Zpět na článek

Diskuze: Full frame CSC od Zenitu údajně bude přeznačená Leica

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
22. 9. 2017 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

...Je totéž, co Radio Jerevan, nebo agentura JPP. (Jedna paní povídala). Raději bych si nechal nejapné komentáře pro sebe a počkal na skutečný výsledek a doufám, že na test nového Zenitu tady nebudeme čekat tak dlouho, jako na test Olympusu M1.

Choakinek
Choakinek
Level Level
18. 9. 2017 16:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tyhle Leicy s výměnným objektivem jsou strašnej hnus, to nemůže chtít přeznačit a prodávat pod vlastní značkou snad nikdo, kdo na něčem neujíždí :-).

Sony zas nepůsobí moc retro.

Takže můj předpoklad je ten, že Zenit navrhne vlastní tělo, s bajonetem je to otázka, ale spíše asi nějaký převezme, ale tělo pochopitelně bude skrz naskrz prošpikované cizí elektronikou. Těžko říci jakou. Tak Leica je skrz naskrz prošpikovaná elektronikou od Panasonicu, budu potěšen, pokud to tak bude i v případě Zenitu.

Ozzelot
Ozzelot
Level Level
18. 9. 2017 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě že to bude Sony a sázím na přeznačenou (přeplastovanou) nejlevnější a7 / a7II, Leica je cenama úplně jinde, to by spolu s malou uživatelskou základnou tohohle systému Zenit pohřbilo hned na začátku. Navíc Sony tohle není cizí, už takhle spolupracovalo s Hasselblad a Zenit už dříve oznámil že dá na trh několik objektivů ...pozor ...s bajonetem Sony E, myslíte že ještě bude vyrábět objektivy s více bajonety? Já myslím, že je to jasné a ta informace o Leice je kachna. Hodně bych se divil kdyby ne.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
18. 9. 2017 17:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ozzelot Ono je hlavně otázkou, co vše vlastně Zenit převezme. Tělo si patrně udělá ve stylu svých starších přístrojů, jde spíše o ta střeva. Z Leicy by klidně procesor a senzor (který Leice stejně dělá někdo jiný) mohl mít, ale bajonet z SL by to zabil. Bajonet M z Leicy by už smysl měl. Každopádně pravděpodobněji vypadá spolupráce se Sony, to souhlasím a ta by dávala největší smysl ze všech úhlů pohledu.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
18. 9. 2017 12:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Proc by to Leica delala? Aby od koupe svych vyrobku odradila i ty posledni fotografy, kteri je kupuji pro technickou kvalitu a ne jako status symbol?

Igor_K
Igor_K
Level Level
19. 9. 2017 08:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa A ja si myslím, že to Leica urobí presne preto - aby predávala viacej. Aj Leica musí z niečoho žiť a ich predaje nelámu rekordy a pritom vývoj stojí veľké peniaze. Tak ako v automobilovom priemysle si značky s určitým statusom kupujú "lacné" značky aby dokázali predávať i lowcosty (napr. Renault a Dácia), tak i taká Leica by rada predala nejaké staršie, ale stále trhom akceptovateľné technológie...len si to nemôže dovoliť predávať pod názvom Leica. Taký Zenit príde teda veľmi vhod. Dizajn si Zenit navrhne sám a v II. alebo III. generácii - ak ovšem ten projekt bude úspešný, sa k dizajnu začne vyjadrovať možno i Leica, ale nateraz asi ani veľmi nie - bol by to pre ňu nateraz taký obchodný experiment.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
19. 9. 2017 14:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor_K LOL. Vyvoj ceho? Limitovanych verzi stejneho fotaku v ruznych designech? :D
Leica dnes z technologicke stranky neprodukuje nic revolucniho, vetsina lidi si to kupuje predevsim jako status symbol, neco jako treba hodinky Rolex. Tim padem za to zaplati tolik, kolik bude Leica chtit.

J77
J77
Level Level
20. 9. 2017 21:05

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Igor_K Naprosty souhlas ...

RiMr
RiMr
Level Level
18. 9. 2017 12:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

co to dopadlo takto...

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
18. 9. 2017 07:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Země která má zbrojní, atomový a kosmický program nedokáže vyvinout čip, či foťák ?
Opravdu ?
No uvidíme, to by neavizovali cenu blízkou lepšímu mobilu, jak sem se tady nedávno dočetl ......

