Zpět na článek

Diskuze: Zrcadlovka a já: Poslední večeře v Londýně

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Jana Oborná
Jana Oborná
Level Level
28. 7. 2011 18:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak tohle je přece jen trochu moc. Kdybych byla chlap, asi byste pana Zemka z něčeho takového nikdy neosočil. A myslím si, že to do kritiky čehokoliv rozhodně nepatří, spíš je to ubohé. Jakoby sem nemohl nikdo napsat jiný názor než nesouhlasný. To obviníte každého, kdo se mě zastane, že se mnou chce něco mít? Tak to mě těší, že mám takové zástupy potenciálních milenců......

xtonda
xtonda
Level Level
25. 7. 2011 17:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je tedy celkem oříšek, poznat dopředu zda se mi článek bude líbit a zda ho tedy mám číst.

Mirako
Mirako
Level Level
24. 7. 2011 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nerad se do takových diskuzí přidávám protože to považuji za mlácení prázdné slámy. Janu znám osobně a i přesto musím přiznat, že její poslední příspěvky jsou téměř o ničem a proto se k nim ani nevyjadřuji. Taky nejsem přesvědčen o tom že to v poslední době s fejetonem má něco společného. Ale budiž. Píše sem nějaké své pocity a zkušenosti, dělá alespoň něco, oproti ostatním, kteří místo toho, aby dali odkaz na své "super" fotky a svou kritiku podpořili svým uměním.
Ono kritizovat a nic nepředvést je fenomén dnešní doby... Hlavně ještě přidat nějakou tu urážku, aby se mnou začali ostatní diskutovat, protože o to vlastně jde... že?

frasve
frasve
Level Level
24. 7. 2011 12:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mirako Chtít po kriticích, aby sami předvedli své dílo, je nesmysl. Autor je autor, kritik je kritik. Ten či onen, dobrý nebo špatný. Tady nejde ale o žádnou kritiku, jen o prostý selský rozum. Když někdo upozorní redakci, že si zahrává s důvěrou čtenářů, je to jen naše pouhopouhé demokratické právo (omlouvám se za ten silný výraz) vyjádřit svůj názor.
Mrknul jsem na Vaše stránky a líbí se nám stromy. Dívka, co si v noci tak oblíbila ptáky, až jí z toho narostla křídla, vyvolala u mých přátel (s kterými budu za chvíli obědvat a jimž jsem Vaše fotky ukazoval) pobavený úsměv. Jinak asi víte, že dívky motal do fáče už velký Taras. Jako předzvěst jeho nečekané smrti to bylo až neskutečné.

Mirako
Mirako
Level Level
24. 7. 2011 17:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve k té poslední poznámce... tyhle ofačované fotky vznikly po mé 4 těžké operaci a následné chemoterapii... Jsem rád že mé fotky někoho pobavily...
Vaše jsem jsem neviděl...

