Zpět na článek

Diskuze: Canon EOS 1300D: starý známý

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

danhar1
danhar1
Level Level
19. 3. 2017 04:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím ale než toto tak raději Canon EOS100D

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
10. 4. 2017 15:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@danhar1 Souhlas.

chalupník
chalupník
Level Level
17. 3. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Asi mají plné sklady součástek a potřebují se toho zbavit. Nenacházím jediný důvod, proč by si měl kdokoliv tohle koupit. Možná ty holčičky, co se chtějí tvářit jako fotografky.

Choakinek
Choakinek
Level Level
17. 3. 2017 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalupník Díky bohu za ty "holčičky". Projděte se v centru po Praze a sledujte, kolik zástupců stejného pohlaví místo této DSLR drží v ruce ten smartphoní foto nesmysl.

Kabe
Kabe
Level Level
18. 3. 2017 06:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@chalupník Zcela obdobně zase jiný nenajdou důvod, proč si koupit cokoliv jiného, když chtějí zrovna tohle.

sm.art
sm.art
Level Level
15. 3. 2017 20:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Bude recenzia na 80D? Mam ho sice uz pol roka (pouzivam ho na fotenie zveri so 100-400 II) a som s nim spokojny, ale rad by som ci precital vysledky hlbkoveho testu na tejto stranke.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
21. 3. 2017 18:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sm.art Pokud to bude podobně jako u 70D, tak za 2 roky :-)

nephilim
nephilim
Level Level
27. 3. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@sm.art Věřím, že když ten foťák někdo Milanovi půjčí, tak rád udělá test. Nejde jen o mainstream, ale třeba na FF těla nejen Canonu, ale i Nikonu je tu testů jako šafránu. Už jsem i uvažoval, že bych se obětoval a Milanovi poslal svého mazlíka, ale když ono je stále co cvakat. :(

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
27. 3. 2017 16:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Tak ono FF Canonu a Nikonu by neměl být problém sehnat, jde spíše o to, kolik lidí by si ty recenze přečetlo. Se základními FF modely se nicméně počítá a pokud vyjdou EOS 6D MkII a další D6x0, v testu se s velkou pravděpodobností objeví. Obecně si myslím, že mnoho z následujících recenzí bude zajímavých (neříkám, že všechny). Problémem je v tomto případě spíše čas na jejich zpracování.

Choakinek
Choakinek
Level Level
15. 3. 2017 18:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mno, hodně to zaostává za kompakty dnešní doby. Zase na druhou stranu to nestojí tolik peněz jako ty kompakty ;-). Co jsem se díval, tak s tím setovým objektivem to neposkytuje skutečné rozlišení o moc větší, než má Panasonic LX7. A to se bavíme o 10 Mpx vs. 18 Mpx ;-). Navíc LX7 má 11 fps sekvenční snímání RAW + JPEG :-).

No, nevím jak vy, já bych to nechtěl ;-).

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 3. 2017 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Choakinek Tak srovnání RX100 a předchozí 1200D (což je vlastně totéž) vyšlo v minulosti docela nerozhodně. Přitom 1300D je o 2500Kč dražší než tehdy 1200D. No, mělo by to být levnější.

Choakinek
Choakinek
Level Level
16. 3. 2017 15:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@oldsurkala85 Máš pravdu. Úplně jsem zapomněl na "profi" kompakty s cenou kolem 10 tisíc.

bob222.2
bob222.2
Level Level
15. 3. 2017 10:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

nazval bych to recykláciou šrotoviska u canonírov.

nephilim
nephilim
Level Level
15. 3. 2017 15:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bob222.2 Nejen u Canonu, ale u nich to je hodně viditelné. Ačkoliv, třítisícová řada Nikonu také žádná sláva. A ani pětitisícová není kdoví jaká hitparáda.

oldsurkala85
oldsurkala85
Level Level
15. 3. 2017 23:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Ale přeci jen je ten Nikon o něco dále, zejména pokud srovnáme D3400 a 1300D jako nejnovější nejlevnější zrcadlovky obou výrobců.

komichal
komichal
Level Level
16. 3. 2017 06:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Jako "kompaktista" pokukující po vstupu do světa zrcadlovek jsem se na to zrovna chtěl zeptat... jestli volit 1300D nebo D3400. Děkuji. :)

nephilim
nephilim
Level Level
16. 3. 2017 23:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Těžká rada. Ačkoliv Canon nejspíš stále dokola montuje letitý snímač, tak on ten snímač zase až tak špatné snímky nedělá. Nikon z tohohle pohledu jde více s dobou. Před lety, v době, kdy technologicky vedl spíš Canon, jsem si velmi dobře osahal Canon těla i vrcholné objektivy. Objektivy byly skvělé, ale u těl mi nevyhovoval FW. Naopak Nikon mi od první chvíle padl do ruky jako by byl vyrobený přím pro mě. Doba chození okolo nevěsty ale v mém případě trvala cca 2 roky, které jsem strávil osobním zkoušením těl a objektivů CaNikonu, jezdil jsem do Prahy, kde IDIF pořádal různé akce. Radil se s lidmi jako R.Pihan, Neff a S.Saudková a další.

Všude byla technika a profesionálové. Všude jsem zkoumal, prověřoval a dělal si testovací snímky. Nakonec jsem se rozhodl pro Nikon. Ovšem jediným důvodem byl FW Canonu. Být víc user friendly jako jej měl Nikon, byl bych dnes Canonista a ušetřil nemálo za objektivy. Do zrcadlovek jsem šel totiž kvůli objektivu 70-200/2.8. Byl pro mě nezbytností.

