profile-image

josefbocek

josefbocek
Registrace 4. 5. 2011
ID 4043924844
Level
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100

Komentáře

josefbocek
josefbocek
Level Level
3. 3. 2014 16:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Určitě pokračujte, výborné recenze, ze své zkušenosti mohu říct, že Pentacon 50/1,8 nemá vůbec špatné MC vrstvy a výsledky jsou dobré, pak se mi ještě osvědčil Flectogon 20/4, ten je bez MC a přesto funguje dobře a Pancolar 50/1,8, momentálně zkouším tessar. Vše na FF. Problémem jsou redukce, ne každá zvládá ostření na nekonečno. Zajímalo by mne, jestli by kvalitu u některých objektivů bez MC mohl ovlivnit kvalitní UV filtr s mc vrstvami, třeba hoya.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 2. 2014 14:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jedinej "bokeh monster" je STF a co se týče počtu lamel, tak mám ten pocit, že je to podobný jako se vším v dnešní době. Moje stará 135 vyrobená někdy po roce 50 jich má 15 a nebyla jediná. Málo lamel měly levný srágory.

josefbocek
josefbocek
Level Level
7. 2. 2013 21:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Důležitý je obsah a myšlenka, ne hrubky.

josefbocek
josefbocek
Level Level
15. 1. 2013 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiri.sefrna Jsem koukal, že ten Soňák dostal lepší hodnocení právě za šum. Je tam na konci možnost porovnání.

josefbocek
josefbocek
Level Level
15. 1. 2013 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirka X Tak pak to chápu. Oříznout 90% fotky a zvětšit na A3 chce hold pořádnej stroj.

josefbocek
josefbocek
Level Level
14. 1. 2013 20:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@jiri.sefrna Stačí se podívat sem http://www.dpreview.com/reviews/sony-alpha-slt-a99/. Dostal lepší hodnocení než MK5D III a při srovnání šumu, já osobně těch rozdílů opravdu moc nevidím. Asi spíš žádné. Jsou to jen předsudky hlupců, kteří s tím ani nikdy nefotili.

josefbocek
josefbocek
Level Level
24. 5. 2012 21:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Sic pěkné, ale 150mm je už jaksi hodně na portrét. Mají prostě blbý formát, nemůžu si pomoci.

josefbocek
josefbocek
Level Level
3. 5. 2012 08:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Je to moc velký bez komprese. Si nedovedu docela dobře představit, že bych na kartu ukládal fotku 250MB, to by asi moc sekvenčně fotit nechtěl :D. RAW je skvělá záležitost a fotku si pak do TIFF vyvoláte v maximální kvalitě.

josefbocek
josefbocek
Level Level
3. 2. 2012 09:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Ano, kolik procent kompaktů jde do rukou lidem, kteří o tom nemají ani páru? 99? A prodavač jim řekne, že čím víc mega tím víc detailů. A když bude mít kompakt od sony 22 nebo 25, tak to bude bomba.

josefbocek
josefbocek
Level Level
28. 1. 2012 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josefbocek Ba ne, ta 7 je lepší teď jsem na to koukal a o dost. To mě docela překvapilo. Hold budu muset zahodit předsudky o šumu.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 1. 2012 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josefbocek Akorát mám ten pocit, že 5n bude lepší než 7. Teda v šumu na 100 %.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 1. 2012 10:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Ale to se snad zlepší. Koukal jsem, že už se dá koupit 30/3,5 macro, 50/1,8 a 24/1,8. Tedy alespoň podle Heureky.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 1. 2012 17:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josefbocek Akorát mám ten pocit, že 5n bude lepší než 7. Teda v šumu na 100 %.

josefbocek
josefbocek
Level Level
28. 1. 2012 11:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@josefbocek Ba ne, ta 7 je lepší teď jsem na to koukal a o dost. To mě docela překvapilo. Hold budu muset zahodit předsudky o šumu.