Jabraz
Jabraz
Level Level
24. 7. 2011 10:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Po posledním článku autorky a po poslední zkušenosti v diskuzi,jsem si říkal,že se už na to můžu příště vykvajznout,abych s Váma tady diskutoval o kosočtvercích.Jenomže mi to nedá.Musím Vám všem říct,že se vždycky nejvíc pobavím nikoli u článku slečny Jany,nýbrž u debat nad daným článkem.Někteří jedinci,který nebudu jmenovat by se měli nad sebou zamyslet,páč mi příjde,že si sem nepřichází počíst články,příspěvky,či fejetony,nazvěme to každý jak chceme,ale přicházejí si sem vylejt vyloženě svou zlobu,vypláchnout svoje smradlavý huby,vyléčit si mindráky z toho,že jim stará nedala,z radosti ze škodoliba se tady s někým pohádat a mít z toho obrovskou radost,když můžu druhýho zesměšnit,poplivat,vynadat mu až do všech končin a podobně.Ano,souhlasím s tím,že slečna nepíše nic světobornýho,že někdy její fejetony nestojej opravdu za nic,ale že bych kvůli tomu musel tady vyvádět,jak malej kluk,kterýmu někdo na pískovišti sebere bábovičku a tak mu za to vychlejstnu kyblíček s pískem na hlavu,tak to by jste se teda fakt měli nad sebou zamyslet.Proč se raději nesemknout a přestat si nadávat a opravdu vyvádět,jak malý děti?Jsme tu všici na jedný fotografický lodi,proč se chceme navzájem házet přes palubu?Pojďme raději vymyslet,jak tyhle fejetony vylepšit tak,aby byly ke čtení a aby jsme se nemuseli u toho hádat.Nic proti slečně Janě,ale sama musí vidět,jaký reakce jsou na její články,tak ať se taky nad sebou zamyslí a něco s tím udělá a ne,že příští týden napíše ještě větší kosočtverec.Pak akorád rozdělává ohýnek,pro vzájemnou písemnou nevraživost.Raději,ať se teda na to vydlábne a nedělá to vůbec.Pak bych dal prostor pro ostatní tady.Vy,co jste lepší ve psaní fejetonů a nějakých článků,či příspěvků,nebo si to aspoň o sobě myslíte,seberte se a napište redakci,že by jste to chtěli vzít místo slečny Jany a ukažte to tady všem!Vsadím se,že Vám redakce mileráda vyhoví a uděláte jen a jen dobrou věc pro tento serwer.Bude to daleko užitečnější a něčemu přínosnější,než to,co tady předvádíte v debatách nad článkama již zmiňované autorky.Lidi,fakt nechme toho,je to všecko zbytečný a úplně o ničem se tady takhle předvádět.

frasve
frasve
Level Level
24. 7. 2011 11:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jabraz Hezké nedělní kázání... V podstatě v mnohém pravdivé.
Stačí odstranit příčinu těch jalových diskusí, které jen paradoxně zvyšují návštěvnost podobných prostoduchých a prostotematických příspěvků. Jasně řečeno: Jano, odejděte. O fotografii víte houbelec, píšete jako školačka a ještě podvádíte - když neudržíte fotogrfické téma, ale klidně to sem podstrčíte. Opakovaně. Na píáristku, nebo co vlastně ve skutečnosti jste, nic moc výkon.
Pokud jde o fejetony a jejich autora. Toho si redakce musí najít, oprašovat, zaplatit. Nebo ho prostě nemá. Chleba kvůli tomu levnější nebude. Z řad čtenářů, věřte mi, se podobné hvězdy (a fejetonista je buď hvězda, nebo prostě pisálek - na mezipolohy nevěřím) získávají velmi obtížně.
Přeji všem hezký zbytek víkendu. Všem, kteří by tenhle server viděli rádi "přes čočku svého fotoaparátu". Nikoli natrženým okem na Janině punčošce :-)

frasve
frasve
Level Level
23. 7. 2011 10:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přímo k tématu, jak se v Londýně fotografuje na ulici...
http://www.dpreview.com/news/1107/11072115streetphotog.asp
Už se těším na podobnou akci na Václaváku nebo Zelňáku.

frasve
frasve
Level Level
22. 7. 2011 20:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Naprostý souhlas. Plus léčit příčinu choroby. Vyříznout "nefotografickou autorku". Je neuvěřitelné, co křiklounů se najde, aby obhajovalo neobhájitelné. Tedy texty, které s fotografií mají společné jen umístění na serveru o fotografování. Díky!

frasve
frasve
Level Level
22. 7. 2011 18:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Přesně tak.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve sinci, šuplíčky sou pro bl...

Shevy
Shevy
Level Level
22. 7. 2011 18:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

neak az moc me nezajima povidani autora...ale spis bych cekal neake fotky kdyz to je zrcadlovka a ja...ale spise to bude jen ja:) clanek jsem necetl....jen me zajimali fotky...ale smula...a tak to bude jen o tom "JA"....ale jo....kdyz ma moznost...tak at si pise....ale priste vice fotek at to neco rekne ...ok....

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 17:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

di do hader, náhodů /a ne jen náhodů/ to je napsané dobře /řekl bych aj velice dobře/ - HNIDOPICHU

Germoe
Germoe
Level Level
22. 7. 2011 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FotoZemek To že to je mizerný fejeton se nijak nevylučuje s tím, že to může být napsané dobře... je možné, že by spoustě kritiků stačilo, kdyby se změnilo označení těchto článků z "fejeton" na něco přesnějšího...