Proč jsem to ale psal. I kdyby jste šel jen do nejlevnějšího modelu, budou to vyhozené peníze, pokud nevíte proč jste si onen set pořídil. Určitě doporučuji poznat co nabízí svět DSLR oproti profi kompaktům nebo CSC. Osahat si to. Možná zjistíte, že DSLR vám přece jen nenabídne to, co jste očekával. A nebo ano, ale low-end řada vás neuspokojí třeba ovládáním, výkonem na vysokých ISO apod. Přeji hodně štěstí.

G-Tučňák
G-Tučňák
Level Level
19. 3. 2017 11:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Otázkou spíš je, proč volit ty poslední modely. Co je například ten kouzelný parametr, který D3300 nemá? Pohybuji se spíše v bazaru, takže ty ceny (i modely) řeším trochu jinak, ale pokud vím, D3400 je spíše kosmetický počin.
Až mi pomalu všechna ta nižší těla splývají dohromady. :(

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
21. 3. 2017 18:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Raděj EOS 100D. Je malá a umí více než EOS 1300D.
Ale předem bych si odpověděl, zdali vstoupit do světa DSLR. Zda nestačí nějaký kompakt za 20 000.

komichal
komichal
Level Level
22. 3. 2017 13:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Vybírám to, co je v obchodech. Jetý foťák bez historie kupovat nechci.

Jurawood
Jurawood
Level Level
29. 3. 2017 23:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@nephilim Co nemá D3300? Nemá ostré fotky, klepe se mu čip a rozmazává fotky.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
10. 4. 2017 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bob222.2 Dokud je poptávka, tak proč nevyrábět a neprodávat.

Pavel Matějka
Pavel Matějka
Level Level
15. 3. 2017 07:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

jako 1" 20 MPx v profikompaktech, možná ještě víc. Tfuj.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
10. 4. 2017 15:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavel Matějka Není pravda. Na DXO stařčí vybrat nějaký Canon s 18 MPx snímačem a porovnat, např. se Sony RX10 s 1'' snímačem. Sony má podstatně vyšší šum, tak o 1 EV.

LhotskyOndrej
LhotskyOndrej
Level Level
15. 3. 2017 05:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tenhle začátečnický stroječek sice není opravdu hightech, ale poslouží zřejmě dobře. Nejenom čip ale sklo dělá fotoaparát. Proto o něm uvažuji. Stejně jako o starším bráškovi model 700 a pak sony 5000. Cena dosti podobná s podobnými parametry. Co Vy byste vzali? ;-)
Ps: Canon 700 má microadjustment?
Díky

Hirogen
Hirogen
Level Level
15. 3. 2017 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@LhotskyOndrej Od konce:
- 700D microadjustment nemá
- na 1300D se vykašli, za stejné peníze máš 100D s lepším videem, STM objektivem a novějším senzorem, než 700D (opravdu není stejný!)
1300D se reálně (alespoň u mně) prodává jen s nestabilizovaným objektivem, protože tam je magická cena 9999,- s kartou a brašnou zdarma. Jinak to nemá cenu.

pidalin
pidalin
Level Level
15. 3. 2017 02:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Další typickej levnej canon krám, už se v tý jejich nabídce skoro ani nedá orientovat kolik těch low endovejch srágor maj. Nechápu třeba proč je (nejenom pro canon) tak strašnej problém protlačit i do levnějších modelů větší hledáček. Já nedokážu pořádně manuálně ostřit ani s tátovym full framem, ty hledáčky jsou dneska tragický u všech zrcadlovek, řikal že když měl kdysi canona ještě na film, tak byl hledáček mnohem větší a ostření přes něj bylo pohodlný, dneska jsou ty zrcadlovky fakt k prdu.

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
15. 3. 2017 10:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin To je tedy čeština. Jako někde z hospody IV. cenové.

RiMr
RiMr
Level Level
15. 3. 2017 13:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H ...to je čeština, jako je ten Canon foťák...

pidalin
pidalin
Level Level
15. 3. 2017 16:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H Co je na tom ze čtyřky? To mam psát v diskuzích spisovně jak blázen? Aspoň nepíšu by jsme jako 75% národa. ;-)

Kabe
Kabe
Level Level
16. 3. 2017 00:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H wtfdpc????tak každej není akademyk přez jaziki abi vjeděl,že česká vjeta zásadně začíná i končý několyka tečkamy!!!!

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
21. 3. 2017 18:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H Kdyby každý psal hovorově, občas bychom si navzájem nerozuměli.

pidalin
pidalin
Level Level
21. 3. 2017 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H Já ale nejsem moravák, takže o problému s porozuměním nemůže bejt řeč. ;-)

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
20. 4. 2017 14:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jirik_H A na tos přišel kde?

Kabe
Kabe
Level Level
16. 3. 2017 00:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin No ono by to asi problém nebyl, akorát, že proč by pak lidi kupovali ty dražší modely, když by byly dobře vybavený už i ty nejlevnější. Tak rozhodně 1300D není zacílen na internetové lovce parametrů.

wrah666
wrah666
Level Level
25. 3. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@pidalin Hlvně aby to mělo megapixely a bylo levné, pak se to prodává jak housky na krámě. Je to smutné, ale v tomto případě opravdu platí, že to tak chtějí zákazníci a výrobce jim jen plní jejich přání (a sobě kasu)! PS: pokud se za ty roky co nejsem v oboru něco hodně nezměnilo, tak základní sklo míval o dost lepší Nikon!

Jirik_H
Jirik_H
Level Level
10. 4. 2017 15:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 Pořád má nižší šum než všechny foťáky s 1'' snímačem.

zorg_7390
zorg_7390
Level Level
15. 1. 2018 12:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@wrah666 O prsa, což nevím, jestli je to věc ke chlubení :)

Reklama
Reklama