by mi 10mp APS-C.

Vsechno je otazka osobnich priorit a kompromisu. A tazatel se ptal na kvalitu zobrazeni ultrazoomu.

vitekv
vitekv
Level Level
19. 5. 2011 15:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, kdyz on zadny rozumny objektiv v rozsahu 18-120 pro SONY neexistuje.
- 16-105 je predrazeny a v prekryvajicich se ohniscich neni o moc lepsi, nez 18-250
- SIGMA 18-125 stoji za houby (hlavne mechanicky - zprzneny stabilizator a ostrici system)

Takze pokud nekdo nechce porad prehazovat objektivy a chce neco delsiho nez napr. SIGMA 17-70 (nebo jeste vic predrazeny CZ 16-80), tak musi jit do techto superzoomu. Je pravda, ze nad 200mm uz je kresba mekci, ale na kratsich ohniscich je to v celku v pohode a rozhodne ne horsi nez v rozsahu hodne omezeny setak 18-55.

O neco lepsi nez SAL 18-250 je SIGMA 18-250. Je lepsi nejen opticky, ale pro nataceni videa na A33/A55 je vyhodnejsi diky dobre fungujicimu a tichemu HSM ostreni a opticke stabilizaci. Je ale o hodne vetsi a tezsi: http://www.photoclubalpha.com/2009/08/09/sigma-18-250mm-f3-5-6-3-dc-os-hsm/

Pak je tu novy Tamron 18-270, ktery je velikosti a vybavou podobny tomu SONY, akorat ma tiche ostreni a je o neco drazsi. Seriozni testy varianty pro A bajonet jeste nejsou, ale horsi urcite nebude.

Doporucuji zkusenosti uzivatelu na foru dpreview.

vitekv
vitekv
Level Level
19. 5. 2011 15:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No jo, kdyz on zadny rozumny objektiv v rozsahu 18-120 pro SONY neexistuje.
- 16-105 je predrazeny a v prekryvajicich se ohniscich neni o moc lepsi, nez 18-250
- SIGMA 18-125 stoji za houby (hlavne mechanicky - zprzneny stabilizator a ostrici system)

Takze pokud nekdo nechce porad prehazovat objektivy a chce neco delsiho nez napr. SIGMA 17-70 (nebo jeste vic predrazeny CZ 16-80), tak musi jit do techto superzoomu. Je pravda, ze nad 200mm uz je kresba mekci, ale na kratsich ohniscich je to v celku v pohode a rozhodne ne horsi nez v rozsahu hodne omezeny setak 18-55.

O neco lepsi nez SAL 18-250 je SIGMA 18-250. Je lepsi nejen opticky, ale pro nataceni videa na A33/A55 je vyhodnejsi diky dobre fungujicimu a tichemu HSM ostreni a opticke stabilizaci. Je ale o hodne vetsi a tezsi: http://www.photoclubalpha.com/2009/08/09/sigma-18-250mm-f3-5-6-3-dc-os-hsm/

Pak je tu novy Tamron 18-270, ktery je velikosti a vybavou podobny tomu SONY, akorat ma tiche ostreni a je o neco drazsi. Seriozni testy varianty pro A bajonet jeste nejsou, ale horsi urcite nebude.

Doporucuji zkusenosti uzivatelu na foru dpreview.

vitekv
vitekv
Level Level
13. 4. 2011 18:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na A33/A55 se da taky poridit grip (byt ne origo od SONY).

Reklama
Reklama