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 16:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

mě se ta debata tady hnusí, je mi jedno jak Jana píše, když se mi to nelíbí, tak překliknu jinam, akorát nějak nemožu už tady ty ,,diskuse,, strávit, z většiny se mi tu dělá blujno. No asi to bude taky tím že ,,autoři,, veledílek budou asi pěkně mimo mísu.

Prostě Janu čtu /většinou celou/ a končím s toudle diskuzí, přece se nebudu bavit s ........ !

frasve
frasve
Level Level
22. 7. 2011 16:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dovolím si na závěr tichým hlasem reagovat na výkřiky, které se tu a tam zde ozývají (třeba mi to druhou verzi mého příspěvku zveřejní...).
1. Kdo neví (včetně "autorky"), co v našich zeměpisných šířkách považujeme za fejeton, nechť nelení a seznámí se s klasiky žánru např. v díle Jana Nerudy, Karla Čapka, Ivana Klímy, Rudolfa Křesťana, Ludvíka Vaculíka či kolegy Ondřeje Neffa.
2. Kdo si si myslí, že mám, měl jsem, nebo hodlám mít něco s Janou, nechť vezme na vědomí, že nejkrásnější láska je mezi muži :-)
3. Kdo si naopak myslí, že mám něco s panem Šurkalou, tak nechť si to nemyslí. Jen ho občas čtu.
4. Kdo si myslí, že jsem ukrutný, tak nechť vezme na vědomí, že ve jménu pokroku musí občas padat hlavy. Aby se mohly odkutálet tam, kam patří. Vždyť to nevylučuje, že tam, kam se dokutálejí, najdou své nové uplatnění, publikum, slávu a peníze. Ať už kšticí či mozkem.
5. Kdo si myslí, že jsem nemocen, trefil hřebíček na hlavičku. Kdo ovšem diagnostikoval nemoc duševní, je vedle jak ta jedle. Pouhá chřipka mi dává trošku času nejen web číst, ale i něco napsat. Blouznění z horečky to není, na to, moji milí osočovatelé, nespoléhejte :-) Pouze mi je líto, kolik lidí skočilo na tuhle "autorčinu" pseudofejetonistickou blamáž, na tenhle její čistý redakční podvod - a ještě se jí zastávají. No jo, vévéčka taky stavějí na ženském principu. Pro lepší pochopení doporučuji článek ve včerejším Reflexu. Ale to už jsem i já hodně offtopic :-)

Takže - na Digimanii bych se přimlouval za zachování zdravého rozumu v redakci i diskusi. A za udržení "fenoménu fotografična".

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 16:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve Bože, co je to za blábol

coulomb
coulomb
Level Level
22. 7. 2011 15:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jako to tak pozoruji, zdá se mi, že tato rubrika se pomalu,ale jistě stává úplně zbytečnou. V poslední době slouží pouze k tomu, aby si zde vyměňovali názory diskutéři a s přínosem k fotografii to nemá nic společného. S tou Koalou je alespoň troch legrace. Tím se nechci nijak dotknout mladé a dosud málo zkušené autorky. Nechci jí přát rychlé stárnutí, ale vím, že některé znalosti příjdou až se zkušenostmi danými zráním.

frasve
frasve
Level Level
22. 7. 2011 15:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nějak mi to nebere příspěvek. Tak testuji :-)

ma_dvorak15
ma_dvorak15
Level Level
22. 7. 2011 11:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nechtěl jsem nic psát, ale už jsem to nevydržel :D.... Určitě je těžké napsat nějaký článek pro noviny, net ap. Hlavně, když Vám řeknou napiš něco. A nedají téma. Těžké, chápu. Ale nesmíte se na mě sl. Oborná zlobit, ale podle mě toto není fejeton. To je prostě článek o Vašem výletě do Londýna. Takový mail kamarádce z cesty. Sice jste v jednom ze svých článků popsala co by měl správný fejeton mít, ale nic z toho jsem dnes v tomto článku nenašel. Zkuste si přečíst např. Křesťana, to jsou krásné fejetony. Člověk by se přeci nad fejetonem měl pobavit! A když už jsme na webu o fotografování, tak hledat tato témata. Držím palce, abych se nad dalším Vaším článkem již pousmál, pobavil. (O fotografiích se vyjadřovat nebudu, nejsem profifotograf, ale možná by mohly být nějaké veselé, když to je fejeton :) )