josefbocek
josefbocek
Level Level
2. 2. 2012 20:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Ano, ano, ano a bohužel :(

josefbocek
josefbocek
Level Level
3. 12. 2011 19:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslel jsem značku sony, kdybych do toho chtěl zahrnout sigmu a tamron a třeba tokinu, tak bych o tom nepsal, nemělo by to cenu.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 11. 2011 16:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Ale podle testů na tom tak špatně není. Nevím, možná máte pravdu.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 11. 2011 15:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Já si pak vypíchl jen ty skla. On těch 24mpx zvládne i 50 let starej Triotar. Pokud už není plesnivej.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 11. 2011 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy To samozřejmě jako majitel Sony vím a je to strašně špatně. V podstatě neexistuje základní zoom APS-C, který by byl dobrý pro pokročilejší fotoaparáty v rozmezí 10-20-tisíc a to značku Sony značně limituje. Koupíte si foťák (třeba tento) a pokud nechcete dát za objektiv 40 000,- tak nemáte jinou možnost, než jít k jinému výrobci a to je špatně.

josefbocek
josefbocek
Level Level
27. 11. 2011 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy O tom jestli Sony něco má v nějaké cenové relaci a nebo nemá, tu řeč nebyla a popravdě, je mi to i jedno.

josefbocek
josefbocek
Level Level
26. 11. 2011 23:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Přiznám se bez mučení, že s multiexpozicí nemám žádnou zkušenost a proto jsem nad ní nepřemýšlel. Nevím jestli by třeba nebyl obraz trochu měkký.

josefbocek
josefbocek
Level Level
26. 11. 2011 19:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Tak Vám dám taky kontrolní otázku. Co určuje přenos obrazu v objektivu? Pokud vím, tak o tom jestli objektiv přenese 24 MPX rozhoduje kvalita optiky a ta je již mnoho let na výborné úrovni. Pokud vynecháme základní objektivy a zaměříme se na polo a plně profesionální třídu. Dneska je bonus asférických členů a LD členů, které zvyšují světelnost objektivu a snižují rozptyl barev, ale pokud máte kvalitní čočku ze skla a ne z plastu, tak nevidím důvod přoč by to nepřenesla. V čem by byl ten rozdíl? Nevím kdo tohle vymyslel, ale je to blbost, ale na druhou stranu se taky musí prodávat nové objektivy a v tom tahle myšlenka asi bude. Myslím, že když Canon konstruoval naprostou většinu svých stávajících L objektivů, tak měl k těm 24MPX daleko. A to samé platí pro Nikon. Jestli příští rok přijde D800 s 36MPX, pochybuji, že se to projeví na celé řadě objektivů, pro něj vhodné.

josefbocek
josefbocek
Level Level
26. 11. 2011 18:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Nepsal jsem, že vyrobila nějaký konkrétní určený pro 24 mpx, ale jsou i od minolty takové které tohle rozlišení zvládají. A popravdě, zas tak hrozně na tom ten čip není. Na ty pixeli je to dobré. http://www.imaging-resource.com/PRODS/AA77/AA77A.HTM

josefbocek
josefbocek
Level Level
26. 11. 2011 18:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy A stín znamená rapidní navýšení ISO??? To neznám. Pokud se zaměříte na maximálně kvalitní obrazový výstup, tak asi opravdu nedostanete nic lepšího u konkurence. Pokud se budete pohybovat do ISO 800, tzn. že na kluby a noční fotky z ruky zapomenete, neboť je to mezní hodnota samotného čipu, jsou fotky výborné. A Hasselblad, že by byl špatnej s max ISO 800? To snad né proboha. To by bylo za melouna blbý i mě, něco takového prodávat. Já bych do toho klidně šel. Letos jsem dal maximálně ISO 640. A těch kvalitních objektivů co nemá s pixeli problém je docela výběr i od minolty.

josefbocek
josefbocek
Level Level
25. 11. 2011 08:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A bude jich víc. Jednou budeme vzpomínat na těch 24 :D http://www.nikon-d800.net/

josefbocek
josefbocek
Level Level
23. 11. 2011 18:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pokud vím tak na bajonet E, dělá Sony krom 16mm ještě 24/1,8 ZEISS, 30/3,5 macro a 50/1,8 OSS. Takže bych řekl, že v rámci tohoto typu fotoaparátu jsou pevná ohniska pokryta až dost.

Reklama
Reklama