Busy
Busy
Level Level
Fotoaparát: Leica
Objektiv: Sony
Fotomobil: Google
18. 9. 2017 10:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Tato otazka by sa dala velmi dobre polozit v dobach minuleho rezimu, ked bolo planovane hospodarstvo a o vsetkom rozhodoval stat (resp. "jedina spravna" vladnuca strana).

Nepoznam momentalne pozadie firmy ktora sa rozhodla ozivit znacku Zenit, ale nemyslim si zeby tato firma bola v dnesnej dobe riadena statom a disponovala financnymi zdrojmi pre zbrojny, atomovy a kozmicky program.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
18. 9. 2017 11:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Pokud chce dnes v Rusku nějaká firma dosáhnout na státní peníze, tak jedině v případě, že v ní stát bude mít rozhodující slovo; tam není takový bordel, jako u nás. A kopie Leicy za cenu lepšího mobilu? Proč ne?

petrib
petrib
Level Level
11. 10. 2017 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Busy Sledujte trochu zprávy z ruského trhu. Tam je takový bordel, že si ho ani nedokážete představit.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
18. 9. 2017 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek Nechapu proc to prekvapeni, v Rusku neni poslednich sto let "politicka vule" vyvinout v podstate nic, co nelze vyuzit v armade. Civilni technika se v lepsim pripade okopiruje od zapadu a v horsim se proste rekne ze to je dekadentni vec kterou rusky clovek nepotrebuje.

Choakinek
Choakinek
Level Level
18. 9. 2017 17:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Nesmysl. Vím, že minimálně ruské softwarové firmy jsou velmi dobré, vyvíjejí řadu unikátních věcí pochopitelně nesouvisejících se zbrojením.

Kabe
Kabe
Level Level
18. 9. 2017 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Za tuá neomalenost snazit se mit vlastni nazor v rozporu s tou spravnou ideologii by se melo trestat. Takze tedy ANO, Choakinek pujde na skripec.

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
19. 9. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa odhadovat dění v Rusku bylo a je vždy o hubu, většinou to dopadne tak, že výsledek je lepší, než ty nejoptimističtější odhady. Takže se může klidně stát, že tento přístroj bude mixem všeho možného, je otázka, jaký bude jako celek; řešit z čeho (ne)bude poskládán je poněkud mimo mísu.

Popo Bawa
Popo Bawa
Level Level
19. 9. 2017 14:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Vyvoj software nelze srovnavat s vyvojem hmotneho vyrobku. K vyvoji software ti staci pocitac, vyroba fotoaparatu potrebuje soucastky, vyrobni linku, procesy, kontrolu kvality...
Staci se podivat kolik lidi dnes kupuje treba ruska auta.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
19. 9. 2017 14:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Já bych si třeba Nivu koupil, pokud chci teréňák a ne prodlužovadlo pindíka ;-)

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
20. 9. 2017 07:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Desítky milionů? :-)

mlsný amatér
mlsný amatér
Level Level
22. 9. 2017 11:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Popo:
Trh ovlivňuje, až na pár samostatně myslících jedinců, reklama. Zatímco na druhořadé produkty vW, známé pod značkou Škoda, nebo mnohem lepší a levnější českokorejské produkty jsou reklamy pořád, o ruských autech je ticho po pěšině, přičemž Lada svůj autosalon v Praze pořád má. Ale ví někdo, kde ho má hledat?

petrib
petrib
Level Level
11. 10. 2017 07:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Tak si ji kupte. Co vám brání, zálesáku?

petrib
petrib
Level Level
11. 10. 2017 07:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Ve vyhledávači. (Lada Niva prodej kontakty). Jako všechno ostatní. To jsou otázky jak pro taxikáře z místopisu ;-)

Balcar
Balcar
Level Level
20. 12. 2017 10:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Popo Bawa Stromy suďme zásadně po ovoci. Sovětská produkce klasických fotoaparátů byla tragická, jediné co celkem slušně fungovalo byly Kijevy (Contax) a Zorkáče (Leica). Zenit byla Leica Standard s přistavěným zrcadlem, 1/30 -
1/500. Hasselbladovič (nejdříve Saljut, pak Zenit) byl strašlivý krám, před kterým se v Terezíně křižovali. Myslete si co chcete, ale z Ruska příjemné překvapení nepřijde.

Reklama
Reklama