Templ
Templ
Level Level
22. 7. 2011 11:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ma_dvorak15 Nezdá se vám tak trochu hnidopišské ono dohadování, zda se jedná o fejeton, či nikoliv?

ma_dvorak15
ma_dvorak15
Level Level
22. 7. 2011 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Templ No, já bych to ani nenapsal, ale autorka již v minulém svém článku (Skórovat) vysvětlila o čem je fejeton a jak je těžké ho napsat. Ale stále vidím pod názvem článku napsáno - fejeton. Tak třeba bych byl pro toto označení odstranit a napsat tam třeba jen - článek. Já třeba, když vidím napis fejeton, očekávám nějaké veselé čtení nad zbytečnou prkotinou všedního dne :)....
...a né popis návštěvy Londýna ;). A slečně držím palce, ať se do toho příště "obuje".

Iudex
Iudex
Level Level
22. 7. 2011 12:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Templ Ak by to i žánrovo nebol fejtón, ale malo to nejakú myšlienku, vtip alebo hodnotnú informáciu, ktorú chce odovzdať čitateľovi, ver, že by to nik neriešil. Pri obsahovej prázdnote tohto blogu (a väčšine predošlých) však asi iné nezostáva.

Iudex
Iudex
Level Level
22. 7. 2011 12:02

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ma_dvorak15 Takisto nechcem prilievať olej do ohňa a bohapusto kritizovať, ale tento článoček len potvrdil môj názor prezentovaný pod minulým "fejtónom", že p. Oborná netuší, čo je fejtón, ale píše len také bežné blogy. Je na pováženie, či množstvo kritických hlasov na jej články sú len osobné invektívy zaujatých prispievateľov, alebo je to dostatočné vyjadrenie všeobecného rozčarovania (ak nechcem použiť silnejší výraz) z prázdnoty Janiných príspevkov.

Templ
Templ
Level Level
22. 7. 2011 11:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nebo fanaticky miluje pana Šurkalu.....

frasve
frasve
Level Level
22. 7. 2011 02:07

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

S výjimkou chudoby ducha.
Kojme se nadějí, že kolega Šurkala přiveze odtamtéž nejen pár hezkých obrázků, ale i nějakou tu fotografickou aktualitu - třeba z výstav v Tate Modern, kteroužto maličkost autorka jen zmínila a pravděpodobně ni nenavštívila. Spěchajíc s kámoškou ulovit nějakého česky mluvícího businessmana do ajriš pabu (všimněte si, Jano, Vy děvče syčivé, že stačí toliko tří es na toto smyslné slůvko psané po englicku...).
Jinak blahopřeji k té supernudné osové fotokompozici. I bez popisku výmluvná kreace.
Doufejme, že feuilletonistčina poslední večeře v Londýně se zároveň stane i její labutí písní. Má-li Digimanie nějaké fotografické ambice - a šéfa. Už to opravdu stačilo.

Templ
Templ
Level Level
22. 7. 2011 06:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve Nejste nemocný?

Rindi
Rindi
Level Level
22. 7. 2011 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve Z Vás ta nenávist vůči Janě Oborné přímo čiší. Mohu Vás poprosit o odkaz na nějaký Váš skvělý fejeton či fotografii? Aby obyčejný smrtelník měl nějaké srovnávací měřítko kvality ...

standav
standav
Level Level
22. 7. 2011 08:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@frasve Naprosto nechápu, proč tady píšete takové voloviny. Proč to vlastně čtete, když se vám fejetony Jany nelíbí? Vy opravdu nevíte, co to je! Tak u aspoň přestaňte otravovat svými nechutnými výlevy!

