Recenze Objektivy Zoom Panasonic

Panasonic Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S. | Kapitola 6

Milan Šurkala

Milan Šurkala

18

Seznam kapitol

1. Panasonic Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S. 2. Autofokus, ostření, světelnost, bokeh, stabilizace 3. Sférické zkreslení, vinětace, chromatická aberace 4. Kresba v praxi 5. Protisvětlo a optický zoom
6. Noční a standardní scéna 7. Galerie ilustračních snímků 8. Galeire ilustračních snímků - s konvertorem 9. Závěr

Dalším objektivem pro full frame systém Panasonicu, na který se podíváme, je telezoom Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S. Má konstantní světelnost F4, optickou stabilizaci a podporuje i 1,4× a 2× telekonvertory.

Reklama

Noční scéna

Objektiv dokáže kreslit velmi ostře, zapomeňte však na hvězdičky kolem světel. Takového efektu se zde nedočkáte. K dispozici je i RAW snímek.

Panasonic Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S.

expoziční čas 13 s, clona F11, citlivost ISO 100, ohnisková vzdálenost 70 mm, klikněte pro zvětšení

Standardní scéna

Nezapomeneme se podívat ani na tradiční dvě scény, které máme v každé recenzi.

Panasonic Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S.

expoziční čas 1/80 s, clona F13, citlivost ISO 125, ohnisková vzdálenost 70 mm, korekce +0,3 EV, klikněte pro zvětšení

Tento snímek je mnohem méně širokoúhlý, než je v recenzích zvykem, za to ale může fakt, že jde o telezoom objektiv. Kresba je v pořádku, v popředí pak lehce mimo hloubku ostrosti. K dispozici je také snímek v RAW formátu.

Panasonic Lumix S Pro 70-200mm F4 O.I.S.

expoziční čas 1/80 s, clona F13, citlivost ISO 250, ohnisková vzdálenost 70 mm, korekce +0,3 EV, klikněte pro zvětšení

Detailů je zde dostatek a při 70mm ohniskové vzdálenosti není divu, že jsou vykresleny i čáry na šedé stěně budovy. Opět je k dispozici snímek ve formátu RAW. Tam vypadá být kresba objektivu mnohem ostřejší než v JPEGu.


Předchozí
Další
Reklama
Reklama

Komentáře naleznete na konci poslední kapitoly.

Reklama
Reklama