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav protož ty umíš napsat akorát todle

David H
David H
Level Level
22. 7. 2011 23:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Myslím, že diskuse by měla být na téma Londýn. Komu se to nelíbí, diskutovat nemusí. Diskuse by měla patřit těm, které dané téma zajímá, nikoli těm, kteří k tématu nemají co říct. Příspěvky některých diskutujících mnohé vypovídají o nich samých. Tento článek se mi může líbit anebo nemusí, to je přece každého věc. Příspěvky některých diskutujících se mi líbit nemohou. Zdalipak vás, kterým tak strašně leží v žaludku 'kvalita' zdejších fejetonů, napadlo, že ty stupidní výlevy, které jste sem napsali, někdo nedopatřením taky přečte? To je tedy podle vás lepší počteníčko? Berte ohled - příště si to nechte raději pro sebe, bude to tak určitě lepší.

frasve
frasve
Level Level
23. 7. 2011 00:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Myslím, že myslíte trošku "šejdrem". Jste na fotografickém webu. Když "téma Londýn", tak chtějme "Londýn fotografický". O něm "autorka" ani slovo. S výjimkou její duchaplné a "zkušené" glosičky o rozdílnosti "street foto" v Česku a městě na Temži. Přifařenou fotku radši vynechme.
Ano, máte pravdu, ke stupiditě chybí někdy jen krůček. Takže berme, prosím, ohled na to, že Digimanie slouží lidu fotografujícímu. Nikoliv kecálistce, co se těší, až zase bude na Londýn civět přes hledáček svého fotoaparátu, aby nám o tom pak nadšeně zvěstovala. S tímhle "počteníčkem" ať nás, čtenáře, neobtěžuje.
Proto ta "zbytečná" diskuse... Panimájetě?

David H
David H
Level Level
23. 7. 2011 11:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Šejdrem myslíte spíš vy. Já dobře vím, kde se nacházím a taky vím, že tu nejsem od toho, abych za každou cenu někoho poučoval a kritizoval, (a už vůbec ne způsobem, jakým to děláte vy). Vyberu si to co mne zajímá, ostatní nechám být. Vůbec jsem se nezmiňoval o obsahu nebo kvalitě tohoto článku. Mě ten článek vůbec neobtěžuje, (i když netvrdím, že mi v něm něco nechybí), to spíš ty vaše komentáře jsou obtěžující, co si tím proboha dokazujete?

frasve
frasve
Level Level
23. 7. 2011 14:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Já také dobře vím, kde se nacházím. Na fotowebu. Po přečtení dalšího čistě nefotografického článku Jany O. si však připadám jako Alenka v říši podivností. Vy zavřete oči a jdete jinam. Já se ozvu. Každý jsme jiný. Škoda, že Vy jste netolerantní k odlišnému, nebo nedejbože kritickému, názoru druhého člověka. Zatímco s výsměchem autorky (jinak to sotva lze po minulé diskusi nazvat...) se smíříte bez mrknutí oka. Ale problém je to Váš, nikoliv můj.
Jinak Vám doporučuji skočit nahoru do diskuse a kliknout si na můj odkaz na dpreview. Londýnské fotografování je tam podáno velmi zajímavě a zábavně.

David H
David H
Level Level
23. 7. 2011 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Tak si založte vlastní fotoweb. Dneska už to není žádný problém. Tam můžete rozepsat ty své moudrosti. Prostě když si mi něco nelíbí, tak tam nelezu - to je to tak těžké pochopit???

frasve
frasve
Level Level
23. 7. 2011 14:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Aha. Díky za radu. Už zakládám automobilku, protože mi v servisu zapomněli vyměnit pylový filtr.

David H
David H
Level Level
23. 7. 2011 17:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@standav Je.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
22. 7. 2011 00:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hezky jste me na Londyn navnadila, prijemne pocteni. Odletam tam... vlastne uz dnes :-) Tak snad budu mit take pekne zazitky.

IvoryTower
IvoryTower
Level Level
22. 7. 2011 14:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Nezapomeňte přibalit Koalu, ať taky vidí kousek světa ;). Přeji dobré světlo a příjemný výlet.

FotoZemek
FotoZemek
Level Level
22. 7. 2011 16:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 dobrou cestu a užííívej, stojí to za to

Reklama
Reklama